naapurikerrostalossa on lukuisia asuntoja joiden sädekaihtimet ei koskaan ole auki
Joten mielestäni olisi ihan ok, että on myös halpoja asuntoja joissa ei ole ikkunoita koska niitä ei selkeästi tarvita.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on valoherkät silmät, niin sälekaihtimia pitää vain raollaan, ei täysin auki. Niin minä teen, enkä piittaa pätkääkään jonkun kyttääjän mielipiteistä. Hanki paremmat kiikarit.
Se on SÄDEkaihdin eikä mikään säle, en ole koskaan edes kuullukkaan mistään säleestä,
Taidat olla ihan lapsukainen. Se on kaihdin, joka muodostuu kapeista säleistä, SÄLEKAIHDIN.
Samaa olen ihmetellyt. Eikö ihmiset kaipaa luonnonvaloa päivällä sisään? Kaihtimet kiinni!asennossa, sehän on kuin yö tai ei ikkunoita lainkaan. Minua ah distais moinen.
Ruumishuoneilla on uutisoitu olevan ruuhkaa. Jospa on tullut lähtö hämärämpään aikaan lanssilla hoitoon.
Ikävä juttu. Miten kestät kun et tiedä mitä he asunnoissaan puuhaa?
Osta yhtiöstä sijoituskämppä niin pääset yhtiökokoukseen. Tee siellä esitys yhtiöjärjestyksen muuttamisesta niin, että sädekaihtimien tulee olla auki 6.00 - 24.00.
Pakko kai se on pitää kaihtimet kiinni, kun täällä on mielettömät seksisessiot/huumebileet menossa. Saattaisi lampaita alkaa vituttamaan tämän katselu.
Mikähän tekee ihmisestä kyylän? Ei voisi vähempää naapureiden ikkunat kiinnostaa.
Hanki vahva laserosoitin ja polta sillä sädekaihtimien narut poikki. Kun ne romahtaa alas pääset esteettä tarkkailemaan heidän intiimeimpiäkin puuhia. Marinkasvattajat voit käräyttää.
Vierailija kirjoitti:
On paljon ihmisiä jotka tuijottaa ja selaa ja klikkailee omaa ja toisten elämää. Vaikeaa on saada katsekontaktiakaan heihin. Minä keskityn lapsiin ja koiriin. Ainakin he katsova kohti ja ovat läsnä.
Mielenkiintoinen yhdistelmä, lapset ja koirat. Tuossa on kyllä riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sädekaihdin?
Estää auringon säteilyn,ja kerrostalokyttääjän kyttäämisen,tälläinen se on.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Eikö ihmiset kaipaa luonnonvaloa päivällä sisään? Kaihtimet kiinni!asennossa, sehän on kuin yö tai ei ikkunoita lainkaan. Minua ah distais moinen.
Ihmiset ovat yleensä päivällä töissä. Nyt on pimeää aamulla ja pimeää illalla kun palaa kotiin, miksi kaihtimet pitäisi jättää päiväksi auki tyhjään kotiin varsinkin jos ei ole mitään huonekasveja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on valoherkät silmät, niin sälekaihtimia pitää vain raollaan, ei täysin auki. Niin minä teen, enkä piittaa pätkääkään jonkun kyttääjän mielipiteistä. Hanki paremmat kiikarit.
Se on SÄDEkaihdin eikä mikään säle, en ole koskaan edes kuullukkaan mistään säleestä,
Taidat olla ihan lapsukainen. Se on kaihdin, joka muodostuu kapeista säleistä, SÄLEKAIHDIN.
Niin olenkin, mitä sitten?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo. :D Ne läpyskät siinä verhossa on säleitä, se on siis sälekahdin.
Se on sädekaihdin koska se estää auringon säteen tulemisen asuntoon, tuliko selväksi?
Vierailija kirjoitti:
On paljon ihmisiä jotka tuijottaa ja selaa ja klikkailee omaa ja toisten elämää. Vaikeaa on saada katsekontaktiakaan heihin. Minä keskityn lapsiin ja koiriin. Ainakin he katsova kohti ja ovat läsnä.
Eikös ole suositeltu välttämään katsomasta suoraan koiraa silmiin?
Sälekaihdin kyllä hieman auki ollessaan päästää valon läpi. Niin, minä olen aina antanut naapureiden katsella sisään. Illalla vasta laitan sälekaihtimet kiinni.
Minun pitää nähdä ulos ja antaa silmien levätä.
Kerrostaloläävissä asuvien ongelmia nämä.
Miksi sä kyyläät? Eihän kaupungissa kyylätä mitä muut tekee, niinhän täällä aina toitotetaan.
Mutta halvat asunnot ilman ikkunaa olisi ihan OK mulle, koska kaupungissa vietän ainoastaan arkipäivät ja on pakko olla siellä vuokrakämppä töiden takia. Yleensä arkipäivisin teen pitkän päivän toimistolla ja käyn nukkumassa kämpällä ja siten saan pidemmän viikonlopun kotona. Mutta rakennusmääräykset ei taida anna lupaa moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kai se on pitää kaihtimet kiinni, kun täällä on mielettömät seksisessiot/huumebileet menossa. Saattaisi lampaita alkaa vituttamaan tämän katselu.
Lähimpään lampolaan on yli 50km matkaa eikä kiinnosta niiden mielentila, itserakkaita ovat kyllä kun jatkuvaan huutavat määä mää.
Oisko asunnot tyhjillään ja siksi kaihtimet suljettu?
Toinen vaihtoehto voisi olla pitäminen asunto lämpimämpänä.