Olenko naisena kiinnostava?
Nauran välillä jopa kovaäänisesti ja innostuessani puhun välillä kovaänisesti, välillä päälle, mutta annan myös suunvuoron. Olen näkyvä. Minulla on pilkettä silmäkulmassa ja olen huumorintajuinen. Luonteeltani olen usein joustava ja sopeutuva, mutta pidän tarvittaessa myös puoleni jopa kovaäänisesti. Olen monessa asiassa arjessa myös vaihtelunhaluinen ja siksi rutiinien on oltava nopeita, jotta aikaa säästyy kivalle. Enkä tietenkään vaihda miestä kuin sukkaa. Tahdon myös haastaa, kyseenalaistaa, epäillä ja toisen itsetunnon on silloin kestettävä, eikä otettava liian raskaasti tai vaatimuksina sitä mitä suustani päästän. Minun kanssani saa ja kannattaa olla välillä eri mieltä ja pitää oma päänsä.
Niin ja olen kaunis, normaalipainoinen, tupakoimaton, käytännössä alkoton, tatuoimaton, siisti, keskitasoisesti koulutettu, hoikka, liikunnallinen, hyväkuntoinen, en välitä vaateista ja meikistä kuin minimit, tarpeellisen verran, mutta olen silti esteetikkona tarkka muodoista, materiaaleista, väreistä, laadusta, käytännöllisyydestä ja järjestyksestä. Minulle vähemmän on enemmän.
Kommentit (35)
Ihmisenä toki, mutta naisena miehelle se kiinnostavuus on se ulkonäkö. Eli millainen paketti?
Kyllä oma nainen kuulostaa tuplasti sinua paremmalta. Toki kaikille on ottaja.
Tatuoimaton nainen on vahva turn-off.
M38, DI/TkT
2/5 nainen taidat olla.
ei jatkoon
Nainen ei pystyisi kirjoittamaan itsestään noin esineellistävää tekstiä.
En sano etteikö kykene myymään itseään vaikka miten, mutta tuo teksti ei ole uskottava.
Tärkeimmät asiat jäi avauksesta pois:
- ikäsi?
- onko lapsia? Jos kyllä, minkä ikäisiä?
Täältä et ainakaan kunnon vastausta saa. Omasta mielestäni olet kiinnostava.
Olet liian kliininen. Ihminen joka ei maistu eikä haise millekään. Myös liika harmaavarpuisuus on pahasta sitä sinulla on. Kehitä mieluummin itseäsi äläkä korosta mitä et ole.
Osaan hoitaa omat asiani, mutta en tahdo hoitaa myös miehen asioita. Laitan siis hyvää ruokaa, siivoan ja pesen pyykit, mutta minun on saatava myös miehen tekemänä kaikkia näitä, sillä muuten kotityömääräni kasvaisi, jos ottaisin miehen. Tahdon lapsia ja silloin on erityisen tärkeää, että mies tekee osansa itsenäisesti, eikä kysy asiaan kuin asiaan ohjeistusta.
ap
Tärkeimmästä eli seksistä et mainitse mitään. Erittäin paha merkki.
Kuulostat vähän multa. Olen pitkään ollut parisuhteessa, mutta tiedostan, ettei minulle sopivia miehiä ole jonoksi asti. Vaatii erikoistyypin ja erikoismunat. Olen ihan hyvännäköinen ja hyvä keskustelija, joten moni tietämätön on kyllä kiinnostunut. Eivät todellisuudessa kestäisi hetkeäkään kanssani, enkä minä niitä.
Kiertäisin kaukaa tuollaisen narsistin
M44
Olen mies ja ensimmäisen kappaleen luettuani vastaan että HELL NO. Vaikka olisin sinkku ja naisenkipeä, niin tuollaiseen ansaan en astuisi.
Kovaääninen mainittu kahteen kertaan, miehenä sanon ei kiitos. En haluaisi olla edes samassa työpaikassa tai junanvaunussa, saati sitten parisuhteessa.
Sanasi normaalipainoinen kumoaa hoikan.
Eli olet 163 cm ja 74kg, se on pötkylä.
Hoikkuus on pituus miinus 110.
eli 165 cm 55 kg
170cm / 60 kgjne,
"Kukapa nainen ei itseään parhaaksi kehuisi"
Nyt kun saimme tietää millainen olet omasta mielestäsi väritettynä itserakkaudella ja omahyväisyydellä nyt pitäisi siis nähdä millainen oikeasti olet ihmisenä
No en ole mies mutta voisi kuvitella, että miehillä nousisivat karvat pystyyn.