Mitä mieltä ihmisestä, joka ei halua hankkia koiraa?
Kommentit (73)
Allerginen, laiska, mutta oikeasti ei kiinnosta. Ihan kuin ei minun koiran pitäisi kenenkään verenpainetta mostawu
En halua koiraa koska tykkään matkustella ja työni sisältää sitä myös. Koiralle ei olisi hoitajaa ja en todellakaan vie vähän väliä jonnekkin hoitolaan tuntemattoman hoidettavaksi. En myöskään halua lomalle mukana ottaa kun ei se lentäminen varmistikkaan eläimelle kivaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä koirista, mutta käytännön syistä en ole koskaan edes harkinnut koiran hankintaa. Lisäksi en pidä ajatuksesta, että joku ensin tallustelee kusessa ja paskassa, minkä jälkeen tutlee suoraan sisälle kiertelemään.
Hanki mielikuvituskoira ja ilmoita se uuteen koirarekisteriin!
Ei halua hukuttaa maailmaa koiranscheisseen. Enemmän näitä!
No ensinnäkin ihme jos ei pidä koirista. Pääsääntöisesti lutuisia. En ihmettele jos ei halua hankkia, mutta jos ei pidä ollenkaan Ihmettelen.
Valitettavasti eräs sabotoitu koira ei niin merkkaa mulle mitään. Ihan vaan sen takia että sen kautta jotkut haluaa ihan selvästi ärsyttää. Todella vastenmielistä myös mitä tehneet sille. Ihmiset on kyllä sairaita siinä himossaan kun haluavat näpäyttää jotain ihmistä tai kostaa tai häiritä. Uskomattoman sairaita, oksettavia ja vastenmielisiä ihmisiä. Liian monta tällä planeetalla. Valitettavasti luonnonlaki ei toimi aina tarpeeksi oikeudenmukaisesti.
Miksipä sitä ottaisi karvakasan rajoittamaan elämäänsä. Kun ei ole koiraa niin sitä ei tarvi aamua iltaa käyttää kusella, sitä ei tarvi ruokkia eikä tarvi pestä naamaansa koiran nuolaisun jäljilta. Koirattomuus on fiksu teko.
Tykkään kyllä koirista ja joskus tekisi mieli ottaa koira, mutta sitten taas muistan kuinka patalaiska olen. Lintsaisin vaan lenkeistä ja keksisin tekosyitä. Rahaakaan ei ole ikkunasta heitettäväksi ja mitä nuo eläinlääkärit nyt sitten maksavatkaan pistäisi talouden kuralle helposti. Mihinkään et lähtisi ilman muiden vaivaamista, vähän kuin olisi taas pikkulapsia, no thanks. Mutta kai minä olen kumminkin ihan okei.
Pitääkö mun olla siitä jotain mieltä.
Ainakin se tyyppi on niin hyvä funtsimaan, että oivaltaa, että jos ei koira tunnu omimmalta, niin ei ota, ja ymmärtää varmaan senkin, että koiranhoito vie rahaa. Pitää käyttää myös eläinlääkärillä silloin tällöin ja ainakin jos on jotain vaivaa, ja rokotuttaa ja madottaa ja niin edespäin.
Koira on laumaeläin. Ihmiset/ ihminen kelpaa hyvin laumaksi niille. Yksin ei kaikki pärjää hyvin pitkää päivää.
Itse en hanki koiraa, koska en pidä koirista.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen ei halua orjaa?
Vastuullinen.
Koira on elävä olento, jolla on omat vietit ja tarpeet. Eläimet kuuluvat luontoon, eikä ihmisten pito- ja näyttelyesineiksi. Käytännössä koira on itsekkään ihmisen vanki kehdosta hautaan. Se on eristetty lajitovereistaan, sitä pidetään liessa ulkona ja lukkojen takana sisällä, eikä se saa mennä tai tulla halujensa mukaan. Sen ruoka riippuu siitä mitä omistaja haluaa, eikä mistä koira itse pitää tai haluaa. Se joutuu alistumaan omistajansa tahtoon ja mielihaluihin, eikä omiinsa.
Tämä juuri. Vaikka koira laumansa kanssa viihtyykin mihin on tottunut, koira on kuitenkin ihmisen vanki. Ei se juokse vapaana ulkona metsästäen ja kulkien. Ihminen ostaa koiran itselleen, siitä tulee ihmisen omaisuutta ja ihminen määrää mitä koira tekee. Koira ei voi päättää omistajaansa, se tekee mitä ihminen haluaa, asuu missä ihminen asuu, ulkoilee narun päässä milloin ihminen vie ulos.
Suurinta eläinrakkautta on olla vangitsematta eläintä.
Heittäisin moisen ääliön pihalle.
hän on veko
vapaaehtoisesti koiraton
Mä en halua koiraa, koska en jaksaisi koiran hoitamista, ei riitä into kaikkeen siihen kusettamiseen, ruokkimiseen, hoitamiseen, harjaamiseen, kouluttamiseen ja mitä kaikkea.
Mä en halua koiraa, koska koiran ruokkiminen maksaa, eläinlääkärit, trimmaukset, hoito.
Mä en halua koiraa, koska se kärsisi pitkistä yksinolemisista, olen liikkuvaa sorttia ja pitkiä työpäiviä, mulla ei olis sille aikaa eikä mielenkiintoa. Ei olis oikein koiraa kohtaan.
Mä en halua koiraa, koska se sitoo elämää, joka päivä ulkoilut ja ruokkimiset, aina pitäisi miettiä, että mitäs koira jos haluaa mennä töiden jälkeen jonnekin, lähteä matkalle. Pitäisi olla koiralle hoitaja, ja pitäisi maksaa koirahoitolasta kun ei kukaan ilmaiseksi hoida.
Mä en halua koiraa, koska sellaisen vangitseminen kerrostaloasuntoon olisi eläinrääkkäystä.
Mä en halua koiraa, koska kaikki se karva, haju, passka, kura, punkit. Koirat nuolevat ulkona kusta ja kotona pallejaan ja sitten nuollaan mamin naamaa. Hyi olkoon.
Mä en halua koiraa, koska en tarvitse ostettua rakkautta.
Mä en halua koiraa, koska en tekisi sillä mitään.
Onko koirasta haaveilevalla jo aivojen tilalla ihrapala, vai vaihdetaanko se eläimen oston yhteydessä? Ei voi kuin ihmetellä koiranomistajien typeryyttä ja piittaamattomuutta: nykyään rakkeja näkee pidettävän irti paitsi metsässä, myös kaupunkien keskustoissa.
Kakkoja ei kerätä, annetaan piskin kulkea kymmenen metriä edellä flexissä tai poukkoilla ympäri kelviä. Enkä edes aloita rescuekoirista, mitä järkeä roijata jotain Bulgarian pentutehtaan tuotoksia tänne yksiöön kärsimään? Sitten ne syövät täällä mielialalääkkeitä ja purevat kaikkia vastaantulijoita.
Parasta olisi verottaa roimasti koiria, niiden ruokia ja tarvikkeita. Ehkä tämä koirabuumi hellittäisi ja koirapelkoisetkin uskaltaisivat ulkoilla. Vaihtoehtoisesti määrättäisiin ilmastovero koirille ja muille saastuttaville asioille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä koirista, mutta käytännön syistä en ole koskaan edes harkinnut koiran hankintaa. Lisäksi en pidä ajatuksesta, että joku ensin tallustelee kusessa ja paskassa, minkä jälkeen tutlee suoraan sisälle kiertelemään.
Hanki mielikuvituskoira ja ilmoita se uuteen koirarekisteriin!
Sitten joutuu kohta maksamaan veroja mielikuvituskoirasta. Verotusta varten sitä rekisteriä kerätään.
Jos inhottaa pöpöt ja paskan kerääminen, niin älä hanki. Maailmaan riittää laiskoja koiranomistajia riittämiin.