Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muitakin, joiden mielestä on kivempaa olla hoikka kuin lihava? Laihdutin uniapnean ja muut vaivat pois viime vuonna. Nyt voin sanoa...

Vierailija
12.01.2024 |

...että se todella kannatti! Ensimmäinen talvi koskaan, kun olen ollut yhtä virkeä kuin lapsena. Nukun paljon paremmin, herään virkeänä ja jaksan touhuta ja liikkua. Sitten illalla taas nukahdan suloisen pehmeään uneen. <3

Enää ei nälkäkiukku ja herkunhimo määrää rytmiäni. Enää ei tarvitse verhoutua "lakanoihin" ja voin käyttää ihania vaatteita. Eipä harmittanut uusia vaatekaapin sisältöä näin hoikkana.

Itsevarmuus ja aktiivisuus on noussut ihan uudelle levelille. Ystävät ovat antaneet ilahduttavaa palautetta "selvästä nuorentumisesta." Tuntui ihan itkettävän ihanalle, kun multa kysyttiin taas papereita, koska näytän alle 30-vuotiaalta!

Kivut ja säryt ovat jääneet pois eikä liukkaalla kävely enää pelota. Myös mielen välillä vallannut alakulo on kadonnut kilojen mukana.

Minä olen sitä mieltä (toki tämä on ihan makuasia), että on paljon paljon parempaa elämää, kun ei tarvitse kantaa ylimääräistä taakkaa mukanaan ja on hyvä virkeä mieli koko ajan.

Aikani minäkin "todistelin" kehopositiivisuutta, mutta en kyllä ollut valmis maksamaan siitä sellaista hintaa. Siksi vapauduin kiloistani.

Toivottavasti tämä kannustaa muitakin vaihtamaan paljon kevyempään elämään. Ei kai se kehopositiivisuus kuitenkaan ole omaa terveyttä ja elämänlaatua tärkeämpää?

Kommentit (464)

Vierailija
461/464 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on.

Vierailija
462/464 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita ja omiin väsyneisiin viesteihin vastaaminen osoittaa vain mummomaista höperyyttä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/464 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tuli pettymys, kun niin vähän muuttui. Painon pahimmillani 108 kg, olen 160 cm pitkä. Laihdutin normaalipainoon 62 kg. Mikään ei oikein muuttunut. No, peilikuva, mutta kun en silti näytä mitenkään hyvältä, enkä toisaalta koskaan ole ollut järin ulkonäkökeskeinen ihminen, niin ei se ole niin iso juttu. Jaksaminen oli hyvä 106 kilossakin, lenkkeilin koirien kanssa pari tuntia päivässä, 2 kertaa viikossa kuntosali, ei mitään sairauksia tai vaivoja. Joten laihtuminen on vähän ollut että "öö, olen laihempi". Naama vanhettui 20 vuotta sivuvaikutuksena. Muuten ei mikään muu muuttunut.

Vierailija
464/464 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin