Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko naisena kiinnostava?

Vierailija
12.01.2024 |

Nauran välillä jopa kovaäänisesti ja innostuessani puhun välillä kovaänisesti, välillä päälle, mutta annan myös suunvuoron. Olen näkyvä. Minulla on pilkettä silmäkulmassa ja olen huumorintajuinen. Luonteeltani olen usein joustava ja sopeutuva, mutta pidän tarvittaessa myös puoleni jopa kovaäänisesti.  Olen monessa asiassa arjessa myös  vaihtelunhaluinen ja siksi rutiinien on oltava nopeita, jotta aikaa säästyy kivalle. Enkä tietenkään  vaihda miestä kuin sukkaa. Tahdon myös haastaa, kyseenalaistaa, epäillä ja toisen itsetunnon on silloin kestettävä, eikä otettava liian raskaasti tai vaatimuksina sitä mitä suustani päästän. Minun kanssani saa ja kannattaa olla välillä eri mieltä ja pitää oma päänsä. 

Niin ja olen kaunis, normaalipainoinen, tupakoimaton, käytännössä  alkoton, tatuoimaton,  siisti, keskitasoisesti koulutettu, hoikka, liikunnallinen, hyväkuntoinen, en välitä vaateista ja meikistä kuin minimit, tarpeellisen verran, mutta olen silti esteetikkona  tarkka muodoista, materiaaleista, väreistä, laadusta, käytännöllisyydestä ja  järjestyksestä. Minulle vähemmän on enemmän.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan hoitaa omat asiani, mutta en tahdo hoitaa myös miehen asioita. Laitan siis hyvää ruokaa, siivoan ja pesen pyykit, mutta minun on saatava myös miehen tekemänä kaikkia näitä, sillä muuten kotityömääräni kasvaisi, jos ottaisin miehen. Tahdon lapsia ja silloin on erityisen tärkeää, että mies tekee osansa itsenäisesti, eikä kysy asiaan kuin asiaan ohjeistusta.

ap

Haluat siis kotiorjan ja palvelijan toteuttamaan sinun tahtoa mutta aitoa kumppania et hae.

Se että olet suunnitellut asioita eteenpäin jossa miehellä on sinun käsikirjoittama rooli ilman että sinulla ei ole edes miestä ja et todellakaan tiedä miehen mielipidettä asioihin mitä mies haluaisi.

Onko sillä sinulle edes merkitystä mitä mies itse haluaa?

Vierailija
22/35 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat riidanhaluiselta. Pidemmän päälle rasittavaa, jos joka viikko on jotain vääntöä ja kiihdyttelyä.

Tasaiset ihmiset kiinnostavat enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiertäisin kaukaa tuollaisen narsistin

M44

Pikkutarkka ominaisuuksien luettelointi on vastenmielistä. Kuin just tuotetta oltaisiin kauppaamassa.

Jos kumppaninhaku-ilmoitukset on nykyään tuollaisia, niin huh huh.

Vierailija
24/35 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä tahdon keskittyä yhteen minulle sopivaan mieheen. Tahdon rakastua ja sitoutua.

ap

Vierailija
25/35 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiset ja malliset tissit löytyy?

Vierailija
26/35 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aloituksessa ei ole järkeä. Tuollainen subjektiivinen lista ei kerro tarpeeksi sinusta, ja toisaalta en luottaisi palstalaisten näkemykseen siitä, olenko kiinnostava vai en. 

Mutta jos nyt haluat jatkaa, niin kerro, mitkä ovat mielestäsi huonot puolesi. 

Vierailija
27/35 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan hoitaa omat asiani, mutta en tahdo hoitaa myös miehen asioita. Laitan siis hyvää ruokaa, siivoan ja pesen pyykit, mutta minun on saatava myös miehen tekemänä kaikkia näitä, sillä muuten kotityömääräni kasvaisi, jos ottaisin miehen. Tahdon lapsia ja silloin on erityisen tärkeää, että mies tekee osansa itsenäisesti, eikä kysy asiaan kuin asiaan ohjeistusta.

ap

Haluat siis kotiorjan ja palvelijan toteuttamaan sinun tahtoa mutta aitoa kumppania et hae.

Se että olet suunnitellut asioita eteenpäin jossa miehellä on sinun käsikirjoittama rooli ilman että sinulla ei ole edes miestä ja et todellakaan tiedä miehen mielipidettä asioihin mitä mies haluaisi.

Minulle ei käy sellainen suhde, jossa miehellä olisi vapaamatkustajan rooli. Välttämättömät asiat olisi hoidettava yhdessä, jotta arki olisi sujuvaa. Tahtoisin harrastaa tavoitteellista liikuntaa, kun mies hoitaisi lapsia ja toisinpäin, jotta hänellä olisi omaa aikaa. Tahtoisin joskus uusia kokemuksia ja leppoisia lomamatkoja perheenä. Käytän paljon aikaa myös lukemiseen ja uuden oppimiseen. Sijoitan ja säästän eli ei velkaista miestä, mutta ei varakaskaan tarvitse olla, kun vain menot ovat pienemmät kuin tulot.

ap

Vierailija
28/35 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksissä tahdon keskittyä yhteen minulle sopivaan mieheen. Tahdon rakastua ja sitoutua.

ap

Haittaako jos mies keskittyy useampaan?

Vierailija
29/35 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minulle ei käy sellainen suhde, jossa miehellä olisi vapaamatkustajan rooli. Välttämättömät asiat olisi hoidettava yhdessä, jotta arki olisi sujuvaa. Tahtoisin harrastaa tavoitteellista liikuntaa, kun mies hoitaisi lapsia ja toisinpäin, jotta hänellä olisi omaa aikaa. Tahtoisin joskus uusia kokemuksia ja leppoisia lomamatkoja perheenä. Käytän paljon aikaa myös lukemiseen ja uuden oppimiseen. Sijoitan ja säästän eli ei velkaista miestä, mutta ei varakaskaan tarvitse olla, kun vain menot ovat pienemmät kuin tulot.

Ja arvatenkin sinä määrittelet, mitkä asiat ovat välttämättömiä ja mitkä eivät?

Vierailija
30/35 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olet kiinnostava. Olethan nainen.

Vierailija
31/35 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä aloituksessa ei ole järkeä. Tuollainen subjektiivinen lista ei kerro tarpeeksi sinusta, ja toisaalta en luottaisi palstalaisten näkemykseen siitä, olenko kiinnostava vai en. 

Mutta jos nyt haluat jatkaa, niin kerro, mitkä ovat mielestäsi huonot puolesi. 

Huono puoleni on, että moni mies säikähtää minua ja kokee itsensä epävarmaksi seurassani, jos olen kovaääninen ja rempseä, vaikka tahtoisin varman oloisen miehen, jollainen olen itsekin naisena. Nautin hiljaisuudesta kotona eli en papata puhua tauotta, mutta luulevatko, että minulta ei saisi hetken rauhaa? 

En odota palveluksia, mutta ei minua ole koskaan häirinnyt, jos mies avaa oven tai kantaa kassit. Käytännössä teen näin itse, mutta jos saisimme lapsia, niin odottaisin mieheltä, että mies tukisi minua heikkoina hetkinäni. En ole lähtökohtaisesti heikompi kuin mies, mutta raskaus ja äitiys voisivat tehdä minut välillä heikommaksi. Rakkaus myös altistaisi.

ap

Vierailija
32/35 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa kun olen kommenttisi lukenut että kuulut ennemmin hoitoon kuin parisuhteeseen

Vierailija
33/35 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Haittaako jos mies keskittyy useampaan?

Ehdottomasti haittaa. En luota, että taudit pysyisivät poissa. Sydänkin saattaisi voida pahoin.

ap

Vierailija
34/35 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, alkukappale kiristi jo hermojani. Hirveesti tylsää lätinää, jota kuunnellessa menisi hermot. Yhteenveto, käyt hermoille. Räpä räpä räpä, ole mitä olet kunhan olet hiljaa. Kiitos, näkemiin.

Vierailija
35/35 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisessa yhteisessä kodissa varmaan myös sinä hallitset täysin ja koko yhteinen koti rakentuu pelkästään sinua miellyttämään mihin olet jo ennalta määritellyt ihan kaiken sisustuksesta lähtien?