Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennemmin ylipainoinen kuin tyhmänylpeä

Vierailija
12.01.2024 |

Minua on aina ärsyttänyt ihmiset joiden ainoa arvo on laihuus ja jotka muistavat mainita joka kahvitauko ja rupatteluhetki  omasta oikeasta ruokavaliostaan ja yrittävät ohjeistaa muita.

Kimmokkeen sain taas kun luin äsken fb-tutun päivitystä.  Kotiäiti, lapset isoja, elömä on ruokajuttuja ja salilla käymistä.  Jodtain somejutuista saa kyllä rahaa.

Siellä taas ihmiset on niin tietäjiä, se on helppoa jos on tyyppiä joka ei ole taipuvainen lihavuuteen.

Meitä oli 8 sisarusta, samat lähtökohdat kaikilla.   4 saanut syödä aina mitä vain, toisella neljällä helposti nouseva paino.  

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli vai? Mä luin sen kyllä niin, että haluttiin korottaa lihavuus jotenkin paremmaksi asiaksi.

"ainoa arvo on laihuus ja jotka muistavat mainita joka kahvitauko ja rupatteluhetki  omasta oikeasta ruokavaliostaan ja yrittävät ohjeistaa muita."

No meni siis ohi.  Ennemmin pidän tauon hieman tukevamman työtoverin kanssa kuin kuuntelen tämän työpaikan kaunottaren , naistyöpaikalla,  ohjeustusta miten pitää syödä jne jne jne

Vierailija
22/34 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saavuttanut paremman aseman työssäni, koska olen hoikka. Meidän kansainvälisessä yrityksessä ei ole yhtään ylipainoista vastaavissa tehtävissä. 

Minä olen saavuttanut niin paljon että viisaudessani hymyilen tällähetkellä, jopa nauran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sen näkee ettei ihminen ole koskaan tyytyväinen eikä onnellinen kun pitää ylentää, korostaa itseään alentamalla heitä joilla ongelmia painonhallinnassa.

En olisi missään tekemisissä sellaisten kanssa joilla toisten paino rassaa. Hakekoon kaltaistaan seuraa.

Vierailija
24/34 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kyllä mä olen mieluummin normaalipainoinen kuin lihava. Se on kuitenkin verraten helposti saavutettavissa oleva ominaisuus. Ihan itse voi päättää ja toteuttaa.

Tottakai, kuka nyt ei olisi. Nyt on puhe henkilön huonosta käyttäytymisestä.

Oli vai? Mä luin sen kyllä niin, että haluttiin korottaa lihavuus jotenkin paremmaksi asiaksi.

Tämä. "Hoikat ovat pahoja."

Vierailija
25/34 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kyllä mä olen mieluummin normaalipainoinen kuin lihava. Se on kuitenkin verraten helposti saavutettavissa oleva ominaisuus. Ihan itse voi päättää ja toteuttaa.

Tottakai, kuka nyt ei olisi. Nyt on puhe henkilön huonosta käyttäytymisestä.

Taidat olla se työpaikan laihdutusohjeiden jakaja?   Henkilö joista ap kirjoittaa?

Vierailija
26/34 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on asia, johon voit todella vaikuttaa. Useimmat lihavat ihmiset eivät ole sairaita, he ovat liian laiskoja laihduttamaan. Sen ei tarvitse olla tyhmä tai älykäs, se on tahdonvoimaa

Olen itse laihtunut 21 kiloa ja tunnen itseni 10 vuotta nuoremmaksi, se ei enää haittaa minua, voin ostaa vaatteita, joita pidän, eikä kaikkea, mikä sopii. On vain mukavampaa olla hoikka, olit sitten älykäs tai tyhmä

Vierailija
27/34 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ovat?

Vierailija
28/34 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino on asia, johon voit todella vaikuttaa. Useimmat lihavat ihmiset eivät ole sairaita, he ovat liian laiskoja laihduttamaan. Sen ei tarvitse olla tyhmä tai älykäs, se on tahdonvoimaa

Olen itse laihtunut 21 kiloa ja tunnen itseni 10 vuotta nuoremmaksi, se ei enää haittaa minua, voin ostaa vaatteita, joita pidän, eikä kaikkea, mikä sopii. On vain mukavampaa olla hoikka, olit sitten älykäs tai tyhmä

Minäkin olen laihtunut. Mulle se oli helppoa. Mutta en ala muille vittuilemaan. 

Vierailija
29/34 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista rasittaa tällä asialla joka päivä lähipiiriäsi  ja työtovereitasi.   Valita esimiehelle jos joku mainitsee vaikka nivelkivuistaan,  aina se vaivaa toisia terveysasioillaan.

Vierailija
30/34 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoittaa.   Aloituksessa mainittu fb-keskustelu on paisunut.   Täydelliset, normaalipainoiset ihmiset  mollaavat ylipainoisia täydellä teholla korostaen omia syömistapojaan ja edullista ulkomuotoaan.  Tuon fb-keskustelun aloittaja on alle 50, ei työelämässä, yleensäkin ulkonäköpainotteinen elämänkatsomus.

Yksi kommentti parissa sadassa taitaa olla sellanen suvaitsevainen, annetaan ihmisten olla.

Vierailija
31/34 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat nimenomaan on tyhmänylpeitä siitä lihavuudestaan :D Se on heidän koko persoonansa

Vierailija
32/34 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoittaa.   Aloituksessa mainittu fb-keskustelu on paisunut.   Täydelliset, normaalipainoiset ihmiset  mollaavat ylipainoisia täydellä teholla korostaen omia syömistapojaan ja edullista ulkomuotoaan.  Tuon fb-keskustelun aloittaja on alle 50, ei työelämässä, yleensäkin ulkonäköpainotteinen elämänkatsomus.

Yksi kommentti parissa sadassa taitaa olla sellanen suvaitsevainen, annetaan ihmisten olla.

Normaalipainoiset ovat uhka lihaville pelkällä olemassaolollaan.

Vierailija
33/34 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha, enkä lukenut aloitusta ollenkaan laihojen haukkumisena. Kommentit kertoo enemmänkin siitä, että Ap:n havainto on todellinen. Inhoan itsekin niitä, jotka arvottavat ihmisiä painoindeksin perusteella. 

Vierailija
34/34 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Besucher schrieb:

Besucher schrieb:

Das Gewicht ist etwas, das Sie wirklich beeinflussen können. Die meisten fettleibigen Menschen sind nicht krank, sie sind zu faul, um Gewicht zu verlieren. Es muss nicht dumm oder intelligent sein, es ist Willenskraft

Ich selbst habe 21 Kilogramm abgenommen und fühle mich 10 Jahre jünger, es stört mich nicht mehr, ich kann Kleidung kaufen, die mir gefällt, und nicht alles, was passt. Es ist einfach schöner, schlank zu sein, egal ob man klug oder dumm ist

Denken Sie daran, Ihren inneren Kreis und Ihre Kollegen jeden Tag damit zu belasten. Beschweren Sie sich bei Ihrem Vorgesetzten, wenn jemand zum Beispiel seine Gelenkschmerzen erwähnt, es stört andere immer mit ihren gesundheitlichen Problemen.

Umgekehrt: Ich habe meine Umgebung mehr belastet, als ich dick war. Mit fast 100 kg bin ich einfach nur unzufrieden herumgelaufen, ich war immer unzufrieden und habe mich beschwert, weil immer etwas passiert ist. Jetzt bin ich gut gelaunt und lächle ein Leben lang. Und weil es mir gut geht, bin ich eher bereit, für andere da zu sein. Und ich habe auch die Kraft, das zu tun, was mit fast 100 Pfund ganz anders war. Für mich geht es nicht darum, gut auszusehen, sondern um Gesundheit. Es ist unklug, Ihren Körper mit zusätzlichen Pfunden zu verwöhnen. Natürlich gibt es Ausnahmen, Menschen, die krankheitsbedingt fettleibig sind, davon spreche ich nicht. Es ist nicht ihre Schuld, aber viele andere haben durch übermäßiges Essen Pfunde zugenommen und sind immer noch stolz darauf. Und ich spreche nicht von leichtem Übergewicht, ich spreche von Fettleibigkeit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän