Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei suostu isyystestiin...lusikat jakoon?

Vierailija
12.01.2024 |

Meillä on 3v tyttö, ja koko ajan olen epäillyt että hän ei ole minun.

Nyt sitten olen alkanut enemmän painostamaan isyystestiin, mutta nainen vänkää että se on epäluottamuksen osoitus.

Kannattaako tällaisen takia erota?

Kommentit (268)

Vierailija
61/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä vaan tilaat vaikka myheritagelta testit itselle ja lapselle. Mutta olet varmaan joku köyhä loinen, joka elää sen naisen rahoilla. Muuten olisit jo testannut. 

Vierailija
62/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan epäillyt että ei ole sinun, mutta et ole kolmessa vuodessa saanut aikaiseksi sitä testiä tehdä? Ei siihen lapsen äitiä tartte. Ilmeisesti ap on näitä "metatyöt on turhaa vouhotusta"-miehiä, odottaa että vaimo hoitaisi tämän testiasiankin hänen puolestaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siitä vaan tilaat vaikka myheritagelta testit itselle ja lapselle. Mutta olet varmaan joku köyhä loinen, joka elää sen naisen rahoilla. Muuten olisit jo testannut. 

Saisinko rahaa isyystestiin... et ..

Vierailija
64/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisinko rahaa isyystestiin... et ..

Voisitko teettää lapsesta isyystestit, kun itse en osaa enkä kykene? Juu, ihme ettei nainen ole jo heittänyt ap:ta pihalle. 

Vierailija
65/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä yli kymmenen naimisissa olevan naisen kanssa. Jokainen ollut valmis suojaamattomaan seksiin ja moni sanonut että lapsi kanssani olisi haaveissa, moni myös olisi ollut jättämään miehensä jos olisin alkanut suhteeseen. Jostakin syystä mulle riitti seksi.

Vierailija
66/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä yli kymmenen naimisissa olevan naisen kanssa. Jokainen ollut valmis suojaamattomaan seksiin ja moni sanonut että lapsi kanssani olisi haaveissa, moni myös olisi ollut jättämään miehensä jos olisin alkanut suhteeseen. Jostakin syystä mulle riitti seksi.

Minä en miehenä tuollaisiin naisiin koskisi pitkällä tikullakaan.. 

Vierailija
67/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä testissä naista testata niin mikä oli ongelma. Viet lapsen sinne itse.

Vierailija
68/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä testissä naista testata niin mikä oli ongelma. Viet lapsen sinne itse.

No Ap:n nainen on seksinukke. Eihän hän itse osaa ottaa nukelta dna:ta, ketjupäätelmän mukaan lapsikin on nukke.

Vierailija
69/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut naiset on helppoja. Moraali on tuntematon käsite. Viikonloppuna baarit on täynnä näitä.

Vierailija
70/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en miehenä tuollaisiin naisiin koskisi pitkällä tikullakaan.. 

Tarkoitat siis lyhyttä ja velttoa tikkuasi?

Vierailija
71/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti naiset häipyi täältä kun joku kertoi varattujen naisten kanssa sekstailustaan.

Vierailija
72/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tulee se epäilys, ettei lapsi olisi sinun? Pelkästä ulkonäöstä tai persoonasta ei voi tollasta päätellä

Vierailija
73/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa isä olla joku toinen kun ei suostu testiin. Itse suostuisin, jos ei ole mitään salattavaa. Kyllä isällä on oikeus tietää onko isä. Yleensä epärehelliset ihmiset kiertävät totuutta väittämällä samaa kuin sinun naisesi. 

Minäkin suostuisin, mutta eroaisin. Ei suhteessa ole mitään jäljellä jos luottamus on poissa.

Vierailija
74/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyytäisin isyystestiä ja nainen kieltäytyisi, niin olisin kyllä sen jälkeen 99,99 % varma että lapsi ei ole minun.

Vierailija
75/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä moi. Siis me ollaan naisen kanssa molemmat syntyperäisiä valkoisia suomalaisia ja lapsella on ruskea iho, ruskeat silmät ja mustat käkkärähiukset. Ajattelin aluksi että otti geenit jostain kauempaa suvusta, mutta nyt mietin olisko ne geenit jostain maantieteellisesti kauempaa.

Vierailija
76/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli että syntyvyys vaan jatkaa laskuaan. Mistähän johtuu? 

Vierailija
77/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystestin pitäisi tulla vakiona ja sen pitäisi olla edellytys isyyden tunnustamiselle. Ei ole mitään tekosyytä sille, että näin ei tehdä, kun teknologia on ollut valmis jo ikuisuuden. Tosi tyhmää, että pitää vain luottaa. Kun tietää miten tavallista valehtelu on, eikä tämä ole todellakaan mikään pikkujuttu henkisesti tai taloudellisesti.

Vierailija
78/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi. Sit tiiät ni sit tiiät seisooko vai ei enää ikinä äijäl kovinkaa kovaa. Mutso rispektii sekä graasias houmboi vai mitä buu klubben houmie nigitsii nigitsii nägyy mo.

Vierailija
79/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on hauska provo 

Kiitos nauruista 🤣🤣

Vierailija
80/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isyystestin pitäisi tulla vakiona ja sen pitäisi olla edellytys isyyden tunnustamiselle. Ei ole mitään tekosyytä sille, että näin ei tehdä, kun teknologia on ollut valmis jo ikuisuuden. Tosi tyhmää, että pitää vain luottaa. Kun tietää miten tavallista valehtelu on, eikä tämä ole todellakaan mikään pikkujuttu henkisesti tai taloudellisesti.

Miten tavallista valehtelu tuossa kontekstissa mahtaa olla? Onko tilastoa?

Minusta isyystesti voisi ihan hyvin olla automaatio ja pakollista, kunhan penniäkään siitä sirkuksesta ei rahoiteta verovaroin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan