Nykynainen ei oikeastaan tarvitse miestä mihinkään
Jos asuu kerrostalossa, niin huoltohenkilö hoitaa miesten hommat. Toki huoltohenkilö voi olla mies, mutta hän voi olla myös nainen. Monet naiset asuvat myös yksin omakotalossa ja pärjäävät hyvin ilman miestä.
Seksissä satisfyer hoitaa orkut.
Kommentit (134)
Nainen ei selviytyaakseen tarvitse kuten ei mieskaan.
Mutta ihminen kaipaa kumppanuutta..Suurinosa ainakin. Yksin on yksinaista.
Lapsi tarvitsee isan ja aidin. Lapsii selviytyy ilman kumpaakin. Hoitaja riittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni nainen pyörittää persettä netissä ja se on miesten vika.
Ei mun mielestä ole miesten vika. Ne naiset ovat typeriä.
Oikeasti? Mistä näitä fiksuja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi = orgasmi?
Taitaa valtaosalla orgasmi tulla omin käsin varmemmin.
Olen aina saanut naisen kanssa orgasmin:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jokainen mies menisi juuri nyt lakkoon, hyvin nopeasti ap:n kaltaiset idiootit huomaisivat, että kyllä, naiset tarvitsevat miehiä, enemmän kuin toisinpäin.
Loppujen lopuksi ainoa asia mihin mies naista tarvitsee on lisääntyminen
Tämä on totta. Ei ole mitään, mitä nainen kykenee tekemään, mitä mies ei voisi itse tehdä, ja yleensä huomattavasti paremmin. Naisia tarvitaan vain lisääntymiseen, ja toki, naiset soveltuvat paremmin pienten lasten kasvattamiseen, mutta kyllä mies kykenee tähänkin, tietenkin imettämistä ja sen sellaista lukuunottamatta. Ja en sano tätä luodakseni vastakkainasettelua, sillä pidän naisista kaikkeudessaan ja on ylipäätään absurdia ajatella maailmaa, missä molempia sukupuolia ei olisi. Mutta objektiivisesti mies kykenisi pyörittämään toimivaa yhteiskuntaa hyvin ilman naista, kunnes ihmiskunta lopulta kuolisi sukupuuttoon ilman naisia, joiden kanssa lisääntyä. Ellei sitten toimivia keinokohtuja olisi luotu siihen mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi = orgasmi?
Olen aina saanut naisen kanssa orgasmin:D
Samoin, ja lähes joka kerta nainen on myös saanut orgasmin minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi = orgasmi?
Paras orgasmi tulee yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi = orgasmi?
Paras orgasmi tulee yhdynnässä.
Niinpä. Oksitosiinia ei erity masturboidessa, vaan ainoastaan seksissä toisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä oikein tarvitse. Okt:n pakolliset huoltohommat hoituu rahalla eikä tekijän tarvitse olla mies. Auton huollosta vastaa huoltoliike enkä tiedä huoltaako autoa mies vai nainen eikä kiinnostakaan.
Jos joskus nyt miestä kaipaan niin sellaisen saa helposti tinderistä tai baarista.
Minä taas haluaisin pitkäaikaisen kumppanin,miehen. Naiset riittää naisten iltoihin ja naisten juttuihin. Mutta oma mies mussukka vaikka saunan lauteille,matkalle mukaan,sänkyyn...mieheltä voi kysyä neuvoa moneen asiaan liittyen ja moni on aika näppäräkin,joku luonnonlahjakkuus vaikka korjaushommissa😉
Eipä ole tullut vielä sellaista asiaa vastaan jonka vain mies olisi näppäränä kyennyt hoitamaan. Eikä se näppäräkään mies voi kaikkea tehdä ellei ammattinsa puolesta ole tiettyjä lupia.
Ja neuvoja löytyy Googlesta, sieltä ne miehetkin niitä etsivät.
Joo, se näkyy yleensä heti naisen naamasta silloin kun nainen ei tarvii miestä mihinkään. Aika usein se näkyy myös naisen kropasta. Harjaantunut silmä erottaa heti ja myös itsesuojeluvaisto käskee kiertämään kaukaa.
Mies voi hyvin vaan ryhtyä oloneuvokseksi ja hakeutua sairaseläkkeelle. Naiset voi elellä Eun tuilla onnellisena.
Ei tietenkään tarvi. Jotkut naiset voivat kuitenkin haluta miehen ja sen takia sellaisen hankkivat. Tarvitseminen ja haluaminen ovat eri juttuja. Itse pärjään paremmin ilman, koska tarjolla olevat mallit ei miellytä. Leluja saa kaupasta, käsikin riittää mutta onhan nuo kivaa vaihtelua, remontit ja pyörän korjaukset osaan itse tehdä.
Kyllä mä miehiä tarviin kavereiksi. Bestiksen kanssa menin naimisiin. Häneltä saan rakkautta ja läheisyyttä kumppanuuden lisäksi.
Naisia mä en tarvii mihinkään. Jatkuvaa juoruilua ja selkäänpuukottamista. Ei kiitos.
N51
Jos joku luulee, ettei yhteiskunta tarvitse miehiä. Historian tärkein keksintö, tuli, on miesten keksimä. Ja KAIKKI rakennukset ovat miesten rakentamia :D
Se on sitä voimaantumista