Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei suostu isyystestiin...lusikat jakoon?

Vierailija
12.01.2024 |

Meillä on 3v tyttö, ja koko ajan olen epäillyt että hän ei ole minun.

Nyt sitten olen alkanut enemmän painostamaan isyystestiin, mutta nainen vänkää että se on epäluottamuksen osoitus.

Kannattaako tällaisen takia erota?

Kommentit (268)

Vierailija
81/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä eroasin jos mies pyytäisi isyystestiä. Testin toki antaisin tietysti tehdä, ja siinähän makselee epäluuloinen elarit lapsistaan jotka itse tiedän 100% varmuudella olevan hänen.

Tässäpä se villakoiran ydin onkin. Aloittajan pettäjä muija ei edes sano että lapsi olisi tuon miehen eikä se voi olla kenenkään muun.

Eli toisin sanoen myöntää pettämisen

Vierailija
82/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä eroasin jos mies pyytäisi isyystestiä. Testin toki antaisin tietysti tehdä, ja siinähän makselee epäluuloinen elarit lapsistaan jotka itse tiedän 100% varmuudella olevan hänen.

Tässäpä se villakoiran ydin onkin. Aloittajan pettäjä muija ei edes sano että lapsi olisi tuon miehen eikä se voi olla kenenkään muun.

Sanoi nainen mitä tahansa, niin se ei poista miehen epäluuloisuutta. Sitä ei poista edes isyystesti, kun siinäkään vastaus ei ole "olet 100 %:n varmuudella lapsen isä". Mies epäilee maailmatappiin asti, että vaimo on käynyt vieraissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten toivoo että mies vielä tulisi järkiinsä, ja nainen voisi edes yrittää unohtaa sen faktan että tuo suhde on taputeltu vaikka sitä vielä tavan vuoksi vielä jatkettaisiinkin.

Vierailija
84/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pyytäisin isyystestiä ja nainen kieltäytyisi, niin olisin kyllä sen jälkeen 99,99 % varma että lapsi ei ole minun.

Onko muuten testattu onko isänä pitämäsi mies oikeasti sinun isäsi?

Vierailija
85/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietäähän sen jos testaamattakin ettei nainen voi olla lapsen isä

Vähän nyt valoja päälle siellä

Vierailija
86/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi nainen mitä tahansa, niin se ei poista miehen epäluuloisuutta. Sitä ei poista edes isyystesti, kun siinäkään vastaus ei ole "olet 100 %:n varmuudella lapsen isä". Mies epäilee maailmatappiin asti, että vaimo on käynyt vieraissa.

Ja vaikka isyys olisikin testin mukaan 99,9%, siinä on tuo pieni mahdollisuus ja toisekseen, se vaimo on voinut saada testin tekijän väärentämään testin tuloksen harrastamalla seksiä tämän kanssa. Kun päässä viiraa, niin siinä viiraa.

Vierailija
87/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nii! Monta sivua jankkausta selvästä tuloksesta.

Vierailija
88/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos testi olisi sinulle tärkeä periaatteellinen asia, olisit kyllä pyytänyt sitä ihan viimeistään lapsen syntyessä ennen isyyden tunnustamista. Taidat olla itse käynyt vieraissa, ja nyt projisoit naiseen omaa petturuuttasi. Tai haluat helpon tien ulos kun ei perhe-elämä huvitakkaan, ja toivot sen olevan jonkun muun. Ei kyllä auta enää mitään kun lapsi on noin vanha, vaikka olisikin jonkun muun. Sopikaa miehet näistä asioista jo suunnitteluvaiheessa, niin ei tarvitse loukata kenenkään tunteita kun lapsi on jumaleissön jo 3-vuotias. Täyttä saamattomuutta tämäkin taas.

Ei se lapsen iästä riipu. Kaksi vuotta aikaa tehdä isyydenpurkuhakemus siitä kun lapsen isyys on testillä varmistettu.

Vierailija
89/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nääthän sä jo siitäkin, jos lapsella ei ole mitään sinun piirteitäsi.

Ei taida olla.

Vierailija
90/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suostuisin testiin toki, ja samalla laitettaisiin ero vireille. Kumppanin epäileminen uskottomuudesta + siitä että kumppani on huijannut lapsen isyydessä on kyllä jotain mistä suhde ei enää toivu.

Vierailija
91/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin tilaat netistä dna testipaketit ja teet itsellesi ja lapsellesi testit, muutama viikko menee, sitten tiedät ja voit päättää mitä teet tiedolla. Vaimoa on turha siihen painostaa, siinä ei käy hyvin kuten moni täällä on sanonutkin. Dna testit on helppo tehdä, siinä paketissa tulee pumpulipuikko jolla hierotaan poskien sisäpuolelta molemmilta puolilta, äkkiä tehty pienellekin lapselle, ei mitään hiuksia nypitä päästä.

Vierailija
92/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne testit on 100% varmoja jos isällä ei ole identtistä kaksosveljeä. Jos yhteistä geeniä on tietty määrä, on "pakko" olla isä, koska geenien määrä vähenee aina kun suvussa mennään pidemmälle, ja jos on ihan sukuun kuulumaton isä, ei samoja geenejä ole luultavasti yhtään. Ihan peruskauraa nykyään kun sukututkimusalustoilla etsitään tuntemattomia isiä isovanhemmillekin ja niitä löytyy kun sukulaiset on tehneet testejä. Nykyään ei lapselta voi isää salata, koska todennäköisesti tulevaisuudessa tämä dna testaaminen on jo niin pitkällä, että kun tekee testin ja laittaa sen vaikka Geniin tai MH:n sieltä löytyy isän sukukin saman tien.

Vierailija
93/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi musta?

Vierailija
94/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet testin omin nokkinesi ja riippuen tuloksesta päätät mitä teet. Jos sinun et kerro siitä mitään koskaan, jos ei, no tiedät asian laidan. Kyllä sinulla on oikeus tietää.

Vierailija
95/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö seuraa ketjua. Ei aloittajan tarvitse mitään epäillä, kun kuvitteellinen lapsi on kuulemman tummaihoinen ja vanhemmat pellavapää-suomalaisia?!! LMAO

Vierailija
96/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään nainenkin voi olla isä...

Vierailija
97/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi musta?

Tietäisit sen, jos vaivautuisit seuraamaan ketjua.

Vierailija
98/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun naisten kommentit ja asenne miehiä ja isyyttä kohtaan on juuri se se syy minkä takia naisia vihataan tässä yhteiskunnassa. Se viha tulee näköjään ihan ansaitusti.

Kun itse vihaa muita niin ei kannata muilta odottaa mitään muuta kuin vihaa takaisin ja niin kauan kun sinä vihaat, hyväksyt myös sen että sinua saa vihata.

Vierailija
99/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ko. tilanteeseen joutunut, mutta ilman muuta olisin suostunut testiin, jos olisi pyydetty. 

Sen jälkeen mies olisikin saanut etsiä uuden kodin. Ja melkoisen äkkiä.

Vierailija
100/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun naisten kommentit ja asenne miehiä ja isyyttä kohtaan on juuri se se syy minkä takia naisia vihataan tässä yhteiskunnassa. Se viha tulee näköjään ihan ansaitusti.

Kun itse vihaa muita niin ei kannata muilta odottaa mitään muuta kuin vihaa takaisin ja niin kauan kun sinä vihaat, hyväksyt myös sen että sinua saa vihata.

Sinähän varsinainen ihmistuntija olet, kun tiedät jokaisen ketjuun kirjoittaneen ajatusmaailman, Heh! Taitaa viha asua omassa sielussasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän