Lue keskustelun säännöt.
Alue: Seksi
Miehet! Kertokaa ajatuksia naisen orgasmista ja voiko olla hyvä sängyssä vaikkei saa?
09.01.2024 |
Mitä siis tuntuu/mitä ajattelette miehen näkökulmasta kun nainen saa orgasmin petipuuhissa ja miten oleellisesti se määrittelee onko nainen "hyvä sängyssä"?
Ahdistaa, kun nykyisen kumppanin kanssa en saa orgasmia ja hän on kertonut ettei se ole ollut ongelma muille aikaisemmissa parisuhteissaan.
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Kyllä voi. Tunnustan feikanneeni aina silloin tällöin. Veikkasin, koska vaimon orgasmille näytti olevan tärkeää, että hän tunsi multa tulevan. Kun hän oli päälläni, eikä meinannut saada orgasmia, enkä minäkään, niin alkoin feikkaamaan, jolloin hänen orgasmit lähti liikkeelle. Jos onnistuin pidättämään, niin sain vielä jatkaa naimista toisessa asennossa, takaa tai sitten hän selin ratsastamassa. Välillä onnistuin olemaan laukeamatta, useimmiten tulin kumminkin samaan aikaan vaimoni pillun mankeloidessa kulliani. Siten tarkoitus pyhitti keinon ja sain feikkamalla vaimoni laukeamaan. Mä luulen, että perimmäinen juttu tuossa ollut se, että olimme nuoresta lähtien tulleet aina samaan aikaan. Sillä hetkellä, kun molemmilla tunnemyrsky keittänyt aivoissa yli.
En ole viitsinyt kirjautua tänne, enkä enää käyttää nimerkkiä, kun joku mulpero alkaa kumminkin esiintyä minuna. Näitä mulperoita on matkanvarrella ollut jokunen. Mulla on aika vahvat mielipiteet jotka aiheuttaa närää. Mutta olen monesti kirjoittanut tarkoitukselle niin, että tiedätte kuka kirjoittaa.