Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa ootte tehny tosi väsyneenä?

Vierailija
08.01.2007 |

Mä jyystin sampoota naamaan ihan tosissani, ennen kun tajusin ettei se ollukaan kasvojenpuhdistuainetta...Mies siinä vieressä katto vähän kummissaan. Kertokaa te jotain hassumpaa!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin olen joskus aivan poikki ollessani yöllä vaihtanut kuiviin saman kaksosen kahteen kertaan, tosin huomasin kyllä virheeni ja vaihdoin toisenkin sitten. Ei silloin naurattanut yhtään. Nyt kyllä jo vähän...

Vierailija
2/19 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähtenyt kaupungille lapsen leikki tiaara päässä (oltiin lapsen kanssa leikitty prinsessoja sitä ennen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta siinä vaiheessa havahduin, kun joku mummeli huusi perään niistä ostoksista, että juu, ja vauvakin taisi jäädä samalla...

Vierailija
4/19 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi vaan tuossa lähikaupassa piipahdin.

t. tahtooisonaprinsessaksi

Vierailija
5/19 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin miehen kanssa jotain ja lapset oli meidän välissä, toinen vastasyntynyt ja toinen 4v. Vauva alkoi itkeen ja mä yritin siinä jutellessa tunkea tuttia 4v. suuhun ;)

Vierailija
6/19 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ulkona kävin tämän puhelun, sanoin sinne puhelimeen " joo isi lähtee kohta hakeen sulle lääkettä" Sisko kysy hämmästyneenä " mitä" . Olin mooonta yötä valvonut eikä ajatus kulkenut kovin lujaa.

Vierailija
7/19 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Samoin olen joskus aivan poikki ollessani yöllä vaihtanut kuiviin saman kaksosen kahteen kertaan, tosin huomasin kyllä virheeni ja vaihdoin toisenkin sitten. Ei silloin naurattanut yhtään. Nyt kyllä jo vähän...

Todellakin näin on käynyt itsellekin! Nyt kaksoset 4kk ja aina sattuu ja tapahtuu... väsynyt kun on!

Kävin suihkussa ja unohdin pestä hoitoaineen pois hiuksista! Oli meinaan aamulla vähänliisterissä hiukset!! :)

Vierailija
8/19 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus iltapalan jälkeen olin laittanut likaiset astiat jääkaappiin astianpesukonee sijasta, tämänkin huomasin vasta aamulla...

Vierailija
9/19 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suihkussa silmälasit päässä, olen mennyt nukkumaan silmälasit päässä. Kerran leikittiin kissoja lasten kanssa ja minulla oli leikkikorvat päässä, leikki loppui ja tuli vieraita mutta en älynnyt että olin edelleen " kisuna" . Vieraat olivat miehen tuttuja jotka eivät ees tohtineet sanoa mitään, mies kyllä sitten kun saapui paikalle. Naurattaa vieläkin koko tilanne...

Vierailija
10/19 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi tilanteet ei naurata sillä hetkellä yhtään, mutta myöhemmin kyllä. mua aina pelotti, että unohdan vauvan jonnekin. kuulin muuten tapauksesta ajalta ennen kännyköitä: perhe pysähtyi huoltsikalla pitkällä autoreissulla. 6-7-vuotias lapsi oli ilmeisesti leikkipaikalla, ja vanhemmat unohtivat sinne. 300 kilsaa ajettuaan, he tajusivat, että joku puuttuu... mahtanu olla kiva fiilis lapsella.

kiitos vain

ap

Vierailija
11/19 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko käyttää koiraa pihalla ja ajattelin samalla käydä kaupassa, otin pelkän remmin mukaan ja huomasin vasta kaupan pihalla että tais jotain jäädä kotiin, kauppa oli onneksi ihan vieressä etten kovin pitkää matkaa kävennyt pelkkä remmi kädessä

kyllä mies repes ihan täysin kun tulin kotiin, oli siinä vaiheessa kyllä itellänikin naurussa pidättelemistä, vähänkö oli noloa

Vierailija
12/19 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä täs kuukausi sitten tajusin vasta aamulla, että ei oo sitten lapsella ollu yöllä vaippaa ollenkaan. märissä pissavaatteissa joutu raukka nukkumaan. eka mietin, onko se ottanu sen pois, mutta eihän puoltoistavuotias osais laittaa housuja jalkaan...

Vierailija
13/19 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti

Vierailija
14/19 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on muuten mielenkiintoista, kun oon aina nauranu mun äidille, jolla on ain alompakko, kalenteri ja puhelin hukassa ja hiusharjat löytyy jääkaapista. nyt oon ite ihan samanlainen. aika monesti oon lähteny kotoa ilman puhelinta, kun en vaan löydä sitä mistään. mä kutsuisin tätä äitiysdementiaksi. unohtaa mitä on just tekemässä, mitä on just luvannu tehdä yms.

Vierailija
15/19 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaroitani. Kotiavaimet löytyy usein lukosta, joskus aamullakin (vähänkös säikähtää kun niin käy).

Puhelinta etsitään harva se päivä niin että mies soittaa siihen. Sitten kuunnellaan... ihan kuin se tuolta päin kuuluis, ei löydy... no nyt se katkes, pitää soittaa uudestaan. Huoh.

Paras oli kuitenkin se kun tuli vaikeuksia pukemisen kanssa. Yks päivä huomasin iltapäivällä että paidan lappu on etupuolella. Nolona käännän paidan oikein päin. Pari tuntia myöhemmin huomaan, ettei se paita vieläkään ole oikein, vaan saumat on päällypuolella =o Siinä vaiheessa ei enää edes nolottanut, nauratti vain ;D

Vierailija
16/19 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sytyttänyt keittiön melkein palamaan kolme kertaa. pelkillä savuhaitoilla on selvitty

Vierailija
17/19 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

inttää, äiti, en mä haluu. Mulla meni hetken ennen kuin tajusi " vauvan" vaihtuneen ja luovutin :)

Vierailija
18/19 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin soittaa kaverilleni ja ihmettelin, miksi koko ajan on varattua. Ehdin jo manata ystäväni puhelimessa roikkumista, kun hoksasin tarkistaa numeron. Olin koko ajan soittanut omaan numerooni! :/

Vierailija
19/19 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ja lapsella eri allergiat, ja välillä on menny lusikat ristiin. onneks tuli vaan mun, eikä lapsen suuhun väärää ruokaa. enkä ees kuollu