Nykynainen ei oikeastaan tarvitse miestä mihinkään
Jos asuu kerrostalossa, niin huoltohenkilö hoitaa miesten hommat. Toki huoltohenkilö voi olla mies, mutta hän voi olla myös nainen. Monet naiset asuvat myös yksin omakotalossa ja pärjäävät hyvin ilman miestä.
Seksissä satisfyer hoitaa orkut.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni nainen pyörittää persettä netissä ja se on miesten vika.
Ei mun mielestä ole miesten vika. Ne naiset ovat typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin kaikki normaalit naiset on kadonnut?
Tavalliset kivat nätit ja naiselliset?
Ne jotka tykkää tehdä kaikkia " naisten juttuja"? Onko kaikki oikeasti vain tuollaisia wannabee äijiä ? Saa sitä ihan nainenkin olla, mutta ei oo pakko jos ei tahdo. Suotavaa se ehkä kuitenkin olisi.
Ne katosivat läskiensä alle ja siitä lähtien eivät enää kelvanneet miehille. Siksi lähtivät kilpailemaan miesten kanssa miehisistä ominaisuuksista.
Jos et saa miestä - muutu itse sellaiseksi.
Ja näinhän nuo nyt tekevät,nuo hyljeksityt pikku reppanat.
Vierailija kirjoitti:
Nykynainen ei oikeastaan tarvitse miestä mihinkään
Kun nyt kerran näin on niin miesten maksamille veroeuroille täytyy ehdottomasti saada jyvitys vain miesten palveluihin ja tukiin.
Nainen seisoo omilla jaloillaan, eikä tarvitse miesten tulonsiirtoja ja tukikeppeja mihinkään!
No ei varmaan käytännön asioihin tarvitsekkaan, mutta minä kyllä haluan rakastaa miestä. Miehet ovat ihania ja saavat aikaan ihania tunteita. Siis hyvät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ja miten? Lapsiko se mies on? Lemmikki? Akkojen matikkaa ja logiikkaa taas. Toinen laskee säästävänsä 2 th kuukaudessa ja ottamalla miehen hän tuplaisi säästönsä koska saisi miehenkin säästöt itselleen ja toinen taas kuvittelee, että mies on kuin jokin lemmikkihevoinen joka syö hänet perikatoon.
Eiköhän se mies itse itsensä ruuat maksaa ihan kuten sinkkunakin on aina maksanut ja olisi melko kohteliasta antaa miehen pitää edes omat säästönsä itsellään.
Mä käyn kaupassa ja maksan vuokran. Me asumme yhdessä. Mulla meni vähemmän rahaa kun ostin ruokaa vain itselleni. Mikä tuossa on vaikea ymmärtää?
Jos jokainen mies menisi juuri nyt lakkoon, hyvin nopeasti ap:n kaltaiset idiootit huomaisivat, että kyllä, naiset tarvitsevat miehiä, enemmän kuin toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin kaikki normaalit naiset on kadonnut?
Tavalliset kivat nätit ja naiselliset?
Ne jotka tykkää tehdä kaikkia " naisten juttuja"? Onko kaikki oikeasti vain tuollaisia wannabee äijiä ? Saa sitä ihan nainenkin olla, mutta ei oo pakko jos ei tahdo. Suotavaa se ehkä kuitenkin olisi.
Siivotkaa kämppä. Pyykit ekoina päivinä pesulaan. Jääkaappi täyteen ruokaan. http://tinyurl.com/yvdwvfrw
Vierailija kirjoitti:
Piloille hemmotellun yyhoon uudelleen kouluttaminen on raskasta ja kallista hommaa.
En suosittele kenellekään.
Mitä hittoa? Pilalle hemmoteltu? Uudelleen kouluttaminen?
Vierailija kirjoitti:
Jos jokainen mies menisi juuri nyt lakkoon, hyvin nopeasti ap:n kaltaiset idiootit huomaisivat, että kyllä, naiset tarvitsevat miehiä, enemmän kuin toisinpäin.
Loppujen lopuksi ainoa asia mihin mies naista tarvitsee on lisääntyminen
Ennen naiset tarvitsivat miehen elättäjäksi ja tekemään lapset, nyt ei tehdä lapsia ja käydään itse töissä tai nostetaan korvauksia, joten miestä ei tarvita.
Mies tarvitsivat naisen ennen ruoan laittoon ja seksiin, mutta nyt on mikroruoat, joten nainen tarvitaan ainoastaan seksiin ja miehillä se riippuvuus on kyllä aivan toista luokkaa kuin naisilla, joten naiset ovat tässä mielessä "johdossa/voitolla".
KUN seksinuket vielä hieman kehittyvät, niin että niiden kanssa voi jopa käydä yksinkertaista keskustelua, silloin loppuu kokonaan naisen tarve, eikö tämän jälkeen kukaan tyydy koskemaankaan tavallisen näköiseen naiseen.
Toivottavasti sentään lisääntymiseen vaadittavan nesteen luovuttajia löytyy, ehkä nuket ottavat sen talteen jos nesteestä maksetaan, niin ei kuolla sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi ainoa asia mihin mies naista tarvitsee on lisääntyminen
siis nainen, eihän miehiä lisääntyminen kiinnosta, vain seksi, naisia kiinnostaa lisääntyminen, ellei hormoonit ole jo niin sekaisin, että vauvakuumetta ei enää tulekaan?
Vierailija kirjoitti:
Seksi = orgasmi?
Taitaa valtaosalla orgasmi tulla omin käsin varmemmin.
Olen aina kuvitellut, että ihmisten sukupuutto tulee jonkun taudin, ydinlaskeuman tai tulivuoren tai muun katastrofin kautta.
Taitaakin käydä niin, että sukupuutto tulee ihan ihmisen oman pinnallisuuden takia, ei voi tehdä lapsia kun pitää näyttää niin hyvältä, eikä ehdi kun pitää taas meikata seuraavaa some-kuvaa varten jne.
Say it out loud: Men are powerful and dangerous. Miesten voimaantuminen on hyvä juttu!
Osaako joku mies kertoa kuinka lämpöpatterit ilmataan? Täällä on paleltuu eikä patterit lämpiä.
N36
Kukahan enää tosiaan tekee lapsia? Kaikki naiset on jotain instabeibejä tai onlyfansseja tai mitä lie seitsemännen sukupuolen rökkiksiä ja loput jotain syrjäytyneitä mielenterveyspotilaita?
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku mies kertoa kuinka lämpöpatterit ilmataan? Täällä on paleltuu eikä patterit lämpiä.
N36
Kuuluuko niistä lorinaa, sillon ne vaatii ilmausta, pitäs ilmaruuvia vähän avata mutta ööh vaikea selittää sitä etänä ja pitää olla sopiva työkalu.
Jos ei lorise, niin pyörittele sitä termostaattia edes-takas, se voi olla jumissa, tällä kikalla moni selviää.
Muuta ei tule nyt mieleen, tai sitten vaan huoltoyhtiöön ilmoitus...
Vierailija kirjoitti:
Niin tai näin niin jokatapauksessa kun nainen täyttää 40 hänen on opittava pärjäämään ilman miestä sillä hyvin harvaa miestä kiinnostelee vanha rupu akka.
Eikä naista kiinnosta läski sohvalla lojuva ukko.
Ei nämä kaksi asiaa sulje toisiaan pois. Meillä mies leikkaa nurmikon ja tekee lumityöt. Ja myös nalkuttaa taukoamatta.