Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Kertokaa ajatuksia naisen orgasmista ja voiko olla hyvä sängyssä vaikkei saa?

Vierailija
09.01.2024 |

Mitä siis tuntuu/mitä ajattelette miehen näkökulmasta kun nainen saa orgasmin petipuuhissa ja miten oleellisesti se määrittelee onko nainen "hyvä sängyssä"?

Ahdistaa, kun nykyisen kumppanin kanssa en saa orgasmia ja hän on kertonut ettei se ole ollut ongelma muille aikaisemmissa parisuhteissaan.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä maksullisissa, ne saa aina heti äänekkään orkun, kun vähän lompakkoa raottaa. Tai sitten mä oon vaan niin taitava rakastaja. Win-win joka tapauksessa.

Vierailija
22/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen orgasmi on myyttinen otus. Monet siitä puhuvat kuiskaillen, mutta kukaan ei ole sellaista nähnyt.

Naisen orgasmien pyydystys on kuin perhosten pyydystys, vaikea haavita ja estää, ettei karkaa. Mutta kyllä  mies senkin oppii kun tarpeeksi harjottelee. Pilluakin pitää soittaa tuntumalla kuten viulua, ei opi kuin soittamalla. Mutta toki kaikki miehet ei opi koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannalta tärkeintä on miehen orgasmi. Kaikki muu on bonusta.

Eikä vain miehen kannalta, vaan koko lajin. Ilman siemensyöksyä laji ei jatku, mutta naisen ei tarvitse saada orgasmia tullakseen raskaaksi.

Voidaan siis sanoa, että miehen orkku on elämän tarkoitus. Sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
24/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä vain miehen kannalta, vaan koko lajin. Ilman siemensyöksyä laji ei jatku, mutta naisen ei tarvitse saada orgasmia tullakseen raskaaksi.

Voidaan siis sanoa, että miehen orkku on elämän tarkoitus. Sukupuolesta riippumatta.

Ilman naista ei ole kyllä orkkuakaan miehelle. Tai ei ainakaan lasta. Joten ontuuhan tuo. Ei kai yhdyntää suinkaan harrasteta lapsentekomielessä. Eikä naisen nuolemista, sormetusta, ei suihinottoa tai runkkaamista. Eiköhän me harrasteta seksiä nautinnon vuoksi, ja siksi sitä pitää molempien saada.

Vierailija
25/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin suhteessa jossa toistuvasti jäisin ilman orgasmia niin kyllä se varmaan alkaisi jossain kohtaa ketuttaa sen verran että ei siihen muuhunkaan seksiin oikeastaan olisi enää mitään kiinnostusta.

No tuo on sun mielide.

Itse naisena jolle todella vaikeaa saada orgasmi miesten kanssa seksi on kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta enkä kyllä sen takia lopettaisi seksiä, että en saa orgasmia. Nautin seksistä silti ja haluan sitä. Ei tätä voi tajuta sellainen joka sen orgasmin saa aina tai lähes aina. Kyllä olisi turhauttavaa olla kokonaan ilman seksiä miehen kanssa vaikka en orgasmia saakaan. Haluan nuolentaa ja kullin sisälleni.

Vierailija
26/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos nainen saa yhdynnässä orgasmeja, hän on suostuvampi seksiin, koska vain silloin seksi on hänelle aidosti palkitsevaa. Mikäli sillä on merkitystä. Sinullekaan.

Ja mikähän oli sinun elämäsi tarkoitus?

Vierailija
27/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä orgasmiasiat ovat niin yksilöllisiä, että niistä ei voi esittää mitään sääntöä. Olen rakastellut vain yhdeksän naisen kanssa elämässäni ja kahdeksan on saanut orgasmin ja kaikki myös yhdynnässä. Ainoa orgasmitta jäänyt oli laivalla ensimmäiseni ja niin kuiva lämmittelystä huolimatta, ettei penetraatio onnistunut ollenkaan. Tärkeintä on molemminpuolinen halu, turvallisuus ja kiireettömyys, jolloin aikaa on esileikeille ja  sille, että kumpikin haluaa tuottaa täyttymyksen kumppanilleen. Toisen huomioon ottaminen ja tunne ovat kaikki kaikessa.

Vierailija
28/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä maksullisissa, ne saa aina heti äänekkään orkun, kun vähän lompakkoa raottaa. Tai sitten mä oon vaan niin taitava rakastaja. Win-win joka tapauksessa.

Jos olisit taitava rakastaja, sinun ei tarvitsisi maksaa seksistä.

Feikattu orgasmi hivelee varmasti itsetuntoasi.

Vierailija
29/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos nainen saa yhdynnässä orgasmeja, hän on suostuvampi seksiin, koska vain silloin seksi on hänelle aidosti palkitsevaa. Mikäli sillä on merkitystä. Sinullekaan.

Vaikka mä en saa orgasmia yhdynnässä, suuseksissä tai muussakaan miesten kanssa, niin kyllä se seksi palkitsevaa on. Mua panettaa ja saan kullia siihen. Ei sitä kukaan muu puolesta määritä onko se mulle palkitsevaa. Mä tykkään kun vakipano panee oikein kunnolla ja pillussa tuntuu vielä pari tai muutama päivä sen jälkeen ja tietää saaneensa seksiä. Isohko kulli jolla panee kunnolla ja sitä ennen nuolee ja imee klitoriksen araksi. Ihana olo pillussa kun tietää saaneensa seksiä.

Vierailija
30/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mä en saa orgasmia yhdynnässä, suuseksissä tai muussakaan miesten kanssa, niin kyllä se seksi palkitsevaa on. Mua panettaa ja saan kullia siihen. Ei sitä kukaan muu puolesta määritä onko se m

Aika vaarallista tällä saitilla sanoa, että iso kulli tekee hyvää pillussa. Voipi tulla paljon katkeraa sanomista. 

Vierailija
31/81 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mä en saa orgasmia yhdynnässä, suuseksissä tai muussakaan miesten kanssa, niin kyllä se seksi palkitsevaa on. Mua panettaa ja saan kullia siihe

Ihan sama. Vakipanolla on jonkun verran keskivertoa isompi ja tykkään siitä. Ei liian iso kulli ole hyvä vaan tuo on hyvänkokoinen. Myös keskivertoa pienempi on tuntunut hyvältä koska sehän riippuu siitä miten mies sitä käyttää. Ei pelkkä iso kulli riitä jos sillä vain jyystetään.

Vierailija
32/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pieni osa naisista tietääkseni saa yhdynnässä orgasmin. Itse en kuulu niihin onnekkaisiin (ellei ejakulaatiota yhdynnän aikana lasketa). En ole kuitenkaan lähtenyt feikkaamaan.

Onko suhteenne tuore? Jännitätkö vielä?

Niin mutta tarkoitankin orgasmia ollenkaan, en pelkästään yhdynnässä. Suhde on kestänyt jo reilun puolisen vuotta, eli ei niin tuore enää. Jännitän ja on suorituspaineita silti edelleen jossain määrin.

-ap

Miksi harrastat seksiä miehen kanssa, jonka kanssa seksi jännittää ja on suorituspaineita? Mitä ihmeen suorituspaineita seksissä edes voi olla? Jos keskittyisit omaan nautintoosi, niin orgasmikin irtoaisi.

Vierailija
33/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen orgasmi ole pakollista jos nainen itse näyttii seksistä täysillä. Voihan yhdynnöistäkin saada suurta nautintoa ja panetuksen helpotusta ilman orgasmia. Eikä nyt ole pakollista suuseksillään, jos nainen itse nauttii. Naisten orgasmit on bonusta ja josta eniten nauttii tietysti nainen itse.

Naisen orgasmi bonusta!!?? Mitä ihmettä. En ikinä harrastaisi seksiä, jossa minun orgasmini olisi bonus. Kyllä naisen laukeaminen on seksissä aivan yhtä tärkeää kuin miehenkin laukeaminen. Vai harrastaisitko itse seksiä, jossa et koskaan laukea?

Vierailija
34/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi - puolin tai toisin - ei ole hyvän seksin määrittäjä vaan intohimoisuus ja aito haluaminen.

Vierailija
35/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että naiset orgasmit on pakollisia hyvälle seksille. Mutta voi aiheuttaa miehelle osaamattomuuden ja kykenemättömyyden tunnetta, jos ei saa naiselleen mitenkään orgasmia. Uskoisin, että ainakin jos naisen itsensä mielestä jotain jää vajaaksi, niin mies aistii sen ja kärsii itsekin. Kukapa ei haluaisi rakkaalleen parasta.  Mutta sitten ei minusta ole ongelmaa jos nainen saa seksissä kuitenkin jollakin tavalla. Minusta miehelle on jopa helpompaa ja rentouttavampaa, jos nainen saa ensin suuseksillä ja sormettaen ja  sitten itse yhdynnät voi suorittaa ilman naisen orgasmipaineita ihan omaan tahtiin vailla paineita. Ainakin nyt vanhempana jälkimmäinen tapa ollut oikeastaan mielekkäämpi ja ilmeisesti vaimonkin mukaan, kun sillä kerran menty. 

Mitä mä just luin.... Eli vain miehen orgasmi on tärkeää ja yhdyntä on vain miestä varten. Aivan järkyttävän huonolaatuista seksiä. Tottakai naisen orgasmit ovat pakollisia hyvälle seksille. Naiset, jotka eivät laukea, aina vakuuttelevat, ettei se haittaa, mutta sitten kun on tottunut laukeamaan joka kerta, niin kyllä se todellakin haittaa. Paine ei lähde kunnolla, jos ei laukea. Miksi ihmeessä kukaan nainen alkaisi yhdyntään, joka menee miehen tahdin mukaan ilman väliä naisen nautinnosta? Siis pitäisi olla vain jonain alustana kun mies suorittaa yhdyntää omaa tahtiaan? Itselleni yhdyntä on seksin tärkein osa ja todellakin haluan nauttia siitä siinä missä mieskin. Haluan riittävän pitkää yhdyntää, sopivalla tahdilla ja myös sen orgasmin. Miksi ihmeessä alkaisin yhdyntään, jossa vain mies saa? Voihan miehenkin sitten hoidella suulla, jos naiselle pitää riittää pelkkä suuseksi. Itselle on todella tärkeää saada orgasmi yhdynnässä, koska se on paljon täyteläsempi orgasmi kuin vain pelkällä suuseksillä saatu. Jos suuseksillä saatu orgasmi riittäisi, ei yhdyntään edes tarvitsisi ryhtyä. Aivan kamalaa minkälaiseen seksiin monet naiset suostuvat. Ja kuinka itsekkäät miehet pitävät naisen orgasmi vähemmän tärkeämpänä kuin omaansa ja ajattelevat, että yhdyntä on vain heitä itseään varten, eihän siinä tarvitse naista tyydyttää. Huh huh.

Vierailija
36/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmi - puolin tai toisin - ei ole hyvän seksin määrittäjä vaan intohimoisuus ja aito haluaminen.

Kyllä minulle on tärkeää laueta joka kerta. Toki se vaatii alleen sen intohimoisuuden ja aidon halun. Mutta jos mies ei ole kiinnostunut tekemään minulle orgasmia, on hän väärä mies näin seksuaaliselle naiselle. N35

Vierailija
37/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle on tärkeää laueta joka kerta. Toki se vaatii alleen sen intohimoisuuden ja aidon halun. Mutta jos mies ei ole kiinnostunut tekemään minulle orgasmia, on hän väärä mies näin seksuaaliselle naiselle. N35

Minä taas tykkään pitkittää nautintoa, toisinaan en edes laukea lainkaan vaan se intohimon kokemus ja mielentila on tärkeintä.

Vierailija
38/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että naiset orgasmit on pakollisia hyvälle seksille. Mutta voi aiheuttaa miehelle osaamattomuuden ja kykenemättömyyden tunnetta, jos ei saa naiselleen mitenkään orgasmia. Uskoisin, että ainakin jos naisen itsensä mielestä jotain jää vajaaksi, niin mies aistii sen ja kärsii itsekin. Kukapa ei haluaisi rakkaalleen parasta.  Mutta sitten ei minusta ole ongelmaa jos nainen saa seksissä kuitenkin jollakin tavalla. Minusta miehelle on jopa helpompaa ja rentouttavampaa, jos nainen saa ensin suuseksillä ja sormettaen ja  sitten itse yhdynnät voi suorittaa ilman naisen orgasmipaineita ihan omaan tahtiin vailla paineita. Ainakin nyt vanhempana jälkimmäinen tapa ollut oikeastaan mielekkäämpi ja ilmeisesti vaimonkin mukaan, kun sillä kerran menty. 

Mitä mä just luin.... Eli vain miehen orgasmi on tärkeää ja yhdyntä on vain miestä varte

Paitsi, että meillä vaimo ei ole koskaan suostunut seksiin ilman yhdyntää. Ei ole suostunut seksiin ilman orgasmejakaan, vaan on aina saanut ja vaatinut myös itselleen orgasmit. Minulla ei ole kokemusta naisesta joka ei saa itse. Silti nainen se,  joka asian parhaiten tietää. 

Vierailija
39/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin.... Eli vain miehen org

No miksi molemmat eivät voi laueta yhdynnässä vaan se tehdään yksipuolisesti miehelle?

Vierailija
40/81 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi molemmat eivät voi laueta yhdynnässä vaan se tehdään yksipuolisesti miehelle?

Se pitää kysyä naiselta, ei mies sitä päätä.  Tai jos yrittää päättää on tyhmä tai ainakin riski ettei nainen saa on äärettömän suuri. Sitten voi tulla kiukku ja sanomisia. Toki se ei pelaa joka pelkää. Pitää tietää mitä tekee. 

Vaimo halusi ekat 3 kymmentä vuotta käytännössä aina yhdynnöissä monta kertaa viikossa. 4 vuosikymmenelllä siirtyii pikku hiljaa siihen, että sai omansa ensin suuseksillä ennen yhdyntää. Viimeiset 8v jälkimmäisellä käytännössä pelkästään, mutta saanut jokusen kerran toisen pienemmän yhdynnöissä. En minä ole näitä päättänyt, enkä päätä. Menty aina sen mukaan miten vaimo halunnut, olen ollut vain suorittaja ja mahdollistaja.  Olisin ollut tyhmä, jos en olisi noudattanut vaimon toiveita, koska olisi ihan varmasti jäänyt monesti saamatta. Näillä eväin saanut aina.Hän ulkoisti orgasmivastuunsa minulle jo nuorena, joten siitä pidetty kiinni. Mutta on minusta kyllä osannut aina ottaakin itse.