Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkallinen vapaapäivä kun täyttää 50/60v

Vierailija
11.01.2024 |

Ainakin meillä tällainen ja kyllä, kysyn pomolta kunhan tulee lomalta.

Mutta onko siis ihan vaan ilmoitusluontoinen asia? Että täytän tuolloin 50 ja haluan vapaan.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 50v ja mun mielestä noista saat vapaata kun täytät pyöreitä pitäisi luopua ( itse en hakenut mitään palkallista vapaapäivää).Talon puolesta tuli jotain kakkua,olin vapaapäivällä niin en tiedä mitä tuli ja taulu tuli lahjaksi...Olisin mieluummin ottanut vaikka lahjakortin Tikettiin.

Vierailija
82/91 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity näihin synttäreihin, mutta monissa tesseissä muuttopäivä on palkallinen vapaapäivä. Itse en ollut tästä kuullutkaan, mutta tytär ja vävy kertoivat valinneensa muuttopäivän sen mukaan, että saivat siitä palkallisen vapaapäivän.

Nuorillahan näitä muuttoja on useammin, joten niitä 50-vuotispäiviä odotellessanne, tarkistakaa oma tessinne ja valitkaa seuraava muuttopäivä fiksusti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 ja 60 saa 1000€ rannekellon 😎

Vierailija
84/91 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman pihein työkaverini meni jopa arkena naimisiin VAIN sen takia, että saa yhden palkallisen vapaan😂. Meillä ilmoitusasia 50v vapaa, mutta pitää olla ma-pe, kuten työaikakin.

Tämäkin on hyvä vinkki nuorille! Maistraattihäillä saa kivasti pitkän viikonloppuvapaan. Jos molemminpuolista luottamusta löytyy, välillä voi erota ja sitten mennä taas uudestaan naimisiin, niin pystyy hyödyntämään tätä useampaankin kertaan.

Vierailija
85/91 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä osui lauantaille mutta pomo silti viikolla kysyi, että teillä olikin 50v  synttärit ja saatte sen kunniaksi palkallisen vapaan, sovitaan vaan päivå

Vierailija
86/91 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa nuo synttäripäivät vapaaksi, JOS osuu arkipäivälle. 

Joten eihän se reilua ole oikeasti. Etuna palkallinen vapaa, mutta ha haa, eipäs kaikki sitä saakkaan. 

Onkin ollut työkaverien kanssa asiasta keskustelua, että tuo pitäisi olla joko kaikille tai sitten ei kellekään. Jo kolmelle meistä, minä mukaan lukien, on 50v päivät osuneet viikonlopulle. Hassua kyllä, esimiehelle osui viikolle ja sai vapaapäivän. Joten ei mene tasan ne tahmaset nallekarkit.

Vierailija
87/91 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v ja 60v synttärit ovat palkallinen vapaa, itselläni 60v sattui työpäiväksi joten vapaata oli.

Vierailija
88/91 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se siis osuu työpäivälle ja siksi sen haluankin vapaaksi kun kerran on oikeus. Ei ole työvuorolistoja. Pitää sitten odotella että pomo tulee töihin ja ilmoittaa asia sitten.

Sanot vaan niin muistaa miksi et ole töissä 

Vierailija
89/91 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään vapaapäivää eikä erikoisempaa muistamista kuin muidenkaan syntymäpäivänä, samalla kahviteltiin toisen tavan synttäreitä

Vierailija
90/91 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, meinaatko että epätasa-arvoinen kohtelu olisi normi? Tietenkin kaikki saavat vapaapäivän osui varsinainen juhlapäivä arkeen tai pyhään. Vapaapäivä pidetään, kun hetki on sopiva. Voi, jessus näitä asiantuntijoita höpö-höpö-väitteineen. 

Itse olet höpöhöpö. Ainakaan "Kimalainen",  suuri työnantaja, ei anna vapaata jos merkkipäivä osuu viikonloppuun. Eikä kaikki muutkaan koska ei ole pakko. 

Vierailija
91/91 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman pihein työkaverini meni jopa arkena naimisiin VAIN sen takia, että saa yhden palkallisen vapaan😂. Meillä ilmoitusasia 50v vapaa, mutta pitää olla ma-pe, kuten työaikakin.

Mekin mentiin naimisiin perjantaina ihan siksi, että kumpikin sai palkallisen vapaapäivän. Yksi syy oli sekin, että lauantaina ei kirkkoherranvirasto ollut auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä