Nykynainen ei oikeastaan tarvitse miestä mihinkään
Jos asuu kerrostalossa, niin huoltohenkilö hoitaa miesten hommat. Toki huoltohenkilö voi olla mies, mutta hän voi olla myös nainen. Monet naiset asuvat myös yksin omakotalossa ja pärjäävät hyvin ilman miestä.
Seksissä satisfyer hoitaa orkut.
Kommentit (134)
Sitten, kun olet 70-80 vuotias niin voit tuudittautua sen satisfyerin seuraan ja jutella sille, kun ei ole lapsia/lapsenlapsia jotka käyvät kylässä ja pidä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kauppaan lähteä mutta polkupyörän takarengas tyhjä. Yritin pumpata mutta ilma ei mennyt renkaaseen käsipumpulla. Osaako joku neuvoa?
N24
Et ole nainen
Mikä sinä olet määrittelemään kenenkään sukupuoli-identiteettiä?
Niin tai näin niin jokatapauksessa kun nainen täyttää 40 hänen on opittava pärjäämään ilman miestä sillä hyvin harvaa miestä kiinnostelee vanha rupu akka.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että länsimaissa ei mene tulevaisuudessa lujaa kun lapset kasvaa isättömänä.
Aivan. Yhdysvalloissa tehdyn tutkimuksen mukaan tärkein vankilaan joutumista ennustava tekijä oli kasvaminen yh-äidin huollettavana.
Paitsi elintasoon. Mulla jää yksinäni säästöön 2000 €/kk. Entä jos hankkisin poikkiksen jolla myös jäisi?
Vierailija kirjoitti:
Paitsi elintasoon. Mulla jää yksinäni säästöön 2000 €/kk. Entä jos hankkisin poikkiksen jolla myös jäisi?
Mun elintaso laski kun mies muutti mun luo. Esim. menee enemmän rahaa ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yhteiskunta on suunniteltu, rakennettu ja ylläpidetään miesten toimesta. Jokainen kirjain, jonka aloittaja tai kuka tahansa muukin, kirjoittaa nettiin, on miesten toiminnan mahdollistamaa. Ketju jatkuu siitä aina syntymään asti. Nykynainen tarvitsee miestä aivan kaikkeen mutta asian ymmärtäminen vaatii hahmotuskykyä eli kehittynyttä ajattelua.
Ja myös kokonaisuuksien hahmottamista. Tunteeko joku henkilökohtaisesti yhtäkään tällaista naista?
Tunnen kaikkeen tähän pystyviä miehiä sekä naisia ja molemmissa sukupuolissa on mysö niitä, jotka tähän eivät kykene. Nyt jään miettimään, että oletkohan sinäkin näitä jälkimmäisiä?
😂😂🤣🤣😅 eihshaathana 🤣
Se hetki kun nainen esittelee isälleen vävypojan. 🤣 Musta valtavan kokoinen kuminen peenis nousee pöydälle 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Niin tai näin niin jokatapauksessa kun nainen täyttää 40 hänen on opittava pärjäämään ilman miestä sillä hyvin harvaa miestä kiinnostelee vanha rupu akka.
Paitsi jos on hyvin säilynyt fressi nainen 😉
Eikä mies naista t. Inkelisijoittaja
🖥📈🧻🍆
Nainen ei ole ikinä tarvinnut miestä mihinkään. Miehet on itse tehneet tilanteen aikoinaan viemällä naisilta kaikki oikeudet, jotta saivat pakotettua tilanteeseen missä naisen oli turvauduttava mieheen. Tietysti herää kysymys miksi naiset antoi mokoman järjettömyyden tapahtua? Todennäköisesti syynä oli taikausko, koska ilman uskontoa tuskin ihmistä saa manipuloitua luopumaan vapaudestaan ja onnellisuudestaan. Pitää pelätä jotain miestäkin pahempaa voimaa ja sen kostoa. Nyt sama ei onnistu. Miehiltä lähtee henki, jos jotain luulee yrittävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että länsimaissa ei mene tulevaisuudessa lujaa kun lapset kasvaa isättömänä.
Aivan. Yhdysvalloissa tehdyn tutkimuksen mukaan tärkein vankilaan joutumista ennustava tekijä oli kasvaminen yh-äidin huollettavana.
Yhdysvalloissa on myös pidetty huoli, että synnyttämällä äiti velkaantuu kohtuuttomasta, ei myöskään ole edullista päivähoitoa, ei palkallisia äitiyslomia eikä muitakaan meille suomalaisille täysin normaaleja palveluja. Yhdysvalloissa yhä naiset halutaan pakottaa velkavankeuteen ja kotiorjuteen sekä miesriippuvuuteen vaikeuttamalla lasten saannin ja työn yhdistämistä. Siksi yhä useampi nainen jättää kummankin riippakiven hankkimata niin miehen kuin lapsenkin.
Voidaankin tehdä siis lakiin kirjaus, että naisia ei tarvitse auttaa, he pärjäävät kyllä omillaan.
Niin onko joskus tarvinnut? En minä miehenä tarvitse naistaan, enkä ole tietoinen että koskaan kukaan mies olisi tarvinnut naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ja miten? Lapsiko se mies on? Lemmikki? Akkojen matikkaa ja logiikkaa taas. Toinen laskee säästävänsä 2 th kuukaudessa ja ottamalla miehen hän tuplaisi säästönsä koska saisi miehenkin säästöt itselleen ja toinen taas kuvittelee, että mies on kuin jokin lemmikkihevoinen joka syö hänet perikatoon.
Eiköhän se mies itse itsensä ruuat maksaa ihan kuten sinkkunakin on aina maksanut ja olisi melko kohteliasta antaa miehen pitää edes omat säästönsä itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yhteiskunta on suunniteltu, rakennettu ja ylläpidetään miesten toimesta. Jokainen kirjain, jonka aloittaja tai kuka tahansa muukin, kirjoittaa nettiin, on miesten toiminnan mahdollistamaa. Ketju jatkuu siitä aina syntymään asti. Nykynainen tarvitsee miestä aivan kaikkeen mutta asian ymmärtäminen vaatii hahmotuskykyä eli kehittynyttä ajattelua.
Ja myös kokonaisuuksien hahmottamista. Tunteeko joku henkilökohtaisesti yhtäkään tällaista naista?
Niin siis miehet on vieneet aikoinaan naisilta oikeuden vaikuttaa asioihin ja nyt he käyttää tätä ryöstämäänsä oikeutta jonain totuutena asioiden tilasta? Se ei sitä ole. Naisia ei ole mukana koska heidän ei annettu osallistua, se oli kiellettyä. Miehet ei ole mahdollistaneet yhtään mitään, päinvastoin olette olleet tukkeena ja tiellä, hidasteena ja esteenä ikuisesti. Menkää pois tieltä. On ihan helvetisti korjattavaa kun olette paskoneet kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ja miten? Lapsiko se mies on? Lemmikki? Akkojen matikkaa ja logiikkaa taas. Toinen laskee säästävänsä 2 th kuukaudessa ja ottamalla miehen hän tuplaisi säästönsä koska saisi miehenkin säästöt itselleen ja toinen taas kuvittelee, että mies on kuin jokin lemmikkihevoinen joka syö hänet perikatoon.
Eiköhän se mies itse itsensä ruuat maksaa ihan kuten sinkkunakin on aina maksanut ja olisi melko kohteliasta antaa miehen pitää edes omat säästönsä itsellään.
Miehet syö ihan helvetisti, yleensä loisii naisen rahoilla ja kehittää aina jotain kallista turhaa ostettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Voidaankin tehdä siis lakiin kirjaus, että naisia ei tarvitse auttaa, he pärjäävät kyllä omillaan.
Kanssaihmistä voi aina auttaa, oli sitten kyseessä mies tai nainen. Miksi auttaminen on nykyään joku sukupuolitettu asia? Jos nään naapurin vanhuksen kantavan painavaa kassia, voin kysyä että voinko auttaa vaikka kyseessä on vanhempi setä ja minä olen nuori nainen. Kun itse taistelin painavan kantamuksen kanssa rapussa, niin toinen naapuri auttoi sen kantamisessa. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole ikinä tarvinnut miestä mihinkään. Miehet on itse tehneet tilanteen aikoinaan viemällä naisilta kaikki oikeudet, jotta saivat pakotettua tilanteeseen missä naisen oli turvauduttava mieheen. Tietysti herää kysymys miksi naiset antoi mokoman järjettömyyden tapahtua? Todennäköisesti syynä oli taikausko, koska ilman uskontoa tuskin ihmistä saa manipuloitua luopumaan vapaudestaan ja onnellisuudestaan. Pitää pelätä jotain miestäkin pahempaa voimaa ja sen kostoa. Nyt sama ei onnistu. Miehiltä lähtee henki, jos jotain luulee yrittävänsä.
Jos vähänkään tietäisit elämästä jotakin niin tietäisit ettei koko tämän hetkistä maailmaa olisi edes olemassa ilman miehiä sillä miehet ovat luoneet kaiken mitä on ympärilläsi.
Talot,tiet,sähkön,autot,kodinkoneet,veneet,laivat,lentokoneet,kädessäsi olevan puhelimen.. ihan kaiken.
Sinä hetkenä kun miehet pysähtyvät ja lopettavat toimintansa pysähtyy käytännössä koko maailma. Raaka totuus ja fakta.
Naiset tarvitsevat miehiä säilyäkseen edes hengissä , miehet taas tarvitsevat naista lähinnä huvituksekseen ja lisääntyäkseen.
Mä rakastan mun aviomiestä.