Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankkikaa lapsia, ette kadu

Vierailija
12.01.2024 |

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta. Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen.

Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan, poikaystävään tai tiktokkiin.

Naisia vaivaa yksinäisyys kun vanhuus tulee. Ilman lapsia nainen kokee yksinäisyyden lisäksi turhautuneisuutta ym. Nainen ilman lapsia on surullinen tapaus. Sellainen on vanhapiika.

Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsellisen lapsivihan tms. takia.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma onnellisuuteni lisääntyi lasten saannin myötä. Ihminen on sosiaalinen eläin. Ei ole tarkoitettu elämään yksin, silloin masentuu.

Eli pyöräytit pennut silkasta itsekkyydestä.

Lapset tulee aina tehdä itsekkäästi itselleen, itsekkäistä syistä. Ei kannata tehdä muita varten tai muiden painostuksesta. Lasten kasvattaminen on rankkaa, antoisaa, mutta rankkaa.

Kun nainen hankkii lapsen, niin ajatteleeko hän Isänmaata? Että hän nyt synnyttää omalle Isänmaalleen tulevan veronmaksajan ja työntekijän? 

Vierailija
62/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥚 vai 🐔 ikuinen kysymys. 

Onneksi minulla ei ole lapsia. En halunnut jatkaa sukumme 'linjaa'. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma onnellisuuteni lisääntyi lasten saannin myötä. Ihminen on sosiaalinen eläin. Ei ole tarkoitettu elämään yksin, silloin masentuu.

Ei lapsettoman yksin tarvitse olla. Mistä ihmeestä perheelliset saa tällaisen kuvan että lapseton olisi yksin? Eikö perheessä olekaan kaksi vanhempaa? Siksikö sitä tyhjyyttä korvataan lapsella? Kun ei perhe-elämä ollutkaan sitä autuutta? Ei tarvitse kertoa, tilastot jo puhuvat puolestaan.

Vierailija
64/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso minulla syntymähikyllä olevan mahiksia perheenpitoon. Siskoni liittokin sortui lopulta vaikka hänellä sentään on kaikki mahdolliset parinmuodostustaidot syntymälahjanaan

Vierailija
65/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska oletus. Luuletko, että ei ole ihmisiä, jotka katuisivat lapsien tekemistä? Varmasti on, mutta aika harva sitä myöntää.

Sanoisin että jokainen vanhempi joka laittaa päihteet lapsen edelle ja niitä on näkynyt lehdissä aika paljon viime aikoina. Huostaanottojen määrästä voi päätellä ettei se lapsi ehkä niin toivottu ollutkaan.

Vierailija
66/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että kaduttaa tai sitten ei. Mut Orpon hallitus tekee kaikkensa, ettei syntyvyys ainakaan nouse. Kun ei ole varmuutta esim. tasaisista tuloista, niin millä sitä uskaltaa alkaa lapsia hankkimaan? Perusteettomat määräaikaisuudet, "pätevällä" syyllä irtisanomiset jne. tulevat lisääntymään, niin en ihmettele jos moni lykkää lastentekoa liian myöhäiseksi.

N31

Vierailija
67/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataiskohan se suomen aborttiluku nollattua jos siittämis- ja hedelmöittymiskykykiset avioparit ryhtyisivät  joukolla selabaattaamaan, eli vasta kun kevytkenkäistön abortteerailu loppuu niin lapsenteko saa luva jatkua

Vierailija
68/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt ainakin on virhekäsitys, että vapaaehtoisesti lapsettomat katuisivat lapsettomuuttaan. Pääsääntöisesti näin ei ole, ja tästä todella on paljon tutkimusta pitkältä ajalta monenlaisista yhteisöistä. Tyytymättömimpiä lapsilukuunsa ovat ne, jotka ovat olosuhteiden pakosta päätyneet isompaan tai pienempään lapsimäärään kuin olisivat halunneet. Tämä on todella tärkeä asia ymmärtää.

Vierailija
69/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen sain. Enempää en uskaltaisi ikinä hankkia. Koen että sain "7 oikein", kun syntyi terve lapsi. Entä jos seuraava olisikin vaikeasti vammainen syntymästään asti? Koko elämä olisi sen jälkeen pilalla. Tiedän sen, koska olen ollut runsaasti tekemisissä sellaisten perheiden kanssa joissa on vaikeasti vammainen lapsi. Yllättävän moni on valmis ottamaan sen riskin, kun lapsilla "täytyy" olla sisaruksia.

Vierailija
70/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu tupla-shithappeningssit eli syntyykin fyysisesti ja/tai spyykkisesti haastava lapsi ja sitten kun olen vielä itsekin aika kasvamaton ja mielivammainen niin olisiko se kovin järkevästi ja kestävästi tehty

Vierailija
71/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Aion tulevaisuudessakin tehdä just mitä tykkään. Joka päivä. Ei ole kiinnostusta hankkia toista työtä (eli lapsen ja kodinhoitoa) nykyisen kylkeen. Lisäksi tämä maa on menossa viemäristä, kiitos persukoiden. Jos tekisin lapsia, niin en ainakaan Suomeen. 

Vierailija
72/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kehityshäiriö sekä olen luultavasti jonkinlainen narsisti, tai jotain tunnekylmiä piirteitä mulla on. Vihaan lapsia ja aina ipanan riehuessa ja huutaessaa tekee mieli teipata suu ja sitoa lapsi tolppaan. Joskus toivoisin omaa lasta koska sitä voisi kurittaa paremmin kuin muiden lapsia. Muuten oma lapsi on minulle painajainen eikä minun varmaan kannattaisikaan hankkia lapsia. Luulen ettet sinäkään toivo minun hankkivan lapsia.

Vierailija
73/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hääviä elämä muksujen kanssa. Onneksi on vain kaksi.

Vierailija
74/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja toivoisin ihmisten ymmärtävän, ettei lasten saaminen ole itsestäänselvyys.

Että ei kannata ajatella, että odottelen 40-vuotiaaksi ja sitten teen lapsen jos vielä haluan.

Lapsi on tehnyt elämästäni täyden ja en voisi kuvitella elämääni ilman häntä. Onneksi onnistuttiin.

Vierailija
75/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eläin, enkä edes sosiaalinen. 

Aviomies ja koira riittää, on niin rauhallista ja mukavaa heidän kanssaan. 

Vierailija
76/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pyöräytit pennut silkasta itsekkyydestä.

Etkö tiedä että kaikki asiat tehdään silkasta itsekkyydestä? Mieti edes vähän. 

Vierailija
77/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kampanja se sulla on pystyssä, jonkun kansanedustajan oma suomi nousuun -kampanja? Ei saanut ylilaudalla kannatusta niin piti tänne tulla vielä huuteleen. Laittakaa suomi kuntoon ennen kuin tähän maahan viittii enää yhtään jälkeläistä tehdä. 

Vierailija
78/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ihan tervettä ajatella noin että lapsi tulee olla olemassa oman sisäisen tyhjyyden täyttämiseksi. 

Vierailija
79/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#NAISVIHANÄKYVÄKSI

Vierailija
80/109 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putin kehotti venäläisiä elvyttämään vanhan suurperheperinteen, ja hankkimaan seitsemästä kahdeksaan lasta

Suomessa Venäjän propaganda taas jauhaa, kuinka Suomalaisten ei pidä lisääntyä. Kuinka Suomen pitää näivettyä.

Tehkää niitä lapsia!!!

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010028340.html

Tee itse.

Mulla on neljä lasta

Ja yrität saada muut samaan liemeen kanssasi XD Sorry, ei onnistu. Kärsi keskenäsi vaan, v ajakki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän