naapurikerrostalossa on lukuisia asuntoja joiden sädekaihtimet ei koskaan ole auki
Joten mielestäni olisi ihan ok, että on myös halpoja asuntoja joissa ei ole ikkunoita koska niitä ei selkeästi tarvita.
Kommentit (139)
Silloin kun asuin kerrostalossa, niin mulla oli aina makkarin verhot kiinni, ikkunat oli sisäpihalle ja kai vastapäisestä talosta olis sisällekin nähnyt. Olkkarin ja keittiön ikkunat oli toiseen suuntaan ja niiden verhot auki yleensä. Ehkä aapeenkin naapurit pitää siksi verhot kiinni kun ovat huomanneet kaukoputken aapeen kämpässä.
Vtuttaako miten stalkkaaminen meni vaikeaksi? Ne ovat sinun takiasi kokoajan alhaalla
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tekee ihmisestä kyylän? Ei voisi vähempää naapureiden ikkunat kiinnostaa.
Aivan liikaa aikaa ja yhtään omia kiinnostuksen kohteita, tekee kyylän
Jotain outoa on ihmisessä, joka ei koskaan avaa verhoja. Kasvattaa ehkä kannabista?
Vierailija kirjoitti:
Vielä mystisempää mulle on, että miksi on ostanut omakotitalon isoilla ikkunoilla ja sälekaihtimet on aina kiinni.
Juuri samaa olen ihmetellyt. Ei se tietysti minulle kuulu, mutta saa kai sitä ihminen ihmetellä, että miten joku pystyy olemaan kaiket päivät verhot kiinni.
20v elämästäni olen asunut kerrostaloissa, aina säleet kiinni.
Valoa pääsee sopivasti läpi, eikä köyhät näe sisään. Varsinkin iltaisin pimeällä toisten asuntoihin näkee ihan selvästi jos kaihtimet ovat auki.
Nykyään asun uudessa omakotitalossa maalla, kaihtimet ovat auki koska näköyhteyttä naapuriin ei ole.
Kolmelapsinen perhe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä mystisempää mulle on, että miksi on ostanut omakotitalon isoilla ikkunoilla ja sälekaihtimet on aina kiinni.
Juuri samaa olen ihmetellyt. Ei se tietysti minulle kuulu, mutta saa kai sitä ihminen ihmetellä, että miten joku pystyy olemaan kaiket päivät verhot kiinni.
No just teidänlaisten kyyläävien "muka koiraa kusettavien" ihmisten takia.
Vierailija kirjoitti:
On paljon ihmisiä jotka tuijottaa ja selaa ja klikkailee omaa ja toisten elämää. Vaikeaa on saada katsekontaktiakaan heihin. Minä keskityn lapsiin ja koiriin. Ainakin he katsova kohti ja ovat läsnä.
Kunnon kyylä ja töllistelijä!!!!
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@suhamatti/video/7202178165593165061
Juuri tästä syystä en käytä tiktokia, instaa tai vastaavia.
Jäätävää paskaa, katsot videon ja kiroat että taas meni kaksi minuuttia elämästä täysin hukkaan.
Tulisin itse hulluksi, jos päivällä olisi kaihtimet kiinni.
Tämä aloitus on kyllä sellainen, että kannattaa ap pohtia sitä, että onko sinun elämässä sisältöä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa on ihmisessä, joka ei koskaan avaa verhoja. Kasvattaa ehkä kannabista?
Kun vielä asuttiin kerrostalossa, naapuritalon parvekkeilta oli suora näkymä meidän makkareihin. Ei tarvi kasvattaa höpöheinää pitääkseen verhot tai sälekaihtimet suljettuina 24/7, siihen riittää kun naapurissa porukka käyttää niitä parvekkeitaan, asia mihin heillä täysi oikeus on. En siis kuvittele, että parvekkeillaan oleilevat tietoisesti kyttäsivät juuri meidän asuntoa, mutta en myöskään halunnut tarjota ylimääräistä ohjelmanumeroa meidän arjestamme siellä istuksiville.
Tupakeittiö oli rennompi alue, sillä laidalla ei ollut toista taloa, joten siellä oli verhot auki 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon miettiny tätä samaa. Saattaa olla tosi isot ikkunat ja luontoon tai puistoon päin. Ja lisäksi korkeammissa kerroksissa. Niin miksei ikinä pidä niitä verhoja auki?
Koska ovat huomanneet että sinä kyyläät. Lopeta se kyylääminen ja turha ihmettely. Juuri teikäläisten takia oli pakko olla sälekaihtimet kiinni kun asuin kerrostalossa. Onneksi muutin pois.
Mua ahdistaa näköyhteys viereiseen kerrostaloon, lisäksi valo osuu tosi ikävästi televisioon melkein koko päivän. Joten sälekaihtimet 95% ajasta kiinni.
Kesällä pyrin pitämään enempi auki jotta kasvit saa valoa, talvisin ovat kasvilamppujen alla.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tekee ihmisestä kyylän? Ei voisi vähempää naapureiden ikkunat kiinnostaa.
Oman elämän sisällön puute ja loputon uteliaisuus siihen mitä muut tekee. En voi ymmärtää.
Minulla on ne aina kiinni. Vietän aikaa pääasiassa miehen luona ja silloin kun olen omassa kodissa, hillun niin vähissä vaatteissa että parempi pitää ne kiinni. Ikkuna, missä ei ole taloa vastapäätä, on verhot auki. Sitäpä kerrostalokyttäri ei vaan nää.
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä kyttäät. Hanki oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Jotain todella oudompaa on ihmisessä joka kyttää toisten verhoja. Viiraako päässä?