Koska olette poistaneet edesmenneen numeron?
Kommentit (19)
Olen jättänyt kaikki numerot samalla tavalla. Jos poistan numeroita niin voisin poistaa melkein kaikki numerot. Jättää vain perheenjäsenet.
Vierailija kirjoitti:
Olen jättänyt kaikki numerot samalla tavalla. Jos poistan numeroita niin voisin poistaa melkein kaikki numerot. Jättää vain perheenjäsenet.
Milsi säästää numeroita joita ei tarvitse enää? Säilytätkö exien(poislukien lasten isät) tai vanhojen tapailu kavereiden numerotkin?
Kuukkausi sitten, joku vastas ja kyseli kaikkea, kun lopetin niin se sano että nähdään 4 viikon kulutta.
En ole jaksanut poistaa. Tosin mulla on paljon vanhoja numeroita tallessa, joita en tarvitse ja moni ehkä jo vaihtunutkin, vaikka omistaja olisikin hengissä.
Muutama pv kuoleman jälkeen. Äidin puhelinnumeron muistan vieläkin ulkoa, vaikka hänen kuolemastaan on 7 vuotta.
Tätä minäkin mietin.
Jotenkin sykähdyttää, kun näkee tutun nimen listassa. Aivan kuin voisi vieläkin olla yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milsi säästää numeroita joita ei tarvitse enää? Säilytätkö exien(poislukien lasten isät) tai vanhojen tapailu kavereiden numerotkin?
Jos alkaa vanha suola janottaa niin mukavahan se on kysellä vanhojen heilojen perään. Ties vaikka olisivat huonoissa suhteissa ja mielellään lähtisivät uudelleen yrittämään kanssani.
Näköjään mummon numero on vielä tallennettuna. Poismenostaan on 2,5 vuotta. Ei ole vaan tullut poistettua. On kyllä paljon muitakin numeroita, turhempia - mummon nimen näkeminen sentään saa hyvän, vaikka haikean olon aikaan, kuin hän vielä olisi täällä ja voisin soittaa.
Sitten, kun tuntuu sopivalta. Äitini numeron taisin poistaa vuosi kuoleman jälkeen. Jotkut ovat roikkuneet kauemminkin, kun ei ole tullut aktiivisesti käytyä yhteystietoja läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne jäänyt puhelimeen. Harvoin soitan ja kun soitan niin soitan niihin samoihin numeroihin jotka näkyvät viimeksi soitetuista numeroista. Minun ei tarvitse tehdä nimihakua joka kerta. Kun minulle soittaa joku niin siinä näkyy sen henkilön nimi. Tiedän vastaanko puhelimeen vai annanko soida. On muitakin tapoja ottaa yhteyttä kun puhelimella. Minulla on yksi puhelin virallisille asioille, kaksi muuta puhelinta muihin käyttöön. Olet kasvanut vanhanaikaisesti ja luulet, että kaikki käyttävät puhelinta soittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne jäänyt puhelimeen. Harvoin soitan ja kun soitan niin soitan niihin samoihin numeroihin jotka näkyvät viimeksi soitetuista numeroista. Minun ei tarvitse tehdä nimihakua joka kerta. Kun minulle soittaa joku niin siinä näkyy sen henkilön nimi. Tiedän vastaanko puhelimeen vai annanko soida. On muitakin tapoja ottaa yhteyttä kun puhelimella. Minulla on yksi puhelin virallisille asioille, kaksi muuta puhelinta muihin käyttöön. Olet kasvanut vanhanaikaisesti ja luulet, että kaikki käyttävät puhelinta soittoihin.
Ihan olen ylpeä että kasvoin lankapuhelimien aikaan niin sai elää lapsuuden ja nuoruuden ilman mitään häiriötekijöitä.
Kävin loppuvuodesta läpi yhteystietoni ja päivitin kaikki nimet etunimi sukunimi - muotoon. Ukki on kuollut jo 2012, hänen numeron poistin. Samoin muita edesmenneitä läheisiä. Isän numero jäi. Hän kuoli kolmisen vuotta sitten. Jostain syystä ajatuskin isän numeron hävittämisestä tuntuu väärältä. Mitäpä se luettelossa ketään haittaa.
Jossain vaiheessa, kun puhelin vaihtui, niin isän numero putosi listalta, samoin on käynyt äidin numeron kanssa. Ehkä tein sen päätöksen, etten aktiivisesti siirtänyt uuteen. Isä itse tallensi nimensä aikanaan isä-kännykkä -nimellä, niin se oli muisto jo itsessään.
En koskaan.