Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkin sitten;Tapasin miehen,MUTTA u/m ?

Vierailija
12.01.2024 |

Oma ikä 45, jo aikuinen lapsi,vuosien aikana muutamia pidempiä tapailuja jotka eivät sitten ole onnistuneet eri syistä;Useimmiten olen vetäytynyt pois kun tämänikäisillä miehillä ketä olen tavannut, niin vielä kotona olevia, pieniäkin lapsia ja uusperhekuvioihin ei ole minkäänlaista kiinnostusta.  

Nyt sitten vastaan tuli 47-vuotias mies,ei lapsia,ei tuoretta eroa.Sellainen hyvin tavallinen,hyvällä tavalla.Juttu luisti ensitreffeistä alkaen, ja olemme kuukauden aikana tapailleet aika tiiviisti. Itse työskentelen vaativassa ja hektisessä hoitotyössä,vuorotyö, ja nyt kun lapsi lähtenyt kotoa niin olisi toisaalta aikaa sille parisuhteelle -mutta toisaalta se nautinko omasta ajasta.

Mutta haasteisiin

Mies joutui lomautetuksi,muutamaksi kuukaudeksi.Olemme kuitenkin halunneet nähdä aika tiiviisti kun minun työaikojen takia se ei ole itsestäänselvää, ja olen ehkä ollut vähän rasittunut siitä että on sitten tullut kestittyä täällä oman jaksamisen kustannuksella. Tosin kun sanoin suoraan että aamupuurot voisi keittää itselleen itse jne., niin hän kyllä otti tästä onkeen heti ja homma on sen osin sujunut.

Olimme yhteisellä hotellireissulla,olin sen varannut aikaisemmin mutta lisäsin hänet sitten varaukseen. Mies on vähän juntti,ja hänellä oli matkavarusteena yksi t-paita,jota piti sitten kaksi päivää vaikka käytiin kylpylässä siinä ja olen tarkka puhtaudesta. Ei mitään siistimpää vaattetta mukana,ei mitään. Yksi kuppaisen nuhjuinen t-paita joka alkoi jo haista. Oli vähän ehkä pihalla hotellin käytännöistä, ei ole siis matkustellut oikeastaan missään. Minä sitten toimin matkajärjestäjänä, kuin koiranpennun kanssa olisi reissannut. 

Seksi: Käytiin molemmat testit ja aloitin e-pillerit.Niin ja hän on siis kerran ollut naimisissa ja jotain lyhyempää,että ei ole paljon kokemusta mutta on kuitenkin. Seksi alkuun nyt on mitä on ja siitä puhuttiin heti että ei mitään paineita asian suhteen kun niin vähän tunnettu. No hotellissa tilanne eskaloitui siinä, ja jotenkin hyväilyvaiheessa koskin häntä paikkaan X, ja sitten mies kierähti selälleen ja hetken päästä sai. Painoi samantien suihkuun ja jätti mut sänkyyn.Siinä kohtaa pikkasen kilahdin ja ilmoitin että en ole hänen runkkaamisen välikappale eikä näillä näytöillä e-pillereitä tarvitse käyttää. Ilmoitin että jos tämä on hänen käsitys seksistä niin tähän kertaa jää. Kuunteli ja ehkä ymmärsi mutta mulla meni siinä maku.

Minä olen hyvin suora,pidän läheisistäni huolen aina viimeiseen asti ja odotan vastaavaa itselleni. Hän on varmaan mun tempperamentin vuoksi vähän varovainen, minkä ymmärrän ja tiedostan etten ole helppo kumppani,mutta pelkään että tässä on riski että minä johdan laivaa ja hän nöyristelee perässä -enkä sitä halua. Itse sanoo olevansa vähän metsäläinen kun asunut yksin vuosia jossain peräkorvessa (nyt viereisessä pikkukaupungissa kerrostalossa). 

Paljon hyvää siis on. Mutta hän tarvitsisi uuden vaatekaapin sisällön ja rutkasti reippautta,ja minusta on kauheaa ajatella näin. Nyt olen pitänyt pari päivää omaa aikaa ja huomenna on kutsuttu sinne illaksi ja yöksi -annanko vielä mahdollisuuden? 

Ja ei,en ole täydellinen.Monet speksit varmaan keskivertoa paremmin,mutta alkoperheen lapsena mun on ollut aina pakko tehdä kaikki itse,suorittaa kaikki täydellisesti,ja sen on tuonut tiettyä armottomuutta niin itseä kuin toisia kohtaan.

En tiedä mitä tällä haen. Mutta onko kenelläkään kokemusta että hieman juntista ja kiltistä miehestä saisi tasavertoisen kumppanin? Miten seksi saada sujumaan? En todellakaan halua uudeksi äidiksi enää kenellekään. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin suhteen ainakin voisi auttaa, jos kertoisit mistä pidät. Siis kerrot eri asioita ihan ystävällisesti, ei arvostelevana, vaan ihan hänen tiedokseen. Ja sitten katsot miten hän reagoi. Onko ihan puusta pudonneen oloinen, kauhistunut vai tyytyväinen ja yrittää toteuttaa niitä juttuja, vai jotain muuta. Sitten tiedät tuleeko tuosta mitään.

Vierailija
2/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"koskin häntä paikkaan X, ja sitten mies kierähti selälleen ja hetken päästä sai. Painoi samantien suihkuun ja jätti mut sänkyyn.Siinä kohtaa pikkasen kilahdin ja ilmoitin että en ole hänen runkkaamisen välikappale eikä näillä näytöillä e-pillereitä tarvitse käyttää. Ilmoitin että jos tämä on hänen käsitys seksistä niin tähän kertaa jää. Kuunteli ja ehkä ymmärsi mutta mulla meni siinä maku."

Suutuit kun aiheutit miehelle orgasmin. Asia selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule mitäs jos nyt vaan olisit ihan itsekseen? Vois olla parempi sulle ja kaikille muillekin.

Vierailija
4/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"koskin häntä paikkaan X, ja sitten mies kierähti selälleen ja hetken päästä sai. Painoi samantien suihkuun ja jätti mut sänkyyn.Siinä kohtaa pikkasen kilahdin ja ilmoitin että en ole hänen runkkaamisen välikappale eikä näillä näytöillä e-pillereitä tarvitse käyttää. Ilmoitin että jos tämä on hänen käsitys seksistä niin tähän kertaa jää. Kuunteli ja ehkä ymmärsi mutta mulla meni siinä maku."

Suutuit kun aiheutit miehelle orgasmin. Asia selvä.

Nähdäkseni mies ei ottanut häntä mitenkään huomioon. Ja se oli suuttumuksen syy. Ihan aiheellinen mielestäni.

Vierailija
5/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee, mikä muori 🤯

Vierailija
6/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnönnöö.

Vierailija
7/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan omat puutteeni kyllä,ja mun solvaaminen ei tuo lisäarvoa keskusteluun,olen itsekriitiikin mestari muutenkin.

Ehkä liian vaativa ihmissuhteissa,ja jos jään vallan yksin on sekin ihan ok.Mulla on paljon annettavaa mutta sen pitää olla molemminpuoleista 

Vierailija
8/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko sinä ottaa miehestä projektin? Opettaa häntä kuin lasta? Itse en jaksaisi, olisi myös vaikea kunnioittaa tuollaista miestä tai nähdä häntä miehekkäänä ja haluttavana, jos perusasiatkin ovat hukassa. En halua olla mikään äitihahmo aikuiselle miehelle. Mielestäni sinä teet elämästäsi tosi vaikeaa ja turhauttavaa, jos jatkat tapailua tuon miehen kanssa. Onko mies muka niin ihmeellinen muuten? Itsehän kuvailit häntä tavalliseksi. Ei maksa vaivaa.

Vierailija
9/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää tuo mies, joka ei osaa sun mukaan tehdä mitään oikein:((((

Vierailija
10/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluatko sinä ottaa miehestä projektin? Opettaa häntä kuin lasta? Itse en jaksaisi, olisi myös vaikea kunnioittaa tuollaista miestä tai nähdä häntä miehekkäänä ja haluttavana, jos perusasiatkin ovat hukassa. En halua olla mikään äitihahmo aikuiselle miehelle. Mielestäni sinä teet elämästäsi tosi vaikeaa ja turhauttavaa, jos jatkat tapailua tuon miehen kanssa. Onko mies muka niin ihmeellinen muuten? Itsehän kuvailit häntä tavalliseksi. Ei maksa vaivaa.

No eipä tuo taida ap:kaan mikään helmi olla.

Vierailija
11/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko oikea kohtaaminen?

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Vierailija
12/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuollainen päällepäsmärikään mikään herkkupala ole:D

Vierailija
13/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostan omat puutteeni kyllä,ja mun solvaaminen ei tuo lisäarvoa keskusteluun,olen itsekriitiikin mestari muutenkin.

Ehkä liian vaativa ihmissuhteissa,ja jos jään vallan yksin on sekin ihan ok.Mulla on paljon annettavaa mutta sen pitää olla molemminpuoleista 

Mitä annettavaa sulla sitten tarkallen ottaen on?

Vierailija
14/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda.

Vierailija
15/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda.

Taitaa vaan olla ap:lla vaihtoehdot vähissä.

Vierailija
16/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No osiko tässä sun ongelma? Et ole ok itsesi kanssa. Sellanen kyllä heijastuu sitten ihmissuhteisiin.

Vierailija
17/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista, palstan hengen mukaisesti

AP jatkaa pohdintojaan toisaalla

-ja jos tämä juttu ei jatku,on kohta sinkkumarkkinoilla monessa asiassa ihan hyvä mies vapaana.Posin kautta:)

Vierailija
18/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole sopiva sulle.

Lähetä se tänne niin voidaan urpoilla yhdessä jossain hotellissa, jos nyt tulee koskaan lähdettyä mihinkään.

Vierailija
19/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sun asenne on sellainen, että päädyt ku0hlmaan henkisesti sen poloisen miehen... 

Vierailija
20/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. Jos sulle miehen ulkoinen habitus on tärkeää (ja miksei saisi olla) ja siisteys ja tuo mies vaikuttaa vähän luuserilta, sotkuiselta, onko elämänhallintaa..kuka ottaa yhden T-paidan talvella mukaan hotelliin varavaatteeksi..? Ja tuin ikäinen mies jolla ei ole lapsia..onko edes kokemusta parisuhteesta? Jos olet hoitoalalla niin älä nyt ota hoidettavaa vapaa-ajalle! Sanoisin et ei jatkoon! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän