Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehillä suuria vaikeuksia ymmärtää että naisillakin on ulkonäkökriteerejä

Vierailija
11.01.2024 |

Tuntuu, että kyky asettua toisen mielenmaisemaan ja yleinen empatikyky/eläytymiskyky on isolla osalla suomalaisista miehistä nolla.

Aivan kuten tekään ette halua ketä tahansa 130kg siiliksi ajeltua "tonnikeijua", ei useimmat naiset tykkää siitä että miehellä roikkuu kolmoisleuka, pälvikalju paistaa ja ainoa urheilu mitä mies selvästi on koskaan tehnyt on penkkiurheilu.

Itse esimerkiksi haluan yksiselitteisesti että miehellä on kivat kasvot sekä hiukset tallella. Persoonaa tarkastellaan sitten kun tämä kynnys on ylitetty. Helppoa? No ei, koska jo tällaisen miehen löytäminen omasta ikähaarukasta on satojen pyyhkäisyjen takana.

Pituudesta en ole ronkeli kunhan on minua pidempi, mutta tykkään preferenssinä kyllä pitkistä miehistä.

Heti kun kertoo miksi on nirso, alkaa h-rittelu ja epäasiallinen äänensävy, jolloin keskustelu tyrehtyy. Ei iso osa miehistä tajua että ketään ei kiinnosta kellonne, autonne, rahaleveilynne ym.. iso osa miehistä vaan on rumia ja pään sisällä ei liiku muuta kuin yritys leveillä omaisuudella kun muutakaan ei ole.

Sanoisin että keksikää muuta tekemistä kuin mielenne pahoittaminen deittiäpeissä, mutta nämä tyypithän eivät ikinä luovuta vaan pyörivät siellä vielä viisikymppisenäkin ja haukkuvat naiset pystyyn netissä ja kavereilleen kun "mätchejä ei vaan tule". Niin miksi, no katso peiliin.

Kommentit (221)

Vierailija
41/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole vaikeuksia ymmärtää, naamalla ja jutuillahan mäkin olen jatkoon päässyt :D

Vierailija
42/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se suurin veetutuksen syy on se että omille kasvoille ja pituudelle ei oikein voi mitään. Rahalle jne. voi ja siksi niin moni ruma yrittää tosi kovaa kompensoida rahalla. Toimihan se Hjallikselle niin miksei minullekin jne.

Harva vaan hyväksyy sitä että synnynnäisten syiden takia naisia ei vain kiinnosta seksiseura, vaan jos on vähänkään egoa, se saa veren kiehumaan kiukusta joka purkautuu netissä.

Miksi joku haluaisi vapaaehtoisesti hyväksyä että geeniensä takia on epäkelpo?

Ja toisaalta: Mitä nirsommaksi meno menee, sitä enemmän syntyvyys laskee vielä entisestään.

Hjallis on älykäs ja karismaattinen. Siksi se on viehättävä -ja rikas.

Ei niin, että rikkaus tekisi siitä viehättävän. Syy-seuraussuhde ei mene aina niin kuin luulisi.

Karismaa lisää tietysti se, että Hjalliksella on

Hallis on perijä. Eli ei ole tehnyt mitään omaisuutensa eteen. Luonnetta on kuin lattiaharjalla. Etkö ole kuunnellut kun hän mökeltää. Ei voi sanoapuhumiseksi sitä. Ja ikävä kyllä halliksessa näkyy myös se sukupolvien yli jatkunut sukurutsaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista kaikkein karmeimpia tuntuvat olevan nämä inkkelit.

Heidän pitäisi "kehittää itseään" (kun ovat jo oppineet käymään suihkussa sekä parturissa ja osaavat myös käyttää deodorantti) kelvatakseen naisille ja mikä onkaan tulos?

-Bodycell: poikkeuksellisen inhottava salimake, joka kuvittelee naisten ihastuvan hänen kiinteään lihaansa. No ei tod ja ei jatkoon.

-Moneycell: kuvittelee aikuisten oikeasti, että naiset viela 2000-luvulla olisivat kiinnostuneet rahasta. Naiset tienaavat nykyään omat rahansa, joten mitä tälläkin tekee?

-Intellicell: uskomattoman pitkästyttävä omituinen hyypiö. Tyyppi taitaa kuvitella, että hänen opintonsa teologiasta, kemiasta, sukupuolentutkimuksesta, muinaissanskriitista ja rakettitieteestä voisivat tähdä hänestä jotenkin mielenkiintoisen. No ei tee, olmi mikä olmi.

-Powercell: valta ei todellakaan kaunista kammottavaa ällötystä, sori siitä.

No ei siinä, näillä mennään.

Vierailija
44/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa jos naisille ja tytöille vaan opetettaisiin miehen biologia ja psykologia tämä ei tulisi yllätyksenä. Miehet eivät kykene rakkauteen niinkuin naiset. Se vaan on valitettava fakta.

Totta miehet eivät pysty pettämään rakkaimpiaan niin kuin nainen voi.

Vierailija
45/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies tajuaa muitakaan naisten kriteerejä. On ulkonäkökriteerit, ulkomuotokriteerit, ominaistuoksukriteerit, elämäntapakriteerit, käytöskriteerit, arvomaailmakriteerit... Kaikkien pitää olla riittävästi naisen mieleen, mutta onneksi naisia on näissä moneen junaan (sitäkään miehet ei tajua). 

Vierailija
46/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse on suurin syy miksi miehille tulee yllätyksenä se miten ulkonäkökeskeisiä naiset ovat. Se johtuu siitä, että naiset samaan aikaan pitävät ulkonäkökeskeisyyttä pinnallisena ja negatiivisena asiana. Eli naiset eivät millään haluaisi myöntää miten suuri vaikutus ulkonäöllä on. Myös niissä tapauksissa, kun treffit eivät saa jatkoa miehen ulkonäön vuoksi, nainen yrittää kierrellä syytä miksei halua nähdä. Kertoen että mies on kiva, mutta ei vain tullut sitä kipinää tms. ja hän on varmasti tosi hyvä jollekin toiselle naiselle. Mies ei ymmärrä näistä että pitäisi laihduttaa ja käydä salilla yms.

Vierailija
47/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt haluaa seurustella top 0.1% miehistä

Vierailija
48/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Minä miehenä olen tiennyt aina, että naisilla ei ole muita kun ulkonäöllisiä kriiterejä. Kaikki muu on puhetta ja kaksinaismoralismia.

Olet väärässä.

Mutta sillä mennään.

Vierailija
49/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan ole vaikeuksia ymmärtää, naamalla ja jutuillahan mäkin olen jatkoon päässyt :D

Just näin. Yleensä ei kannata kuunnella, mitä nainen sanoo. Teot kertoo enemmän.

Vierailija
50/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt haluaa seurustella top 0.1% miehistä

Niin, jos et ole pitkä ja komea täydellisellä hiusrajalla, varmaan turhaan tänä päivänä edes lähestyä naista.

Vierailija
51/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Minä miehenä olen tiennyt aina, että naisilla ei ole muita kun ulkonäöllisiä kriiterejä. Kaikki muu on puhetta ja kaksinaismoralismia.

Silti naiset eroaa jatkuvasti muista syistä kuin ulkonäöllisistä...

Vierailija
52/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ruma ja lihava nainen enkä ole saanut ketään parisuhteeseen. 

Vierailija
53/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariutuminen on eri asia kuin liitossa pysyminen. Naiset ei vaan osaa.

Vierailija
54/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä voi miettiä, onko naisen itselleen ja muille kertoma syy se oikea syy.

Kaikkihan me tiedämme ainakin yhden naisen, joka on keksimällä keksinyt erolle syyn.

Se voi olla vaikkapa se, että miehellä on ollut kerran jalassa keltaiset sukat.

Keltaiset sukat eivät ole kuitenkaan kerran käytettynä oikea syy, vaan nainen on jollain muulla tavalla tyytymätön ja pyrkii rationalisoimaan syvän tyytymättömyytensä kenties hieman älyttömälläkin tavalla.

No ei siinä, näillä mennään jatkossakin.

Vierailija
55/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se suurin veetutuksen syy on se että omille kasvoille ja pituudelle ei oikein voi mitään. Rahalle jne. voi ja siksi niin moni ruma yrittää tosi kovaa kompensoida rahalla. Toimihan se Hjallikselle niin miksei minullekin jne.

Harva vaan hyväksyy sitä että synnynnäisten syiden takia naisia ei vain kiinnosta seksiseura, vaan jos on vähänkään egoa, se saa veren kiehumaan kiukusta joka purkautuu netissä.

Miksi joku haluaisi vapaaehtoisesti hyväksyä että geeniensä takia on epäkelpo?

Ja toisaalta: Mitä nirsommaksi meno menee, sitä enemmän syntyvyys laskee vielä entisestään.

Minä en naisena ymmärrä, miksi tämä juuri miehille Y-kromosomin takia olisi niin kova paikka. Ihan yhtälailla minä naisena tiedän, että koska painoni on yli 100kg niin suuri osa miehistä ei minua pidä seksuaalisesti viehättävänä. Tai vaikka sen takia että olen ruskeahiuksinen ja -silmäinen, ja moni pitää blondeista. Tai vaikkapa punapäistä. Mutta ei minun itsetuntoni siitä murskaannu koska en ole ikinä kuvitellutkaan, että ihan vaan olemassaoloni takia olisin kaikkien mieleen. Ihan hassu ajatuskin :D

Ts. Grow some balls, miehet. Tasan ei mene nallekarkit mutta ihan turha siitä on naisille kiukutella.

Vierailija
56/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt heti alat toimimaan seuraavasti:

1. Kielitaito kuntoon. Englanti ja esim. mandinka ja arabia haltuun (aloita Duolingolla, tms.)

2. Kroppa kuntoon. Ennen kaikkea rasvaprosentti. Eli ruokavalio ja kuntosali. Tai jos paino ei laske niin treenaat ison pyllyn. 

3. Katse kohti ulkomaita. Eikä siis mitään rantakohteita, vaan kaupunkeja. Rohkeasti siellä paikallisille deittisivustoille. Esim. Afrikka, Etelä-Amerikka, Lähi-Itä ja miksei eteläinen tai itäinen eurooppa, jne.

Eksoottisuus on aina kaunista, eli et ole siellä ruma. Kun keskipaino on pohjoismaita suurempi, et ole muualla lihava nainen. Ja ennen kaikkea, muunlaiseen tasa-arvoon tottunut mies kohtelee automaattisesti sinua kunnioittavammin ja tasa-arvoisemmin mihin suomalaisessa yhteiskunnassa kasvaneet naiset ovat tottuneet.

Kyse ei ole siitä, että maksaisit seurasta. Laita itsesi em. Tavoin kuntoon ja lähde sellaisille markkinoille, jossa ominaisuutesi ovat vahvuuksia. Silloin sinulla on valinnan varaa. TÄMÄ on asia jolle voit tehdä jotain. Mikäli aloitat toimimaan heti, on sinulla perhe ennen kun täytät 40 vuotta. 

Vierailija
57/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katkera kellekään tai millekään, mutta surullinen kun katson peilikuvaani. Rumahan se on kuin mikä. Töistä on kertynyt hyvin säästöjä, mutta en minä halua maksaa jollekin että sietää seuraani.

Nyt heti alat toimimaan seuraavasti:

1. Kielitaito kuntoon. Englanti ja esim. Espanja haltuun (aloita Duolingolla, tms.)

2. Kroppa kuntoon. Ennen kaikkea rasvaprosentti. Eli ruokavalio ja kuntosali.

3. Katse kohti ulkomaita. Eikä siis mitään rantakohteita, vaan kaupunkeja. Rohkeasti siellä paikallisille deittisivustoille. Esim. Etelä-Amerikka, Aasia ja miksei eteläinen tai itäinen eurooppa, jne.

Eksoottisuus on aina kaunista, eli et ole siellä ruma. Kun keskipituus on pohjoismaita alempi, et ole lyhyt mies. Ja ennen kaikkea, suomalaiseen tasa-arvoon tottunut mies kohtelee automaattisesti naisia kunnioittavammin ja tasa-arvoisemmin mihin patriarkkaalisessa yhteiskunnassa kasvaneet naiset ovat tottuneet.

Ky

Miten ihmeessä näitä ohjeita joku voi alapeukuttaa???

Jokaisen meistä, joka on tyytymätön olosuhteisiinsa, tulisi pyrkiä muuttamaan niitä. Jos kumppania ei löydy Suomesta, niin ei muuta kun maailmalle. Mutta silloin täytyy olla kielitaito, kroppa ja lompakko kunnossa, mutta mahdotonta ei mikään ole. T.eri

Vierailija
58/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä naisten ulkonäkökriteerit ovat tulleet hyvin tutuiksi näin vuosina. Kohta 49v takana, 186/76(?), salilla käydään säännöllisesti, ei kaljua, korkeakoulu (siis korkeakoulu, ei AMK) käyty. Valitettavasti työelämässä ei niin hyvää menestysmistä, tulotaso taitaa vasta tänä vuonna mennä yli 90k€/brutto. Erosta on reilusti yli vuosikymmen, yhteishuoltajuutta taitaa olla jäljellä enää 3-4v kun lapset lähestyvät täysi-ikäisyyttään aivan liian nopeasti.

Ei toimi. Nuorena naiset eivät lähestyneet, joten sitten ei tullut itsekään isketeltyä. Naamassa ei ole mitään erityistä, paitsi silmälasit. Tämähän se ongelma taitaa olla, kuvissa en ole komea enkä ehkä kuitenkaan ruma, koska n. 1-2 kertaa sadasta jotain osuu, joista kerran 1-3 vuodessa ehkä jotain kehittyy. Normihetoromiehiä on ilmeisesti todella paljon kaikkialla.

Tarkoituksena on siis ehkä tuoda esille sitä, että kaikki miehet, jotka eivät saa seuraa, eivät ole niitä stereotyyppisen näkemyksen mukaisia (ylipainoisia, liikkumattomia jne jne). Meitä on todella paljon ihan normaaleja tyyppejä, jotka haluaisivat kohdata ja pitää elämässään yhden naisen. Erona naisiin lienee se, että miehet ymmärtävät tämän paremmin. Naisilla tuntuu olevan kaikilla se n. 10% komistus kiikarissaan, ei välttämättä edes täysin tietoisena. Kuten yksi hiukan outo tapaus puhelimessa totesi jotenkin näin, että "komeilla on kierrossa koko ajan muita, keskiverto ei kiinnosta". Naisille ns. peruskelpaavien miesten suhteellinen määrä on paljon pienempi kuin miehillä. Toisin ilmaistuna, miehet kokevat vastakkaisesta sukupuolesta suuremman osan lähtökohtaisesti haluttavaksi/kiinnostavaksi kuin naiset. Tämä on ainakin teoria, testaus vaatisi tosielämän tilannetta jossa miehiä ja naisia olisi suunnilleen sama määrä hakemassa seuraa toisistaan. Tällaistahan ei ole. Naisia on netissä huomattavasti vähemmän kuin miehiä, ja tämä mysteeri olisi kyllä mielenkiintoinen selvittää.

Totta kai tämä toimii molempiin suuntiin. Itsekin olen nyt viime vuosina huomannut ruksivani ehkä nyt useammin naisia kuin ennen. Tämä voi toki johtua siitä, että hakuhaarukka on koko ajan hiljakseen siirtynyt oman vanhenemisen ja aika tekee tehtävänsä naisiin. Sinällään pelottava tosiasia on, että sama varmaan sitten pätee miehiinkin.

Pystyykö naisentarpeen sammuttamaan itse? Vai voiko se vain kuihtua hitaasti ajan ja ikääntymisen myötä? Koska ei enää oikein jaksa. Olen hakenut naisseuraa seurustelusuhteet poislukien yli 30v ajan (pks). Se ei ole koskaan, ei ikinä ollut helppoa. Nyt vain tuntuu siltä, että ei pääse enää edes sille 0-tasolle, eli vaikka vaihtamaan viestejä Tinderissä. Ei klikkaa. tykkäyksi 34, parhaimmillaan pari vuotta sitten 57. Matcheja 0-2, nollaa suurimman osan ajasta. Näkymät eivät ole kannustavat. Haluaisi pystyä päättämään johonkin positiiviseen, mutta nyt juuri ei kykene.

Kyllä se peili on tutuksi tullut. 

Vierailija
59/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään tarkoittaa tässä "ketään hyvännäköistä ja suosittua"

Vierailija
60/221 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä naisten ulkonäkökriteerit ovat tulleet hyvin tutuiksi näin vuosina. Kohta 49v takana, 186/76(?), salilla käydään säännöllisesti, ei kaljua, korkeakoulu (siis korkeakoulu, ei AMK) käyty. Valitettavasti työelämässä ei niin hyvää menestysmistä, tulotaso taitaa vasta tänä vuonna mennä yli 90k€/brutto. Erosta on reilusti yli vuosikymmen, yhteishuoltajuutta taitaa olla jäljellä enää 3-4v kun lapset lähestyvät täysi-ikäisyyttään aivan liian nopeasti.

Ei toimi. Nuorena naiset eivät lähestyneet, joten sitten ei tullut itsekään isketeltyä. Naamassa ei ole mitään erityistä, paitsi silmälasit. Tämähän se ongelma taitaa olla, kuvissa en ole komea enkä ehkä kuitenkaan ruma, koska n. 1-2 kertaa sadasta jotain osuu, joista kerran 1-3 vuodessa ehkä jotain kehittyy. Normihetoromiehiä on ilmeisesti todella paljon kaikkialla.

Tarkoituksena on siis ehkä tuoda esille sitä, että kaikki miehet, jotka ei

Hyväksy oma vanhenemisesi. Laajenna ikähaarukkaasi ylöspäin. Esim. Itsestään huoltapitäviin 55v naisiin. 

Tai siirrä katse ulkomaille. Turha on istua ja valittaa, sillä ainoa tapa päästä eteenpäin on asioiden uudelleenarviointi, mukautua tosiasioihin jota ei voi muuttaa ja muuttaa ne asiat jotka voi.