Nainen ei suostu isyystestiin...lusikat jakoon?
Meillä on 3v tyttö, ja koko ajan olen epäillyt että hän ei ole minun.
Nyt sitten olen alkanut enemmän painostamaan isyystestiin, mutta nainen vänkää että se on epäluottamuksen osoitus.
Kannattaako tällaisen takia erota?
Kommentit (268)
Koko ajan epäillyt että ei ole sinun, mutta et ole kolmessa vuodessa saanut aikaiseksi sitä testiä tehdä? Ei siihen lapsen äitiä tartte. Ilmeisesti ap on näitä "metatyöt on turhaa vouhotusta"-miehiä, odottaa että vaimo hoitaisi tämän testiasiankin hänen puolestaan?
Vierailija kirjoitti:
No siitä vaan tilaat vaikka myheritagelta testit itselle ja lapselle. Mutta olet varmaan joku köyhä loinen, joka elää sen naisen rahoilla. Muuten olisit jo testannut.
Saisinko rahaa isyystestiin... et ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siitä vaan tilaat vaikka myheritagelta testit itselle ja lapselle. Mutta olet varmaan joku köyhä loinen, joka elää sen naisen rahoilla. Muuten olisit jo testannut.
Saisinko rahaa isyystestiin... et ..
Voisitko teettää lapsesta isyystestit, kun itse en osaa enkä kykene? Juu, ihme ettei nainen ole jo heittänyt ap:ta pihalle.
Olen harrastanut seksiä yli kymmenen naimisissa olevan naisen kanssa. Jokainen ollut valmis suojaamattomaan seksiin ja moni sanonut että lapsi kanssani olisi haaveissa, moni myös olisi ollut jättämään miehensä jos olisin alkanut suhteeseen. Jostakin syystä mulle riitti seksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut seksiä yli kymmenen naimisissa olevan naisen kanssa. Jokainen ollut valmis suojaamattomaan seksiin ja moni sanonut että lapsi kanssani olisi haaveissa, moni myös olisi ollut jättämään miehensä jos olisin alkanut suhteeseen. Jostakin syystä mulle riitti seksi.
Minä en miehenä tuollaisiin naisiin koskisi pitkällä tikullakaan..
Ei siinä testissä naista testata niin mikä oli ongelma. Viet lapsen sinne itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä testissä naista testata niin mikä oli ongelma. Viet lapsen sinne itse.
No Ap:n nainen on seksinukke. Eihän hän itse osaa ottaa nukelta dna:ta, ketjupäätelmän mukaan lapsikin on nukke.
Varatut naiset on helppoja. Moraali on tuntematon käsite. Viikonloppuna baarit on täynnä näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en miehenä tuollaisiin naisiin koskisi pitkällä tikullakaan..
Tarkoitat siis lyhyttä ja velttoa tikkuasi?
Kummasti naiset häipyi täältä kun joku kertoi varattujen naisten kanssa sekstailustaan.
Mistä tulee se epäilys, ettei lapsi olisi sinun? Pelkästä ulkonäöstä tai persoonasta ei voi tollasta päätellä
Vierailija kirjoitti:
Taitaa isä olla joku toinen kun ei suostu testiin. Itse suostuisin, jos ei ole mitään salattavaa. Kyllä isällä on oikeus tietää onko isä. Yleensä epärehelliset ihmiset kiertävät totuutta väittämällä samaa kuin sinun naisesi.
Minäkin suostuisin, mutta eroaisin. Ei suhteessa ole mitään jäljellä jos luottamus on poissa.
Jos pyytäisin isyystestiä ja nainen kieltäytyisi, niin olisin kyllä sen jälkeen 99,99 % varma että lapsi ei ole minun.
Ap täällä moi. Siis me ollaan naisen kanssa molemmat syntyperäisiä valkoisia suomalaisia ja lapsella on ruskea iho, ruskeat silmät ja mustat käkkärähiukset. Ajattelin aluksi että otti geenit jostain kauempaa suvusta, mutta nyt mietin olisko ne geenit jostain maantieteellisesti kauempaa.
Sääli että syntyvyys vaan jatkaa laskuaan. Mistähän johtuu?
Isyystestin pitäisi tulla vakiona ja sen pitäisi olla edellytys isyyden tunnustamiselle. Ei ole mitään tekosyytä sille, että näin ei tehdä, kun teknologia on ollut valmis jo ikuisuuden. Tosi tyhmää, että pitää vain luottaa. Kun tietää miten tavallista valehtelu on, eikä tämä ole todellakaan mikään pikkujuttu henkisesti tai taloudellisesti.
Tee testi. Sit tiiät ni sit tiiät seisooko vai ei enää ikinä äijäl kovinkaa kovaa. Mutso rispektii sekä graasias houmboi vai mitä buu klubben houmie nigitsii nigitsii nägyy mo.
Tämähän on hauska provo
Kiitos nauruista 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Isyystestin pitäisi tulla vakiona ja sen pitäisi olla edellytys isyyden tunnustamiselle. Ei ole mitään tekosyytä sille, että näin ei tehdä, kun teknologia on ollut valmis jo ikuisuuden. Tosi tyhmää, että pitää vain luottaa. Kun tietää miten tavallista valehtelu on, eikä tämä ole todellakaan mikään pikkujuttu henkisesti tai taloudellisesti.
Miten tavallista valehtelu tuossa kontekstissa mahtaa olla? Onko tilastoa?
Minusta isyystesti voisi ihan hyvin olla automaatio ja pakollista, kunhan penniäkään siitä sirkuksesta ei rahoiteta verovaroin.