Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kertokaa ajatuksia naisen orgasmista ja voiko olla hyvä sängyssä vaikkei saa?

Vierailija
09.01.2024 |

Mitä siis tuntuu/mitä ajattelette miehen näkökulmasta kun nainen saa orgasmin petipuuhissa ja miten oleellisesti se määrittelee onko nainen "hyvä sängyssä"?

Ahdistaa, kun nykyisen kumppanin kanssa en saa orgasmia ja hän on kertonut ettei se ole ollut ongelma muille aikaisemmissa parisuhteissaan.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli seksissä tai miehissä on jotain vikaa, koska yksin saat.

Niin naisessa itsessään ei tietenkään voi olla vikaa jos ei kenenkään miehen kanssa saa orgasmia. Äly hoi taas. Kyllä se on ongelma on mussa itsessä ja turha tulla lässyttämään muuta. Esim. vakipanon kanssa seksi on oikeasti hyvää ja miehessä ei ole vikaa. Vika on mun korvien välissä. En vain pääse ns. rajan yli. 

Mun mielestä todella omituista kuvitella, että naisessa ei voisi itsessä olla mitään vikaa. Ongelma on psyykkinen ja se ei johdu miehistä. En vain osaa kai päästää itseäni valloilleen. Enkä tajua sitäkään, että miksi ei tajuta, että mä kuitenkin nautin siitä seksistä.

Opetelkaa tajuamaan asioita muuallakin kuin oman napanne ympärillä.

No miksi et ala työstämään henkistä lukkoasi esim psykoterapiassa? Tottakai saat nauttia, mutta jäät aivan valtavan paljosta paitsi. Ja ei se hyvältä seksiltä kuulosta, että mies ei saa sinua laukeamaan. Miksi mies ei kokeile samaa tekniikkaa sinuun miten itse masturboit? Seksilelu mukaan?

Vierailija
62/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä miehet ajattelevat, mutta miten nainen kestää kiiman ilman laukeamista? 

Itse ainakin tulisin ihan hulluksi, jos en laukeaisi

N47

Sama juttu täällä. Mutta eiväthän kaikki miehet välitä, siksihän osa maksaakin seksistä, kun naisen orgasmi on tämänkin ketjun mukaan vain "bonus". En itse ymmärrä, miksi kukaan nainen harrastaisi huonoa seksiä.

Se, että en saa orgasmia miesten kanssa millään tavalla ei tee seksistä huonoa. Se ongelma on mussa itsessä. Vakipano on hyvä nuolemaan, sormettamaan ja panemaan. Nautin kyllä paljon ja himoitsen miestä. 

No ei ole mun ongelma tuo, että et tyytyisi tuohon. Kuten ei ole teidän ongelma, että mä en saa orgasmia ja silti nautin seksistä. Mua alkaa suoraan sanottuna v i t u t t a a  kun te kuvittelette voivanne määrätä mitä mä saan tuntea, haluta ja mistä nautin. Tulee tunne, että mun ei saisi teidän mielestä edes harrastaa seksiä. Enemmän tämä näyttää teille tuottavan stressiä kuin mulle itselle.

Enhän mä edes suostui seksiin jos en sitä haluaisi ja nauttisi siitä. Äly hoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä miehet ajattelevat, mutta miten nainen kestää kiiman ilman laukeamista? 

N47

Sama juttu täällä. Mutta eiväthän kaikki miehet välitä, siksihän osa maksaakin seksistä, kun naisen orgasmi on tämänkin ketjun mukaan vain "bonus". En itse ymmärrä, miksi kukaan nainen harrastaisi huonoa seksiä.

Se, että en saa orgasmia miesten kanssa millään tavalla ei tee seksistä huonoa. Se ongelma on mussa itsessä. Vakipano on hyvä nuolemaan, sormettamaan ja panemaan. Nautin kyllä paljon ja himoitsen

Ymmärrän vallan hyvin, että nautit. Itse nautin seksistä alusta saakka aivan orgasmiin saakka. Joka sekunti. Siltikin tuo, että vähättelet orgasmia, johtuu siitä, että et sitä saa. Jos saisit, olisi eri ääni kellossa. Olet siis tottunut seksiin, jossa et laukea. Saat toki tyytyä siihen, sitä ei kukaan voi kieltää.

Vierailija
64/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin naisessa itsessään ei tietenkään voi olla vikaa jos ei kenenkään miehen kanssa saa orgasmia. Äly hoi taas. Kyllä se on ongelma on mussa itsessä ja turha tulla lässyttämään muuta. Esim. vakipanon kanssa seksi on oikeasti hyvää ja miehessä ei ole vikaa. Vika on mun korvien välissä. En vain pääse ns. rajan yli. 

Mun mielestä todella omituista kuvitella, että naisessa ei voisi itsessä olla mitään vikaa. Ongelma on psyykkinen ja se ei johdu miehistä. En vain osaa kai päästää itseäni valloilleen. Enkä tajua sitäkään, että miksi ei tajuta, että mä kuitenkin nautin siitä seksistä.

No miksi et ala työstämään henkistä lukkoasi esim psykoterapia

Ei luoja. En mä hvetti vieköön mihinkään psykoterapiaan mene tämän takia! Ei kristus vieköön taas! Tämä ei ole mulle ongelma ja orgasmi tulee jos on tullakseen.

SEKSI ON HYVÄÄ!! Sä et sitä määritä mun puolesta onko seksi vakipanon kanssa hyvää. En mä edes suostuisi seksiin hänen kanssaan jos seksi olisi huonoa enkä siitä nauttisi. Vattu kun mua ärsyttää tuollaiset ihmiset jotka kuvittelevat, että voivat toisten puolesta sanoa mikä on hyvää jne. 

Ja tunkekaa ne halvatun lelut omiin pilluihinne. Ne ei ole mun juttu. Satisfyerin ostin enkä meinannut sen kanssa laueta. Mä käytän ihan omia sormia ja hieron klitorista, laukean helposti. Ja mitä vattua sä kuvittelet miehen tekevän jos ei hyväilevän mun klitorista sormilla ja nuolevan?? En vain saa toisen ihmisen läsnä ollessa eikä tämä ole mulle ongelma. En saa vaikka itse hieroisin klitorista. Nautin kuitenkin siitä seksistä vaikka te ette sitä halua uskoa. No ei ole mun ongelma, mutta älkää tulko sanomaan mun puolesta mikä on hyvää ja mikä ei.

Onko täällä oikeasti noin paljon ihmisiä jotka eivät tiedä todella monella naisella olevan ongelmia orgasmin saamisesssa? Miten voi nykypäivänä olla noin tietämättömiä ihmisiä? 

Vierailija
65/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?? Onk tämä Fica joku mies-nainen?

Vierailija
66/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Se, että en saa orgasmia miesten kanssa millään tavalla ei tee seksistä huonoa. Se ongelma on mussa itsessä. Vakipano on hyvä nuolemaan, sormett

Vähättelen???? Missä halvatun kohdassa?? Mä en vain jaksa stressata siitä ja se tulee jos tullakseen. Asiasta stressaamisen ja sen väkisin yrittäminen ei auttaisi yhtään mitään.

Älkää päättäkö mun puolesta asioita ja väittäkö myöskään tietävänne mun ajatukset.

Vierailija
67/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi suhteeseen naisen kanssa, joka ei saa. Taatusti sellaisella on jotain henkisiä lukkoja tai ongelmia.

'

Sinun taidoissa se ongelma on. Oletko luullut, täältä "kovien kundien" kirjoittamana, että se kalu ja sen työntö sisään on off, riittää naiselle. Olet biin kujalla kuin vain voi.

Harvalle jyystö on riittävää.

Mun taidot on ihan kunnossa. Kiitos kysymästä.

Orgasmia saamaton nainen ei ole mun valintani. Miksi tyytyä sellaiseen, kun tarjolla on parempaakin.

En minäkään miehenä välttämättä olisi naisen kanssa, joka ei kanssani saisi. Mutta syyttäisin itseäni, etten pystyisi ratkaisemaan hänen orgasmiongelmaansa ja tuottamaan orgasmia. En ihan heti kyllä tuohon päätyisi, vaan uskoisin ilman muuta,että pystyisin bandoran lippaan aukaisemaan. Nykyisin varsinkin kun olen koko ikäni harjoitellut. Mutta sama asenne mulla oli jo nuorena ja sen myös itselleni todistin. Jos olisin käynyt vieraissa, niin ilman muuta olisi lähtenyt siitä, että saisin naiselle tavalla taii toisella orgasmin. Muuten ei olisi edes kannattanut harrastaa seksiä. Sitten tekeekin iso egoni tepposet, koska ilman muuta olisin onnistunut ja sen jälkeen olisi tullut ongelma, kun nainen olisi kuitenkin rakastunut minuun tai kulliini tai molempiin ja hänestä olisi tullut ongelma. Siten oli parempi ja varmempi pysyä uskollisena.

Vierailija
68/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja jo 36 vuotias. En ole koskaan saanut orgasmia. En saa sitä edes itse itselleni. Tykkään silti seksistä mieheni kanssa. Minua tämä ei haittaa. Ja eikä ole miehen vika, näin on ollut kaikkien kumppanien kanssa ja olen tavallaan sen jo hyväksynyt. En tiedä jos minussa on jokin vika, mutta ei se elämääni kummemmin haittaa. Rakastan miestäni ja meillä on läheiset välit ja olen vakuuttanut hänelle, että vika ei ole hänessä.

Vierailija
69/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi et ala

Tuo viestisi kertoo, että et arvosta orgasmiasi. Kun kirjoitat, että nyt tuollaisen ongelman kanssa lähde psykoterapiaan, eli orgasmin saamattomuus ei ole riittävän suuri ongelma työstettäväksi? Miksi vähättelet orgasmiasi? Lähdet provosoitumaan todella vahvasti ihan vain siitä faktasta, että joku tuo esille, että menetät paljon. Toki on naisia jotka eivät saa orgasmia, mutta ei sitä pitäisi mitenkään normalisoida vaan tarttua nimenomaan härkää sarvista ja laittaa mies opettelemaan. Ikävää, että yrität normalisoida orgasmittomuutta. Ja kun orgasmiton nainen alkaa saamaan, niin ei hän enää vähättele orgasmia.. Mm. masennuslääkkeet voivat aiheuttaa laukeamisongelmia molemmille sukupuolille.

Vierailija
70/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja jo 36 vuotias. En ole koskaan saanut orgasmia. En saa sitä edes itse itselleni. Tykkään silti seksistä mieheni kanssa. Minua tämä ei haittaa. Ja eikä ole miehen vika, näin on ollut kaikkien kumppanien kanssa ja olen tavallaan sen jo hyväksynyt. En tiedä jos minussa on jokin vika, mutta ei se elämääni kummemmin haittaa. Rakastan miestäni ja meillä on läheiset välit ja olen vakuuttanut hänelle, että vika ei ole hänessä.

Saatko kuitenkin unissasi? Syötkö lääkkeitä, jotka vaikuttavat?

Kyllä suurin osa noista orgasmiongelmista on ratkaistavissa. Pitää vain ottaa se tavoitteekseen. Jäät paljosta paitsi.

Vierailija
71/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko kuitenkin unissasi? Syötkö lääkkeitä, jotka vaikuttavat?

Kyllä suurin osa noista orgasmiongelmista on ratkaistavissa. Pitää vain ottaa se tavoitteekseen. Jäät paljosta paitsi.

En syö lääkkeitä. En lähde sitä mihinkään terapiaan selvittämään ja viemään paikkoja joltain, jotka niitä oikeasti tarvitsevat vain koska en saa orgasmia.

Vierailija
72/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo lässyttäminen. En väheksy orgasmiani ja te ette voi sanoa mun puolesta mitä tunnen ja ajattelen. Mä en vain oikeasti jaksa stressata asiaa, mutta teidän mielestä ilmeisesti olisi sitten parempi stressata. Sekö sitten sen orgasmin toisi? No eipä taitaisi. Mä nyt vain nautin seksistä ja orgasmi tulee jos on tullakseen. Tämä ei ole mitään väheksyntää tai sitä etten arvosta omaa orgasmia vaikka te niin kuvittelette. Itse te tässä väheksytty mun omia tunteita ja ajatuksia ettekä suostu hyväksymään mitään mitä mä kirjoitan. Paasaatte vain omaa agendaanne ettekö hyväksy muuta. Mä päätän itse mitä tunnen ja ajattelen, älkää laittako sanoja mun näppikselle. Todella inhottavaa käytöstä tuollainen.

Sanokaas nyt miksi mun pitäisi nyt kauheasti stressata tätä asiaa? Mitä se auttaisi? 

En myöskään yritä normalisoida orgasmittomuutta vaan kerron vain oman tilanteeni. Se on myös ihan fakta, että monella naisella on ongelmia orgasmin saamisessa. Faktojen ja omien tuntemusten kertominen ei ole mitään jonkun asian normalisointia. Mä ärsyynnyn ihan siitä, että te väheksytte mua väittämällä tietävänne mitä mä tunnen ja ajattelen. Ärsyynnyn siitä, että yritätte määrätä mun ajatuksia, tunteita ja tekemisiä. Ettekä edes näe mitään väärään tuossa teidän tavassa. Mä en ole missään päättänyt muiden tunteista, vähätellyt, väittänyt orgasmin saamisen olevan huono asia tms. mistä nytkin syytättte mua. 

Enkä todellakaan syö mitään masennuslääkkeitä, en ole koskaan syönyt. En syö mitään muitakaan lääkkeitä jotka asiaan voisi vaikuttaa.

Edelleen tämä tuntuu teille olevan paljon isompi ongelma kuin mulle itselle. Opetelkaa myös tekemään lainauksia kun nyt ne menee miten sattuu eikä tiedä mitä pitäisi vastata ja mihin. 

Vierailija
73/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja. Mä en vähättele omaa orgasmiani. Sä tässä vähättelet mua koko ajan. Mä en jatka tätä "keskustelua" enää koska se ei hyödytä mitään. Mene vähättelemään jotakin muita koska se näyttää olevan sun elämäntehtävä.

Vierailija
74/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi aina teeskennellä. Mies ei voi.

Vierailija
75/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan tajunnut naisia jotka teeskentelevät. Ei mitään järkeä. En ole koskaan tehnyt niin. 

Vierailija
76/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan joo, voi äänellä yms mutta ei nainen voi feikata sitä emättimen kouristelua ja imua. Toki feikkaaminen menee joihinkin miehiin täydestä, varmaan niihin, jotka muutenkin harrastavat yksipuolista seksiä, kuten prostituoitujen käyttäjiin yms. Mutta mitään järkeä ei ole naisen feikata, koska sittenhän mies luulee tehneensä kaiken oikein ja oikean orgasmin saaminen vain estyy. Itse en ole koskaan feikannut. Jos ei esim yhdynnässä jostakin syistä saa, niin sitten mies hoitelee suulla jälkikäteen.

Vierailija
77/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo yksi jankkaaja se sama joka viikonloppuna aihe vapaan puolella yhdessä ketjussa väitti tietävänsä minkälaisen miehen yksi kirjoittaja oikeasti haluaa eikä millään uskonut kun tämä nainen vastasi, että ei halua sellaista miestä mitä tämä yksi mieheksi esittäytynyt tyyppi väitti. Käytös on ainakin hyvin samanlaista kuin tyypillä oli eli toisten väheksyntä ja sanelu mitä toinen oikeasti ajattelee jne. 

78/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä päättelit et olis mun kirjottamaa? Ei ollu. Just vasta tulin lukemaan. Ja piti hypätä pari sivua ylikin, kun ei vaan jaksanu lukea. 

Tunnistat mut seuraavalla kerralla nimimerkistä. Ja olen nainen. 

Vierailija
79/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä päättelit et olis mun kirjottamaa? Ei ollu. Just vasta tulin lukemaan. Ja piti hypätä pari sivua ylikin, kun ei vaan jaksanu lukea. 

Amatöörit ei tunnista. Epäilee vaan. Ei ees kuullostanu Ficalta. 

Vierailija
80/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amatöörit ei tunnista. Epäilee vaan. Ei ees kuullostanu Ficalta. 

Pitäskö jo antaa Fican olla ku se ei ollu edes tässä keskustelussa.. Tuo tyyppi joutaa sinne palstajauhajaketjuun ton fica-fiksaation kanssa: jokaiseen ketjuun kommentointia et kirjotulsen takana täytyy olla fica tai ainakin mies. Vaik fica kirjottaa nimimerkillä muutenki ni ei riitä tälle