Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen yli 30-vuotias viettää joulua vanhempien kanssa?

Vierailija
10.01.2024 |

Eikö tuon ikäisenä vietetä joulua yleensä omien lasten kanssa?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, eli jos on omia lapsia, omia vanhempiaan ei saa enää nähdä?

Vierailija
2/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla ei ole lapsia. Tai sellainen joka tykkää viettää joulua lapsien ja vanhempien kanssa. Tai eronnut jolla lapset toisella vanhemmaltaan. Eli ihan normaalit matti meikäläiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona joulut vietettiin aikuisten lasten kanssa ja nyt taas ollaan isolla kokoopanolla.

Vierailija
4/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali. Joulua vietetään suvun kanssa. Kyllä sinne jouluun kuuluu isovanhemmat leikkimään lastenlastensa kanssa ja sekaan kutsutaan luonnollisesti lapsettomat omat ja vaimon 30v sisarukset.

Vierailija
5/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vietetään, ei ole lapsenlapsia. Molemmat menevät omille vanhemmilleen jouluaatoksi. 

Vierailija
6/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vietetään, ei ole lapsenlapsia. Molemmat menevät omille vanhemmilleen jouluaatoksi. 

Miksi ihmeessä? Oletteko te jonkunlaisia apikuislapsia?

Vierailija
7/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki saa tai halua omia lapsia. Sukulaisilleko ei saisi jouluna mennä vai mikä oli aloituksesi pointti? 

Vierailija
8/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kolmekymppinen viettää jouluaaton ja joulupäivänkin pubissa,  joita sentään on joulupäivinäkin auki. Lopuksi voi harrastaa pubista  mukaan lähteneen kanssa jouluyönyhdyntää.

Vierailija
9/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen jättää esim. leskiäitinsä viettämään joulua ypöyksin? Varsinkin, jos suhde on muuten kunnossa?

Onpahan taas aloitus.

Vierailija
10/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ongelma tuo on sulle? Eikö omille vanhemmille saa mennä jouluna kun on aikuinen? 

Vierailija
11/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kolmekymppinen viettää jouluaaton ja joulupäivänkin pubissa,  joita sentään on joulupäivinäkin auki. Lopuksi voi harrastaa pubista  mukaan lähteneen kanssa jouluyönyhdyntää.

Miksi ihmeessä joku menisi pubiin jouluksi?? Ellei sitten ole alkkis

Vierailija
12/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla ei ole lapsia ja parisuhdetta, tai eronnut jonka lapset ovat toisella vanhemmalla joulun ajan.   

Vierailija
13/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin jokaisen joulun perheeni (äitini ja isäni) kanssa aina siihen asti kun he kuolivat. Minä olin heidän lapsensa loppuun saakka ja rakastin heitä kumpaakin.

Toivon, että omat lapseni tulevat luokseni lapsineen ja saamme olla yhdessä mahdollisimman paljon. Toki voi vuorotella lapsen puolison vanhempien kanssa, mutta oma lapsi pitää nähdä ainakin jouluaattona, vaikka vain hetken verran.

Vierailija
14/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leskiäiti on yksin 364 päivää vuodessa  miksi juuri jouluna se aikuinen lapsi herkistyy ja tulee kuushenkisen perheensä kanssa odottamaan valmista joulua ja lahjoja.  ( Jotka miniän mielestä on huonoja, ruoka pahaa jne.) 

Vierailija
15/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isin pieni prinsessa :)

Lapsia en edes halua.

N32

Vierailija
16/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan, sä menet jouluaattona baariin.

Vierailija
17/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 41v, vaimoni 35v, kolme lastamme 2,3,5v, äitini 75v ja vaimoni isä 77v, vietämme joulua yhdessä meillä.

Sitä kutsutaan perhejouluksi.

Vierailija
18/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on kypsynyt niin, että ymmärtää ihmiselämän olevan rajallinen. Moni suree myöhemmin sitä, että kun viimein alkaa hahmottaa omat vanhempansa äidin ja isän sijaan ihmisyksilöinä joihin haluaisi tutustua, niin pian heistä aika jättää.

Vierailija
19/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina käynyt aattona vanhempien luona. Sinkkuna, yhoona ja parisuhteessa ollessa. Mun aikuinen lapsi käy myös mun vanhempien luona.

Vierailija
20/37 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lapsettomana olen viettänyt siellä jouluja lähinnä velvollisuudesta, vaikka haluaisin vain olla omissa oloissani. Siitä syystä ei myöskään omia lapsia ole, kun haluan olla itsekseni, omissa oloissani puuhaillen omia juttujani.

M38