Nainen ei suostu isyystestiin...lusikat jakoon?
Meillä on 3v tyttö, ja koko ajan olen epäillyt että hän ei ole minun.
Nyt sitten olen alkanut enemmän painostamaan isyystestiin, mutta nainen vänkää että se on epäluottamuksen osoitus.
Kannattaako tällaisen takia erota?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Oma mies saisi teettää testin halutessaan, miten nyt haluaa asian hoidettavan. Itse en testien eteen tee yhtään mitään. Parisuhteen perusta on luottamus ja jos sitä ei ole, ei ole parisuhdettakaan, joten ottaisin eron. Jos miehelle isyystesti olisi ollut periaatteellinen asia, niin hän olisi varmaan kertonut sen siinä vaiheessa, kun lapsista ensimmäisiä kertoja puhuttiin.
Naisten kirjoittamat lukuisat mustis/epäilyketjut ovat tietenkin IIIHAN eri asia?
Naiset ja rehellisyys...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se luottamus meni jo kun lähdit tuollaista edes pyytämään. Vaikea sitä on tuosta enää palauttaa, todennäköisesti ne lusikat tulee menemään jakoon ennemmin tai myöhemmin. Mitä siihen isyystestiin tulee niin etkös sä sen saa teettää ihan ilman vaimosi lupaakin.
Näin naisena voin sanoa että isyystesti tehdään jos mies haluaa varmistuksen isyydestä. Jos pistäisin asiassa vastaan niin todennäköisesti minulla sitten olisi jotain salattavaakin. Itse en makaa muiden kanssa, joten miksi tuohtua. Testillä voin osoittaa miten typeriä miehen epäilyt ovat olleet. Eri asia jos ap: n nainen onkin käynyt vieraissa.
Näin naisena pyyntö testistä saisi minut epäilemään miehen itse harjoittaneen pettämistä. Ei voi olla suhdetta ilman luottamusta. On fantasiaa, että merkittävä määrä lapsia pitäisi väärää miestä isänään.
Pettäminen on aivan normaalia jo vuonna 2024.
Fossiilit eivät vain tajua tätä.
Jos testi olisi sinulle tärkeä periaatteellinen asia, olisit kyllä pyytänyt sitä ihan viimeistään lapsen syntyessä ennen isyyden tunnustamista. Taidat olla itse käynyt vieraissa, ja nyt projisoit naiseen omaa petturuuttasi. Tai haluat helpon tien ulos kun ei perhe-elämä huvitakkaan, ja toivot sen olevan jonkun muun. Ei kyllä auta enää mitään kun lapsi on noin vanha, vaikka olisikin jonkun muun. Sopikaa miehet näistä asioista jo suunnitteluvaiheessa, niin ei tarvitse loukata kenenkään tunteita kun lapsi on jumaleissön jo 3-vuotias. Täyttä saamattomuutta tämäkin taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa isä olla joku toinen kun ei suostu testiin. Itse suostuisin, jos ei ole mitään salattavaa. Kyllä isällä on oikeus tietää onko isä. Yleensä epärehelliset ihmiset kiertävät totuutta väittämällä samaa kuin sinun naisesi.
Mistäs tiedät, kuinka monta lasta miehelläsi oikein on? Ettei vaan naapurin Pirjon lapsi muistuta miestäsi, kun tarkemmin katsot?
Mitä se tähän kuuluu? En kyttäile naapureiden lapsia sillä silmällä. Mutta jos mies haluaa vahvistuksen isyydestään niin se hänelle suodaan. Itselläni ei salattavaa ole. Miehen oma häpeä jos moisia salaisuuksia olisi.
Kyllä minäkin eroaisin jos mies epäilisi ettei ole lapsen isä, vaikka lasta on yhdessä toivottu ja yritetty. Se epäilyshän on miehen suora epäilys ja ajatus siitä että olisin pettänyt miestä toisen kanssa. Sellainen epäluuloisuus olisi suhteen loppu. En pystyisi elämään ihmisen kanssa joka epäilee sellaista.
Toivottavasti lapsi ei ole perinyt isänsä tyhmyyttä.
N. 3 vuotta muka epäillyt isyyttään, vaatinut testejä jne vaikkei kukaan ole estänyt isyyden varmistamista.
Eipä naisellakaan ole kaikki inkkarit kanootissa kun noin saamattoman uliukon kanssa edelleen on parisuhteessa.
Ap on näitä tyyppejä joiden puheet ja teot ovat hyvin kaukana toisistaan. Siksi hän on parisuhteessa kun ei pärjää yksin.
Luuseri
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa teillä kotona olla kiva ilmapiiri.
Aika erikoinen pariskunta. Onko kumpikaan ihan täyspäinen? Mies ei ainakaan ole ja nainen sillä perusteella, että on tuollaisen ottanut vaivoikseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jokin ongelma? Minkä hem.metin takia käytät elämäsi tällaiseen säälittävään trollailuun päivästä toiseen? Tämä on vauva-palsta ja käyttäjät ovat n a i k k o s i a , yhä edelleen.
Näinhän se on.. "keksitään kirjain, keksitään sana, pieru..." Nämä on vaan sallittu, muut on trolleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies saisi teettää testin halutessaan, miten nyt haluaa asian hoidettavan. Itse en testien eteen tee yhtään mitään. Parisuhteen perusta on luottamus ja jos sitä ei ole, ei ole parisuhdettakaan, joten ottaisin eron. Jos miehelle isyystesti olisi ollut periaatteellinen asia, niin hän olisi varmaan kertonut sen siinä vaiheessa, kun lapsista ensimmäisiä kertoja puhuttiin.
Naisten kirjoittamat lukuisat mustis/epäilyketjut ovat tietenkin IIIHAN eri asia?
Naiset ja rehellisyys...
En voi puhua muiden puolesta, mutta kyllä minä luotan mieheeni. Ei ole ollut tarvetta olla mustasukkainen eikä epäillä. En halua elää sellaisessa parisuhteessa, jossa minun pitäisi epäillä miestä koko ajan.
Tee ite se testi, mihin sinä sen naisen lupaa tarvit?
Itse olisin lähtenyt jo ensimmäisestä kieltäytymisestä.
Reilua olisi jos testi olisi rutiini toimenpide heti synnytys laitoksella kaikille .
Yleensä kyllä vauva näyttää ilmeiseltä isältään vastasyntyneenä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis..? Oletko kuitenkin tunnustanut isyyden lapsen syntyessä?
Minusta voit vaatia isyystestiä totta kai, mutta en tiedä, vaikuttaako se tässä kohden enää ainakaan suoraan juridisesti asemaasi lapsen isänä? Toki biologisesta isyydestä siinä saa selvyyden.
No jos se muksu ei ole AP:n niin minä ainakin miehenä lopettaisin lapsen näkemisen ja elarit siihen. Muuttaisin viroon.
Se ei vaan juridisesta näkökulmasta mene ihan noin helposti, jos tilanne äityy rumaksi, vaikka lapsi ei biologisesti ap:n olisikaan. Tuo testi olisi pitänyt tehdä ennen isyyden tunnustamista, jos asiasta on ollut epäilystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se luottamus meni jo kun lähdit tuollaista edes pyytämään. Vaikea sitä on tuosta enää palauttaa, todennäköisesti ne lusikat tulee menemään jakoon ennemmin tai myöhemmin. Mitä siihen isyystestiin tulee niin etkös sä sen saa teettää ihan ilman vaimosi lupaakin.
Näin naisena voin sanoa että isyystesti tehdään jos mies haluaa varmistuksen isyydestä. Jos pistäisin asiassa vastaan niin todennäköisesti minulla sitten olisi jotain salattavaakin. Itse en makaa muiden kanssa, joten miksi tuohtua. Testillä voin osoittaa miten typeriä miehen epäilyt ovat olleet. Eri asia jos ap: n nainen onkin käynyt vieraissa.
Minun luottamus mieheen kärsisi vakavasti tuollaisista epäilyistä, mutta tietenkin suostuisin testiin. Suorastaan tilaisin semmoisen pikatestin heti kotiin että saisi testata. Mutta en tiedä miten sen kolhun parisuhteessa voisi korjata, että toinen epäilee tuollaista vuosien jälkeen. Ei ainakaan helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja rehellisyys...
En voi puhua muiden puolesta, mutta kyllä minä luotan mieheeni. Ei ole ollut tarvetta olla mustasukkainen eikä epäillä. En halua elää sellaisessa parisuhteessa, jossa minun pitäisi epäillä miestä koko ajan.
Mutta olet nähnyt ne ketjut ja tiedät että ovat olemassa. Hyvä harhautusyritys, silti.
Mikä syy sulla on epäillä että lapsi ei ole sinun?
Vierailija kirjoitti:
Nainen? Tämä kertoo, että aloitus on provo. Jos olisi totta, aloittaisit vaimo, puoliso...
No,ilmiselvähän tämä on provo ja vielä huono sellainen.....
Oletko tunnistanut ??? Oletko vajaaälyinen.Tuossa tianteessa ei heti ehkä tule mieleen että lapsen isä voi olla toinen.Jospa on selvinnyt viuosien aikana jotain mittä emme tiedä.