Nykynainen ei oikeastaan tarvitse miestä mihinkään
Jos asuu kerrostalossa, niin huoltohenkilö hoitaa miesten hommat. Toki huoltohenkilö voi olla mies, mutta hän voi olla myös nainen. Monet naiset asuvat myös yksin omakotalossa ja pärjäävät hyvin ilman miestä.
Seksissä satisfyer hoitaa orkut.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaankin tehdä siis lakiin kirjaus, että naisia ei tarvitse auttaa, he pärjäävät kyllä omillaan.
Kanssaihmistä voi aina auttaa, oli sitten kyseessä mies tai nainen. Miksi auttaminen on nykyään joku sukupuolitettu asia? Jos nään naapurin vanhuksen kantavan painavaa kassia, voin kysyä että voinko auttaa vaikka kyseessä on vanhempi setä ja minä olen nuori nainen. Kun itse taistelin painavan kantamuksen kanssa rapussa, niin toinen naapuri auttoi sen kantamisessa. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?
Nuori tytönkuikelo on painavissa kantamuksissa vain tiellä jos yrittää "auttaa".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarvitsen, mutta ei taida olla sellaista miestä enää saatavilla. Tai no, toivoisin, että nykyinen olisi, mutta pahoin näyttää siltä, että oli vain esitystä suhteen alussa ja kiinnyin sen näytelmän vuoksi häneen... Enää ei ole ollut samanlainen.
Tämä teksti on hyvä esimerkki tämän päivän deittailusta, että ensisijaisesti tutustutaan vaikka nyt lääkäriin nimeltä Mikko, eikä Mikkoon, joka on lääkäri.
Nainen pärjää "yksin" hyväksikäyttäen muita ja varsinkin miehiä kun ei itse kykene ja sanoo että ei tarvitse miestä mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Ainoa syy, miksi nainen tarvitsee miestä, on se että hieromasauva ei leikkaa nurmikkoa tai tee lumitöitä.
Nojaa, meillä minä teen myös ne. En oikeasti tarvitse miestäni mihinkään, harvoin on töitään edes kotona. Harkinnassa vakavasti että nostan kytkintä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole ikinä tarvinnut miestä mihinkään. Miehet on itse tehneet tilanteen aikoinaan viemällä naisilta kaikki oikeudet, jotta saivat pakotettua tilanteeseen missä naisen oli turvauduttava mieheen. Tietysti herää kysymys miksi naiset antoi mokoman järjettömyyden tapahtua? Todennäköisesti syynä oli taikausko, koska ilman uskontoa tuskin ihmistä saa manipuloitua luopumaan vapaudestaan ja onnellisuudestaan. Pitää pelätä jotain miestäkin pahempaa voimaa ja sen kostoa. Nyt sama ei onnistu. Miehiltä lähtee henki, jos jotain luulee yrittävänsä.
Jos vähänkään tietäisit elämästä jotakin niin tietäisit ettei koko tämän hetkistä maailmaa olisi edes olemassa ilman miehiä sillä miehet ovat luoneet kaiken mitä on ympärilläsi.
Talot,tiet,sähkön,autot,kodinkoneet,veneet,laivat,lentokoneet,kädessäsi olevan puhelimen.. ihan kaiken.
Sinä hetkenä kun mieh
Ei sitten ole varmaan ksokaan ollut töissä missään teknologoiota kehittävässä yrityksessä tai edes tutustunut erilaisiin tuotekehityksiin miten joku tuote on syntynyt. Kannattaisi, mutta ehkä et pysty hahmottomaan isoja kokonaisuuksia ja näkemään asioita isossa mittakaavassa. Hoet vain vääristynyttä mantraasi kuten se olisi joku totuus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset pilkkaavat naisettomia miehiä inceleiksi, mutta samaan aikaan julistavat etteivät halua eivätkä tarvitse miestä itselleen?
Koska ne incelit kuitenkin vonkaa niitä naisia vaikka ne eivät muka niitä tarvitse. Ovat säälittäviä.
Minä tarvitsen ainakin läheisyyttä, niin henkistä kuin fyysistä, lähekkäin oloa, suukkoja, haleja ja läsnäoloa ja tietenkin seksiä (kuuluu paljon muutakin kuin se orkku).
Haluan myös tiimiläisen, joka tukee vaikeina hetkinä ja vastavuoroisesti kannattelen häntä kun on stressiä. Maailma tuntuu hieman siedettävämmältä paikalta kun on ihminen vierellä ja saa olla ihminen itsekin kokonaisuudessaan - kyllä minä siis ainakin vielä miestä kaipaan rinnalle enkä usko että tulee muuttumaan. Olkoot ne "vahvat" ja itsenäiset naiset sitten omillaan jos se on se juttu, en ketään tuomitse. Koen itse olevani vahvempi kumppanin kanssa kuin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaankin tehdä siis lakiin kirjaus, että naisia ei tarvitse auttaa, he pärjäävät kyllä omillaan.
Kanssaihmistä voi aina auttaa, oli sitten kyseessä mies tai nainen. Miksi auttaminen on nykyään joku sukupuolitettu asia? Jos nään naapurin vanhuksen kantavan painavaa kassia, voin kysyä että voinko auttaa vaikka kyseessä on vanhempi setä ja minä olen nuori nainen. Kun itse taistelin painavan kantamuksen kanssa rapussa, niin toinen naapuri auttoi sen kantamisessa. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?
Nuori tytönkuikelo on painavissa kantamuksissa vain tiellä jos yrittää "auttaa".
Jaa, no kanna sitten kassis ja ole vasta puolen tunnin päästä kotonas kun rappusia nouset läähättäen melkein puolikuolleena. Tämä setä on kovin kiitollinen avusta.
Ei kai kukaan normaali ihminen ajattelekaan että ei pärjäisi ilman toista ihmistä?
Kyse on jostain ihan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pärjää "yksin" hyväksikäyttäen muita ja varsinkin miehiä kun ei itse kykene ja sanoo että ei tarvitse miestä mihinkään
Oon tienannut omat rahani. Kykenen asumaan yksin. Pystyn maksamaan laskuni itse. Siivoamaan,kokkaamaan ja tarvittaessa tekemään fyysisesti raskaita hommia. Mihin mä miestä?
Piloille hemmotellun yyhoon uudelleen kouluttaminen on raskasta ja kallista hommaa.
En suosittele kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
AP ei ole lukenut Raamattuaan.
Sananl. 9:13 "Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä."
Miksi ateistina siteeraat Raamattua?
Onko ap juuri itsenäistynyt kun on kova tarve todistella ettei tarvitse ketään?
Vierailija kirjoitti:
Sitten, kun olet 70-80 vuotias niin voit tuudittautua sen satisfyerin seuraan ja jutella sille, kun ei ole lapsia/lapsenlapsia jotka käyvät kylässä ja pidä seuraa.
Meidän sukulinjasta tulee paljon häiriintyneitä ihmisyksilöitä. Sä niin haluat mun synnyttävän kioski polttajan,lehmiin sekaantujan tai muun mukavan kansalaisen (?)
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvitsen ainakin läheisyyttä, niin henkistä kuin fyysistä, lähekkäin oloa, suukkoja, haleja ja läsnäoloa ja tietenkin seksiä (kuuluu paljon muutakin kuin se orkku).
Haluan myös tiimiläisen, joka tukee vaikeina hetkinä ja vastavuoroisesti kannattelen häntä kun on stressiä. Maailma tuntuu hieman siedettävämmältä paikalta kun on ihminen vierellä ja saa olla ihminen itsekin kokonaisuudessaan - kyllä minä siis ainakin vielä miestä kaipaan rinnalle enkä usko että tulee muuttumaan. Olkoot ne "vahvat" ja itsenäiset naiset sitten omillaan jos se on se juttu, en ketään tuomitse. Koen itse olevani vahvempi kumppanin kanssa kuin yksin.
Tuo on ideaalitilanne. Kelpaisi minullekin mutta nykyisen miehen kanssa noin ei ole. En tiedä onko mahdollista että kaikki löytävät parin jonka kanssa on noin
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyessä ja tullen sairauksia niin yksin eläminen on turvattomampaa ja tarvitsee ulkopuolisten apua paljon enemmän.
Meitä ollen kaksi, olemme jelpanneet toisiamme sairauksien tullessa ja onneksi ei ole niitä tullut yhtäaikaa, eikä oltu riippuvaisia muiden avusta.
Onhan se muutenkin aika kamalaa jos puolisoa ei tarvitse mihinkään ja jotenkin luonnotonta. Kyllä minä ainakin tarvitsen ja osoitan kuinka tärkeä puolisoni on.
Käykää ihan oikeasti katsomassa somen naisten ryhmissä tai toistaiseksi puhelimessa olevasta Tiktokista missä jamassa monien liitto/suhde on. Vieläkin naiset jaksaa puolustella huonokäytöksisen miehensä edesottamuksia. Vieläkin!
Seurustelenkin vain sellaisen naisen kanssa joka kunnioittaa ja rakastaa minua, ja oman perheensä miespuolisia henkilöitä sekä äitiään ja siskojaan.
Mihin kaikki normaalit naiset on kadonnut?
Tavalliset kivat nätit ja naiselliset?
Ne jotka tykkää tehdä kaikkia " naisten juttuja"? Onko kaikki oikeasti vain tuollaisia wannabee äijiä ? Saa sitä ihan nainenkin olla, mutta ei oo pakko jos ei tahdo. Suotavaa se ehkä kuitenkin olisi.
Yllättävän moni nainen pyörittää persettä netissä ja se on miesten vika.
Miksi naiset pilkkaavat naisettomia miehiä inceleiksi, mutta samaan aikaan julistavat etteivät halua eivätkä tarvitse miestä itselleen?