Tilanne on nyt se että mulla on 7 lasta 4 eri naisen kanssa, ja laskin just että ei kannata ottaa vastaan edes nyt saatua hyvää työpaikkaa
Elarit olisivat niin suuret, että tulen taloudellisesti paremmin toimeen näin...Lisäksi Kela maksaa mulle isompaa kämppää ja myös tukia ynnä avustuksia lasten takia. Lasten iät 0-9v.
Haluaisin kuitenkin mennä töihin niin että se olisi kannattavaa rahallisesti. Mitä oikein voin tehdä tässä tilanteessa?
M38
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun kannattais lopettaa kuivien ja kuluneiden provojen väsääminen.
Käytkö kirjoittamassa tämän jokaiseen aloitukseen joka sua ei miellytä?
Noup, mä kirjotan osan, mutta kyllähän noita provoja on viimeaikoina joku tehtaillu oikei urakalla.
Elarit menee tulojen mukaan. Tuskin hirveät elarit jos tienaat melko vähän.
Kannattaa kuitenkin nyt ostaa niitä kondomeja ja ottaa ehkäisy haltuun. 4 lasta on paljon. Vasektomiakin on hyvä ratkaisu.
Christiiina kirjoitti:
Kerran Tinderissä tein matchin 38-vuotiaan miehen kanssa, jolla neljä lasta kolmen eri naisen kanssa. Lasten iät oli 12, 11, 7 ja 3. Hän kertoi haavelevansa vielä yhdestä lapsesta.
Tuntuisiko teidän mielestänne tämä mies hyvältä kumppanilta?
Monetko kaksoset kuviossa kun jos vanhin 9v ja lapsia seistemän? Ei tuossa kovin rakkaudesta voi puhua kun lennokkaasti vaihtunut kumppanit, raskaus kun yksinään kestää 9kk 😂
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Kerran Tinderissä tein matchin 38-vuotiaan miehen kanssa, jolla neljä lasta kolmen eri naisen kanssa. Lasten iät oli 12, 11, 7 ja 3. Hän kertoi haavelevansa vielä yhdestä lapsesta.
Tuntuisiko teidän mielestänne tämä mies hyvältä kumppanilta?
Ainakin siinä näkee tilanteen inhimillisen puolen koska kaksi ensimmäistä on saman äidin kanssa, sitten on neljä ja neljä vuosigäppiä välissä että en näkisi ongelmaa. Kolmekymppinen perheellinen mies on eritavalla rohkea antamaan rakkaudelle ja lapsille mahdollisuuden ja yleensä todella hyväsydäminen
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko sitä munaa uittaa kaikissa vastaantulevissa pilluissa?
Itte oon uittanut jokaisessa joka on antanut. Voi sanoa, että hyvää on tehnyt ja vasta kolme muksua eri naisten kanssa.
Hmm.. persoonallisuushäiriöthän on pohjimmiltaan lisääntymisstrategioita.. onnea vaan! Alfauros siementää, betauros päätyy maksajaksi...
Vierailija kirjoitti:
Elarit menee tulojen mukaan. Tuskin hirveät elarit jos tienaat melko vähän.
Kannattaa kuitenkin nyt ostaa niitä kondomeja ja ottaa ehkäisy haltuun. 4 lasta on paljon. Vasektomiakin on hyvä ratkaisu.
Lapset on rikkaus. Ei mulla muuta.
Nyt vasta aloit laskeskelemaan, että niistä lapsista tulee myös jotain kuluja?
Hassua, useimmat huomaa sen konkreettisesti jo ekan kohdalla, ihan viimeistään toisen kohdalla.
Mulukuhun päähä voi laittaa tapin ettei kläpiä ennää tulishi..on jotta kummaa että mulukhua uitethan joka raos ja sitte porathan ku joutuu maksamahan..poikhi kullihis pitäs lyärä..helevethin siämenlinkho..notta sanoo äijä 76 ..kahren kakaran isä..