Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei suostu isyystestiin...lusikat jakoon?

Vierailija
12.01.2024 |

Meillä on 3v tyttö, ja koko ajan olen epäillyt että hän ei ole minun.

Nyt sitten olen alkanut enemmän painostamaan isyystestiin, mutta nainen vänkää että se on epäluottamuksen osoitus.

Kannattaako tällaisen takia erota?

Kommentit (268)

Vierailija
101/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi testiä ei voisi tehdä. 

Itse tulin nopeasti raskaaksi uudessa parisuhteessa. Vaikka lapsi oli suunniteltu ja toivottu, niin ehdotin testaamista, koska asuimme silloin töiden takia eri paikkakunnilla. Mies ei halunnut testiä. Lapsen synnyttyä testaamiseen ei olla palattu eikä ole kyllä tarvettakaan, koska lapsi on kopio isästään.

Vierailija
102/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero vireille!!! Ainoastaa ön pettäjä suuttuu todisteiden hankinnasta.

Tällä asialla ei ole mitään tekemistä luottamuksen kanssa naiseen vaan tämä koskettaa ainoastaan isää ja mahdollisen lapsen sosiaalisesta suhdetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollin tunnistaa siitä että hän vaikuttaa niin typerältä ettei muka kykene ottamaan itse testejä puhumatta asiasta kenellekään. 

Vierailija
104/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa isä olla joku toinen kun ei suostu testiin. Itse suostuisin, jos ei ole mitään salattavaa. Kyllä isällä on oikeus tietää onko isä. Yleensä epärehelliset ihmiset kiertävät totuutta väittämällä samaa kuin sinun naisesi. 

Mistäs tiedät, kuinka monta lasta miehelläsi oikein on? Ettei vaan naapurin Pirjon lapsi muistuta miestäsi, kun tarkemmin katsot?

No sinä et kuitenkaan varmaan kasvata naapurin Pirjon lasta kuvitellen sitä omaksesi ja ole elatus velvollinen hänestä?

Vierailija
105/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin asiaan se ero on nyt ratkaisu?

Sitten pääsee maksamaan elareita siitä lapsesta.

Vierailija
106/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä eroasin jos mies pyytäisi isyystestiä. Testin toki antaisin tietysti tehdä, ja siinähän makselee epäluuloinen elarit lapsistaan jotka itse tiedän 100% varmuudella olevan hänen.

Tässäpä se villakoiran ydin onkin. Aloittajan pettäjä muija ei edes sano että lapsi olisi tuon miehen eikä se voi olla kenenkään muun.

Eli toisin sanoen myöntää pettämisen

Sanoi nainen mitä tahansa, niin se ei poista miehen epäluuloisuutta. Sitä ei poista edes isyystesti, kun siinäkään vastaus ei ole "olet 100 %:n varmuudella lapsen isä". Mies epäilee maailmatappiin asti, että vaimo on käynyt vieraissa.

Kyllä se isyystestin tulos yleensä rauhoittaa, jollei miehellä sitten ole vakavanlaatuista paranoiaa. 

Vierailija
107/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kommentoi, että itse suostuisi testiin ja sitten eroaisi luottamuspulan takia. Tulee jotenkin sellainen olo, että onko tämä palsta näin yksinkertaisia ihmisiä täynnä? Oli tämä aloitus provo tai ei, mutta ymmärtäkää, että eri ihmisillä on suhteissaan erilaisia tilanteita. Joillakin, varmaan ehkä monellakin, on mm luottamuspulaa. Ja siihen myös hyviä syitä. Vastahan siitäkin uutisoitiin, että n 50% aviossa olevista on pettänyt.

Jos jollakin on suhteessa jonkinlainen kriisi, ni miksi pitää kommentoida vertaamalla omaa kriisitöntä tilannettaan siihen? On vaan niin typerää.

Vierailija
108/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi testiä ei voisi tehdä. 

Itse tulin nopeasti raskaaksi uudessa parisuhteessa. Vaikka lapsi oli suunniteltu ja toivottu, niin ehdotin testaamista, koska asuimme silloin töiden takia eri paikkakunnilla. Mies ei halunnut testiä. Lapsen synnyttyä testaamiseen ei olla palattu eikä ole kyllä tarvettakaan, koska lapsi on kopio isästään.

Me taas oltiin oltu yhdessä 7 vuotta, joista asuttu yhdessä neljä, ja lapsen tekemistä mietittiin huolella. Alkaen siitä milloin ehkäisy jätetään pois, kun toivottiin lapsen syntyvän keväällä. En olisi ottanut hyvällä, jos mies olisi raskaaksi tultuani alkanut puhua isyystestistä.

Vierailija
109/268 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karua luettavaa kuinka naiset eivät rakasta miestään aidosti koska tuollaisesta asiasta ottaisivat eron. 

Vierailija
110/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisiin voi luottaa ovat kuin jakorasioita lapsi voi olla kenen tahansa postipojan

Vierailija
111/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jokin ongelma? Minkä hem.metin takia käytät elämäsi tällaiseen säälittävään trollailuun päivästä toiseen? Tämä on vauva-palsta ja käyttäjät ovat n a i k k o s i a , yhä edelleen. 

n a i k k o s i a

Puhutpa alentuvasti naisista. Tuolla olettamuksella luonnehdit kaikki naiset "huonoiksi naisiksi

"Substantiivi[muokkaa]

naikkonen (38)

(halventava) seksuaalisesti moraaliton nainen"

Siihen luokkaan kuuluu siis myös oman sukusi naiset...äitiäsi myöten...

Ikävää hänelle.

Vierailija
112/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin asiaan se ero on nyt ratkaisu?

Siihen ettei enää tartte toisen miehen kanssa pettämällä tehtyä ipanaa?

Enää tartte mitä? Rakastaa? No siitä ei ainakaan liene kyse. Lapsi ei kiinnosta, olipa oma tai toisen "tekemä". 

Vierailija
113/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun testi vaatimuksen takia on helppo erota niin väkisinkin tulee mieleen ettei naisella ole mitään tunteita, rakkautta miestään kohtaan. Ei tunteet voi muuten loppua kuin seinään.

Kuinkahan paljon otetaan vain joku minkä saa ilman mitään tunteita. Uhkaillaan heti erolla jos et tee niin tai näin. 

Vierailija
114/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun testi vaatimuksen takia on helppo erota niin väkisinkin tulee mieleen ettei naisella ole mitään tunteita, rakkautta miestään kohtaan. Ei tunteet voi muuten loppua kuin seinään.

Kuinkahan paljon otetaan vain joku minkä saa ilman mitään tunteita. Uhkaillaan heti erolla jos et tee niin tai näin. 

Mieshän tässä erolla uhkailee ja painostaa. Vaikka olisi voinut hoitaa asian kaikessa hiljaisuudessa ihan itse. 

Vierailija
115/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos testi olisi sinulle tärkeä periaatteellinen asia, olisit kyllä pyytänyt sitä ihan viimeistään lapsen syntyessä ennen isyyden tunnustamista. Taidat olla itse käynyt vieraissa, ja nyt projisoit naiseen omaa petturuuttasi. Tai haluat helpon tien ulos kun ei perhe-elämä huvitakkaan, ja toivot sen olevan jonkun muun. Ei kyllä auta enää mitään kun lapsi on noin vanha, vaikka olisikin jonkun muun. Sopikaa miehet näistä asioista jo suunnitteluvaiheessa, niin ei tarvitse loukata kenenkään tunteita kun lapsi on jumaleissön jo 3-vuotias. Täyttä saamattomuutta tämäkin taas.

Ei se lapsen iästä riipu. Kaksi vuotta aikaa tehdä isyydenpurkuhakemus siitä kun lapsen isyys on testillä varmistettu.

Tietenkin riippuu lapsen iästä. Aikaa on kaksi vuotta isyyden tunnustuksesta joka tehdään kun lapsi syntyy. Lisäksi se, että kolme vuotta hautoo näitä epäilyksiään, ennen kuin alkaa painostamaan, no, se tekee koko keissistä vaan törkeämmän. Tietysti kummaa ettei lapsen äiti suostu testiin, mutta eihän siihen äidin lupaa toisaalta tarvitakaan. 

Vierailija
116/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käymään vieraissa näin aluksi. Jos nainen alkaa kysellä menoistasi, älä vastaa, koska se on epäluottamusta kysellä.

Vierailija
117/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni kommentoi, että itse suostuisi testiin ja sitten eroaisi luottamuspulan takia. Tulee jotenkin sellainen olo, että onko tämä palsta näin yksinkertaisia ihmisiä täynnä? Oli tämä aloitus provo tai ei, mutta ymmärtäkää, että eri ihmisillä on suhteissaan erilaisia tilanteita. Joillakin, varmaan ehkä monellakin, on mm luottamuspulaa. Ja siihen myös hyviä syitä. Vastahan siitäkin uutisoitiin, että n 50% aviossa olevista on pettänyt.

Jos jollakin on suhteessa jonkinlainen kriisi, ni miksi pitää kommentoida vertaamalla omaa kriisitöntä tilannettaan siihen? On vaan niin typerää.

Ap:n aloituksen perusteella suhteessa ei ole ollut luottamusta vuosikausiin, mitä järkeä semmoisessa suhteessa on? Kolme vuotta on pitkä aika. 

Vierailija
118/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta olet asiaa märehtinyt, ja lapsesta et välitä? Toivon että pääset piankin maksamaan elatusmaksuja, koska lapsen äidin ainoa järkevä teko on erota sinusta niin pian kuin mahdollista. 

Vierailija
119/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala käymään vieraissa näin aluksi. Jos nainen alkaa kysellä menoistasi, älä vastaa, koska se on epäluottamusta kysellä.

Tulee vain lisää lapsia, joiden isyydestä ap ei voi olla varma ja joita joutuu elättämään ainakin 18 vuotta, koska märehtii asiaa vähintään 3 vuotta. 

Vierailija
120/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele lastasi. Se voi hyvin olla sinua. Ja jos ei ole niin ei se ole lapsen vika. Aikuiset on usein itsekkäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan