Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää varata bussissa paikka omalle repulla?

Vierailija
12.01.2024 |

Kyllä ärsyttää katsella, ellei suorastaan lipsahda vitutuksen puolelle, kun näkee ihmisten joko vievän yhden paikan ruuhkabussissa omalle kassilleen, tai vaihtoehtoisesti istuu käytäväpaikalla, eikä suostu tiivistämään ikkunapaikalle, vaikka paikat alkavat loppumaan. Ei ole väliä, tuleeko bussiin joku vanhempi eläkeläinen, koululainen tai ihan kuka vaan... eikös se kuitenkin kannata käyttää bussissa kaikki paikat, niin että mahdollisimman vähän joutuisi väki seisomaan. Joskus tietysti niin on tehtävä, kun oikein paljon väkeä tuppaa sisälle.

Ihmettelen, että joillakin on sormus sormessa, poikaystävä taustakuvana tai puhuu puhelimessa kumppanilleen... miten näiden kumppanit jaksavat näin itsekkäitä ihmisiä? Kuitenkin etenkin parisuhteessa täytyy huomioida myös toista ihmistä

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaa on mukava tehdä. Jotkut trollaavat netissä... 

Vierailija
2/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan laukun siihen penkille koska siinä se on kätevintä pitää. Teen kyllä tilaa jos ilmaiset haluavasi istumaan siihen. Jos et ilmaise niin ei ole minun ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska mä voin.

Vierailija
4/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just aamulla istuin käytävän puolella reppu sylissä. Ikävä kyllä ikkunapuolen penkillä oli sellaiset kakka/menkka/elintarviketahrat, että en todellakaan halunnut istua siihen. Mikäli joku olisi kysynyt paikkaa, olisin ensin varoittanut eritteistä ja sen jälkeen antanut istua siihen ikkunapenkille.

Aina kannattaa avata suu ja kysyä, joskus ne istuimet on vaan iljettävässä kunnossa.

Vierailija
5/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu pois tai istun päälle! Etkö saa suuta auki?

Vierailija
6/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu repun päälle. Jos reppu on ikkunan vieressä, tunge vaan itsesi sinne. Kyllä oppivat olemaan ihmisiksi ikiteinitkin.

Vierailija
7/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei jos bussissa on vapaita paikkoja 

Vierailija
8/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän koskaan en tästä kärsi, koska hyppään melkein päätepysäkiltä kyytiin, mutta vituttaa katsella sitä touhua, ja samalla tyytyväisenä paikallani istuen

Vierailija
9/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ärsyttäviä ovat myös nämä jotka seisovat keskiovien edessä, ja bussin pysähtyessä eivät hyvissä ajoin anna tilaa poisjääville.. Varsinkin ruuhka-aikaan olen muutaman tylysti työntänyt sivuun/ edessäni ulos

Vierailija
10/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksaa hämmästyttää, että kuin tosissaan jotkut ottaa bussissa matkustamisen.

Ei mulle ole mikään vaiva kysästä, että olisko paikka vapaa. Jos tyyppi ei vastaa, niin sitten voin pitää sitä kusipäänä. Ehkä.

Vierailija
11/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuski voisi kuuluttaa että repulle pitää ostaa oma lippu.

Vierailija
12/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jäädä seisomaan siihen reppu paikan viereen jos kumminkin se matkustaja jää aiemmin.  Jököttää siinä sitten kuin täi tervassa eikä laske poistumaan.  

Vierailija
13/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jäädä seisomaan siihen reppu paikan viereen jos kumminkin se matkustaja jää aiemmin.  Jököttää siinä sitten kuin täi tervassa eikä laske poistumaan.  

Ei välttämättä toimi sillä minua ei nolota yhtään huutaa ääneen jos et tajua antaa tietä. Kuljettaja kuulee ja hoitaa asian kyllä.

Vierailija
14/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä toimi sillä minua ei nolota yhtään huutaa ääneen jos et tajua antaa tietä. Kuljettaja kuulee ja hoitaa asian kyllä.

SIinä tapauksessa todennäköisesti istuisin sinun vieressä, niin voisit nätisti pyytää minua siirtymään

Vierailija
15/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ilmiö kuin vaikka oven kiinni päästäminen toisen naaman edessä, kapulan käyttämättä jättäminen kaupassa, kiittämättä jättäminen jne. Kaikki ihmiset eivät yksinkertaisesti ole huomaavaisia, joko tahallaan (puhdas mulkkuus) tai tahattomasti (kasvatus). Ollaan päähahmoja ja kaikki muut ovat vain mitättömyyksiä. 

Vierailija
16/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi video! Menkää vaikka Ruotsiin, saatte suuren maailman makua.

Vierailija
17/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIinä tapauksessa todennäköisesti istuisin sinun vieressä, niin voisit nätisti pyytää minua siirtymään

Näinhän se yleensä toimii.

Vierailija
18/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska bussissa ei ole muita paikkoja repulle. Pieni laukku toki mahtuu syliin.

Vierailija
19/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei jos bussissa on vapaita paikkoja 

Vapaa paikka se sinun viereinenkin on.

Vierailija
20/98 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kohtelias pyyntö auttaa selvittämään tällaiset asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme