Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muitakin, joiden mielestä on kivempaa olla hoikka kuin lihava? Laihdutin uniapnean ja muut vaivat pois viime vuonna. Nyt voin sanoa...

Vierailija
12.01.2024 |

...että se todella kannatti! Ensimmäinen talvi koskaan, kun olen ollut yhtä virkeä kuin lapsena. Nukun paljon paremmin, herään virkeänä ja jaksan touhuta ja liikkua. Sitten illalla taas nukahdan suloisen pehmeään uneen. <3

Enää ei nälkäkiukku ja herkunhimo määrää rytmiäni. Enää ei tarvitse verhoutua "lakanoihin" ja voin käyttää ihania vaatteita. Eipä harmittanut uusia vaatekaapin sisältöä näin hoikkana.

Itsevarmuus ja aktiivisuus on noussut ihan uudelle levelille. Ystävät ovat antaneet ilahduttavaa palautetta "selvästä nuorentumisesta." Tuntui ihan itkettävän ihanalle, kun multa kysyttiin taas papereita, koska näytän alle 30-vuotiaalta!

Kivut ja säryt ovat jääneet pois eikä liukkaalla kävely enää pelota. Myös mielen välillä vallannut alakulo on kadonnut kilojen mukana.

Minä olen sitä mieltä (toki tämä on ihan makuasia), että on paljon paljon parempaa elämää, kun ei tarvitse kantaa ylimääräistä taakkaa mukanaan ja on hyvä virkeä mieli koko ajan.

Aikani minäkin "todistelin" kehopositiivisuutta, mutta en kyllä ollut valmis maksamaan siitä sellaista hintaa. Siksi vapauduin kiloistani.

Toivottavasti tämä kannustaa muitakin vaihtamaan paljon kevyempään elämään. Ei kai se kehopositiivisuus kuitenkaan ole omaa terveyttä ja elämänlaatua tärkeämpää?

Kommentit (447)

Vierailija
441/447 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kriteerejä voidaan madaltaa, lapselle ei esim. omaa huonetta ja nukutaan samassa sängyssä, koska tilaa ei ole. Pelkästään jo asumiskulut nousee lapsia hankkimalla, kaikesta muusta puhumattakaan.

Vierailija
442/447 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kriteerejä voidaan madaltaa, lapselle ei esim. omaa huonetta ja nukutaan samassa sängyssä, koska tilaa ei ole. Pelkästään jo asumiskulut nousee lapsia hankkimalla, kaikesta muusta puhumattakaan.

Sori tuli väärään ketjuun tämä viesti nyt :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/447 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea suoritus, jossa harva onnistuu. Ja vielä harvempi pysyy laihdutksen jälkeen hoikkana.

Vierailija
444/447 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten päässyt lievästä ylipainosta normaalin puolelle ja sillä tiellä ollaan edelleen. Parasta kun kaikki vaatteet istuu hyvin, eikä ylimääräinen haittaa istuessa tms. Ylipainoa silloin oli sen verran vähän, että en kokenut vaikuttavan liikkumiseen tai muuhun negatiivisesti.

Vierailija
445/447 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut. En jaksa tehdä itse ruokaa.

Vierailija
446/447 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos katsoo tämän päivän suomalaista katukuvaa, niin voi päätellä, että tosi moni haluaa olla mieluummin lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
447/447 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

RRRRÖYH!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä