Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykynainen ei oikeastaan tarvitse miestä mihinkään

Vierailija
12.01.2024 |

Jos asuu kerrostalossa, niin huoltohenkilö hoitaa miesten hommat. Toki huoltohenkilö voi olla mies, mutta hän voi olla myös nainen. Monet naiset asuvat myös yksin omakotalossa ja pärjäävät hyvin ilman miestä.

Seksissä satisfyer hoitaa orkut.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittavaa imuttaa klittaa jollai koneella yksin verratuna siihen että

hyvä mies laukasis sängyssä..

en kyllä miehenä ikinä mitään tekopimperoa lykkis jos

naista sais enkä muutenkaan.. mutta naiset on mitä on tervemenoa vaan

Vierailija
22/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miestä ole ottanut sen takia että sitä johonkin ihan välttämättä tarvitsisin vaan siksi että on kivempi olla miehen kanssa kuin ilman. Ja tämä siis koskee nimenomaan tuota nykyistä ihanaa miestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvin parisuhderakkauteen. Se toki on niin vaikea laji miehille, että vain harva ja valittu sen osaa. Onneksi olen sen osaajan itselleni löytänyt. 

Vierailija
24/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti naiset näyttävät tarvitsevan sitä komeaa miespuolista terapeuttia sitten kun keski-iässä se elämän tyhjyys iskee päin. 

Niin jos säilyy hengissä. Tiktokin perusteella sanoisin että yhä useampi nainen voisi harkita sinkkuutta. Tavaroiden rikkomisia, ilmapotkuja, sotkemista, mieslapseksi heittäytymistä ja 8 askeleen traumakytköksen hyödyntämistä. Itsetuhoiselle naiselle varmasti unelma.

Vierailija
25/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy, miksi nainen tarvitsee miestä, on se että hieromasauva ei leikkaa nurmikkoa tai tee lumitöitä.

Kerrostalossa ei tarvitse tehdä pihatöitä. Mä tarvitsen miestä seksiin. Lelu ei korvaa ihmistä.

Vierailija
26/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa sitten taas miehet kummiskin kiinnostaa kun vihollisen pommit räjähtelee ympärillä. ;D

Jos ei ole miehiä, niin eipä olisi pommeja ja sotiakaan.

Vierailija
27/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti naiset näyttävät tarvitsevan sitä komeaa miespuolista terapeuttia sitten kun keski-iässä se elämän tyhjyys iskee päin. 

Mikä tyhjyys? Ei mulla ainakaan.

Vierailija
28/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy, miksi nainen tarvitsee miestä, on se että hieromasauva ei leikkaa nurmikkoa tai tee lumitöitä.

Mun tuntemat naiset osaavat leikata nurmikon ja tehdä lumityöt, koska eivät ole uusavuttomia.

-mies.

Vierailija
29/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tyhjyys? Ei mulla ainakaan.

Ei mullakaan. Ex-ukko toki aina jankutti kokemastaan tyhjyydestä. Ehdotin terapiaa. 

Vierailija
30/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat tarvinneet miestä ainakin siittämiseen ja elareiden maksamiseen jos mihinkään muuhun ei tarvi. 😂

Vierailija
31/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat naiset osaavat leikata nurmikon ja tehdä lumityöt, koska eivät ole uusavuttomia.

-mies.

Nämä käy ketterästi ja roolit ovat vaihtuneet ajan saatossa. Nykyään mies on se parisuhteen nalkuttava nainen ja nainen saa ottaa miehen roolin miehenkin puolesta. 

Vierailija
32/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ovat tarvinneet miestä ainakin siittämiseen ja elareiden maksamiseen jos mihinkään muuhun ei tarvi. 😂

Nykyään ei tarvitse siittämiseenkään koska spermapankit on keksitty. Miehet ovat turhia.

Vierailija
33/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tarvitsen, mutta ei taida olla sellaista miestä enää saatavilla. Tai no, toivoisin, että nykyinen olisi, mutta pahoin näyttää siltä, että oli vain esitystä suhteen alussa ja kiinnyin sen näytelmän vuoksi häneen... Enää ei ole ollut samanlainen.

Itse olit tietenkin täysin aito oma itsesi alusta lähtien?

Vierailija
34/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi hoituu sinkkunaisella yksinkin,mutta läheisyyttä voisi antaa mies. Ja turvaa sekä seuraa. Näin talviaikaan huomaa kaipaavansa miestä moneen asiaan...mm olet pulmatilanteessa jäätyneen auton kanssa,lumien kanssa,asut yksin omakotitalossa,jossa kaikki jäässä ja paljon ongelmia ilmenee. Kylminä iltoina olisi kiva käpertyä miehen viereen. Vaikka voisin tituleerata itseäni jo aika käteväksi emännäksi,kyllä kaipaan ja tarvitsen miestä elämääni. 

Vierailija
35/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei miestä tarvitse omakotitalossakaan mihinkään, nykyään on koneet ja laitteet joilla voi hoitaa lumityöt sun muut askareet kevyesti ilman että sitä ukkoa niihinkään tarvitsee. Ja kaiken saa ostettua palveluina jos niin haluaa ja on rahaa.

Mutta on se mies ihan mukava kumppanina kun oikein valitsee vaikkei sitä välttämättä tarvitsisikaan. Eihän mieskään naista tarvitse välttämättä mihinkään, mutta mukavampi olla kaksin. Ja kaikki duunitkin hoituu mukavammin kun yhdessä tekee, oli se kumppani sitten mies tai nainen.

Joo, ja tän meidän möksän on varmaan joku esi-isä aikanaan rakentanut ja esiäiti papparaisen pitänyt ruoassa ja puhtaissa vaatteissa ja yhdessä ovat sitten eläneet ja olleet ja perheelleen ruokaa hankkineet. Että ei ne miehet ennenkään ole yksin kaikkea tehneet. Nyt on vaan eri aika ja voi olla ihan mimmoisessa suhteessa haluaa.

Ja tuosta sodastakin voi sanoa, että kyllä siinäkin naisia tarvitaan, ei pelkästään miehiä. Niin on ollut enne ja niin on myös nykyään. Kun ei se sotakaan pelkkää etulinjassa oloa ole, vaan tarvitaan se taustatuki ja rintamallakin on naisia ennekin ollut. Ja sotien jälkeen aika monet naiset joutuivat ihan yksin selvitytymään kun sitä miestä ei enää ollut. Ei tämäkään mikään uusi asia ole.

Vierailija
36/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei tarvitse siittämiseenkään koska spermapankit on keksitty. Miehet ovat turhia.

Ja ne siittöt ovat sinne spermapankkiin ilmestyneet tyhjästä? :D 

Vierailija
37/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies.

Nämä käy ketterästi ja roolit ovat vaihtuneet ajan saatossa. Nykyään mies on se parisuhteen nalkuttava nainen ja nainen saa ottaa miehen roolin miehenkin puolesta. 

Varmasti joissain tapauksissa näin on käynyt.

Mun mielestä parisuhde on vuorovaikutusta ja halua toimia tiiminä, mutta kukin tavallaan.

-mies.

Vierailija
38/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ei nykymieskään tarvitse naista mihinkään, joten tasoissa ollaa.

Vierailija
39/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ei nykymieskään tarvitse naista mihinkään, joten tasoissa ollaa.

Totta, sitähän nykyään yritetään oikein kannustaa siihen. On marssit ja liput siihen.

Vierailija
40/134 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi hoituu sinkkunaisella yksinkin,mutta läheisyyttä voisi antaa mies. Ja turvaa sekä seuraa. Näin talviaikaan huomaa kaipaavansa miestä moneen asiaan...mm olet pulmatilanteessa jäätyneen auton kanssa,lumien kanssa,asut yksin omakotitalossa,jossa kaikki jäässä ja paljon ongelmia ilmenee. Kylminä iltoina olisi kiva käpertyä miehen viereen. Vaikka voisin tituleerata itseäni jo aika käteväksi emännäksi,kyllä kaipaan ja tarvitsen miestä elämääni. 

Moni mies kaipaa varmasti useita noista asioista samalla lailla kuin nainenkin.