Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei suostu isyystestiin...lusikat jakoon?

Vierailija
12.01.2024 |

Meillä on 3v tyttö, ja koko ajan olen epäillyt että hän ei ole minun.

Nyt sitten olen alkanut enemmän painostamaan isyystestiin, mutta nainen vänkää että se on epäluottamuksen osoitus.

Kannattaako tällaisen takia erota?

Kommentit (268)

Vierailija
261/268 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että lapsi ois jonkun muun kuin sen oman puolison, edellyttäisi pettämisen lisäksi sitä että on ollut niin tyhmä että pettää ilman mitään ehkäisyä samalla kun on lapsen yritys menossa. Melko törkeä loukkaus epäillä puolisoaan tuollaisesta. 

Ymmärrän isyystestivaatimuksen erittäin hyvin, jos suhteessa on ollut pettämistä, on oltu tauolla tai muuten epämääräisessä parisuhdetilanteessa, tai raskaus on alkanut ahkerasta kuminkäytöstä huolimatta. Mut pitkäaikainen parisuhde jossa yhdessä harkitusti aletaan yrittää lasta, no onhan se aika suora loukkaus epäillä asiaa. Ainakin se pitäisi ottaa jo hyvissä ajoin esille. 

Vierailija
262/268 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Oli luku mikä tahansa, se saa ison joukon palstanaisia ärtymään. Miksiköhän?``

No miksiköhän tarkoitushakuinen valehtelu saa ärtymään? Etkö yhtään osaa kuvitella vaan oikeasti ihmettelet?

Ennemminkin ihmetystä herättää, miksi joku kokee tarpeelliseksi levitellä valheita. Oletko tuo käenpoikatyyppi? Voitko kertoa vaikuttimistasi? 

Ps. Oikea lukema tuohon (siis että mies epäilee ettei lapsi ole oma ja siksi testi) on vajaa kymmenen prosenttia. Jostain syystä siis joku halusi nelinkertaistaa lukeman - vaikuttimia voi vain arvailla. Ja niin,  9/10 tapauksista siis on sellaisia, että mies epäilee suotta ja turhaan tuhoaa perheensä. Ja koko väestöstä lukema on, kuten niin monesti on jo kerrottu, yhden, kahden prosentin luokkaa. Hieman on liioittelun makua tuossa 85 %:ssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/268 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoijalle 250, olen nainen ja ihmettelen samaa.

Mitäs sinä saat tästä olen nainen -kommentoinnista? Synnyitkö kenties väärään ruumiiseen ja nyt harmittaa?

Vierailija
264/268 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot suoraan, että luottamus palautuu kun isyystestin tulos selviää, jos se on positiivien, jos toisin päin niin osoittaa, että epäluottamusepäilysi oli okea. Ja vsikka eroaisitte, niin ei se ekatusvelvollisuuttasi poistaisi, kos olet tyttäresi biologinen vanhempi. Eli varaappa teille aika lastenvalvojalta, koka paljon edullisempi tapa kuin mennä käräjille asiasta; joka voi toki olla vaihtoehto, ellei lapsen äiti suostu selvittää asiaa lastenvalvojan luona. 

Palautuuko?

Ei se testin tulos sitä tee.

Kyllähän nuo asiat pitää jutella, kun on moinen epäluulo.

Tällä parilla on paha luottamuspula. Siihen auttaa rehellisyys ja avoimuus ja se, että uskaltaa ouhua ja tuntua siihen toiseen.

Jos ei ole biologinen isä, niin eikö ole kuitenkin isä?

Se vaan pitää tietää ja sitten tehdä ratkaisut. Moni kasvattaa lasta, joka ei ole biologisesti oma.

Vierailija
265/268 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mieheni luottaa minuun 100% eikä hänelle tulisi mieleenkään pyytää isyystestiä. Jos sen tekisi ottaisin eron heti.

Uskon että hän on lapsemme biologinen isä. Oli minulla seksisuhde 3 muun miehen kanssa niihin aikoihin kun lasta alettiin kankkia. mutta kyllä lapsi syntyy seksistä oman puolison kanssa.

Edes ilmiselvä sarkasmi ei vaan toimi tällä sivustolla. 

No ei tietenkään, kun liikaa nähty ihan vakavissaan väännettyjä *olen nainen* -trollipostauksia. Jossain muualla rankan sarkasmin voi kuitata sarkasmiksi, mutta tällä ulipojat tuottavat tuollaisia tekstejä ihan tosissaan. 🤷

Vierailija
266/268 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mieheni luottaa minuun 100% eikä hänelle tulisi mieleenkään pyytää isyystestiä. Jos sen tekisi ottaisin eron heti.

Uskon että hän on lapsemme biologinen isä. Oli minulla seksisuhde 3 muun miehen kanssa niihin aikoihin kun lasta alettiin kankkia. mutta kyllä lapsi syntyy seksistä oman puolison kanssa.

No ei tietenkään, kun liikaa nähty ihan vakavissaan väännettyjä *olen nainen* -trollipostauksia. Jossain muualla rankan sarkasmin voi kuitata sarkasmiksi, mutta tällä ulipojat tuottavat tuollaisia tekstejä ihan tosissaan. 🤷

Mielestäni sinä vaikutat juoppohullulta, kun näet ulipoikia siellä sun täällä. Ennen vanhaan juoppohullujen näkemiä olemattomia hahmoja sanottiin pikku-ukoiksi.

Vierailija
267/268 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sinä vaikutat juoppohullulta, kun näet ulipoikia siellä sun täällä. Ennen vanhaan juoppohullujen näkemiä olemattomia hahmoja sanottiin pikku-ukoiksi.

Unohdit kertoa, että olet muuten nainen. Otteesi alkaa lipsua, liikaa sitä halpaa tonkkaviiniä taas?

Vierailija
268/268 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mieheni luottaa minuun 100% eikä hänelle tulisi Edes ilmiselvä sarkasmi ei vaan toimi tällä sivustolla. 

Mielestäni sinä vaikutat juoppohullulta, kun näet ulipoikia siellä sun täällä. Ennen vanhaan juoppohullujen näkemiä olemattomia hahmoja sanottiin pikku-ukoiksi.

Unohdit kertoa, että olet muuten nainen. Otteesi alkaa lipsua, liikaa sitä halpaa tonkkaviiniä taas?

Eiköhän nuo ulipojat harrasta kesken käynyttä kiljua, tulee kuulemma halvemmaksi ja saa kivat oheisefektit. Ovat itse palstalla kertoneet tämmöistä, muusta en tietäis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi