Antakaa ihmisten uskoa Jumalaan jos haluavat
Mitä se teiltä on pois? joku voi kirjaimellisesti tehdä sitä jotta tuntisi olonsa turvallisemmaksi, ilman että on edes "uskossa" tai "herännyt".....
Valitattehan tekin esim täällä palstalla päivästä toiseen jotta tuntisitte olonne turvalliseksi, jotta edes 1 ihminen näkisi teidän huonon olonne.
Haha. Kasvakaa aikuisiks.
Kommentit (502)
Vierailija kirjoitti:
Uskokoon kukin mihin tahtoo, mutta voisiko jättää meidät muut rauhaan? En ole vielä koskaan kenenkään käyneen ovella soittamassa kelloa ja alkavan patistaa toista lopettamaan uskoaan. Mutta toisinpäin on kyllä tapahtunut muutaman kerran.
Ei kuulemma käy, kun heidän pitää yrittää "pelastaa" muita tuholta.
Ja sitten vielä se, että minusta tämän ketjun kristityt ehdoin tahdoin rakentavat riitaa ja epäsopua. Onko sekin herrallenne ihan jees.
Saa uskoa. En ole väittänyt vastaan. :D
No en anna! Ärsyttää, kun maailmassa on ihmisiä, jotka ajattelevat asioista eri tavalla kuin minä, vaikka minä olen aina oikeassa. Se ei käy!
Ei ole kukaan kieltämässä uskomista. Eikö Ap keksi parempaa uhriutumisen aihetta?
emmekä anna satujako täs pitää uskoo isojen ihmisten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokoon kukin mihin tahtoo, mutta voisiko jättää meidät muut rauhaan? En ole vielä koskaan kenenkään käyneen ovella soittamassa kelloa ja alkavan patistaa toista lopettamaan uskoaan. Mutta toisinpäin on kyllä tapahtunut muutaman kerran.
Ja sitten vielä se, että minusta tämän ketjun kristityt ehdoin tahdoin rakentavat riitaa ja epäsopua. Onko sekin herrallenne ihan jees.
Ei sitä herraa tunnu kiinnostavan, että hänen ajatuksistaan on jokaisella oma versionsa ja versioiden erojen vuoksi jopa ihmiset tappavat toisiaan.
Ei kuulosta kovin jumalalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kukaan kieltämässä uskomista. Eikö Ap keksi parempaa uhriutumisen aihetta?
Uskovaiset ovat uhriutumisen ja marttyrismin mestareita ja syyllinen löytyy aina muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä herraa tunnu kiinnostavan, että hänen ajatuksistaan on jokaisella oma versionsa ja versioiden erojen vuoksi jopa ihmiset tappavat toisiaan.
Ei kuulosta kovin jumalalliselta.
Ymmärrätkö oleellisen asian, sen että on eri uskontoja?
Vierailija kirjoitti:
emmekä anna satujako täs pitää uskoo isojen ihmisten
Älkää vaan uskoko miljjoonien vuosien satuja.
Vierailija kirjoitti:
Entistä ministeriä on tässä istutettu tuomiolla uskostaan, mitäs siihen sanot?
Pakistanissa ministeri ammuttiin uskon tähden. Haluatko pään pois pensaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset ovat uhriutumisen ja marttyrismin mestareita ja syyllinen löytyy aina muualta.
Kiinnostaisi esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konkretiaa ?
Toki annan, milläs minä sen estäisin?
Jostain syystä uskovainen naapurini ei yhtään siedä Pride-lippua meidän parvekkeella (omakotitalo, parveke ei tien puolella koska sieltä varmaan kävisi lipun viemässä). Hän ei voi sietää sitä, että minulla on tietyn bändin paita päällä joskus, eikä kerran meinannut kestää pentagrammi-korviksiani. Mikä on jo naurettavuuden huippu. Kaiken tämän hän on nähnyt, koska on tullut minun kotiovelleni valittamaan milloin mistäkin.
Hän on niin lestadiolainen kuin lestadiolainen voi olla: ulkokultainen, näennäisen ystävällinen, mutta sisimmissään uskoo omaan ylivertaisuuteensa ja siihen, että hän voi ja saa hallita kaikkia ympärillään. Hän mielellään sanelisi, miten me kaikki muut tällä rauhallisella omakotitalojen reunustamalla kadulla eletään ja miten pihamme rakennetaan/ei rakenneta.
Hän on saanut minut inhoamaan jokaista edustamaansa lahkolaista jo valmiiksi. Toivon todella, että hänen jumalansa on olemassa ja ottaa käsittelyyn hänen muille aiheuttamansa mielipahan ja harmin. Vaikka taitaa olla niin, että uskovaisten jumalat on juuri sellaisia kuin uskovaisetkin: suvaitsemattomia, ylimielisiä, vahingoniloisia ja ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ateistit ovat jo "vallanneet" koulut jne, silti uhkuvat täällä antakaa meidän olla rauhassa. Paremminkin nykymaailmassa sitä USKONrauhaa ateistien taholta kaipaa uskovat (ja heidän lapsensa).
Luulevaiset ovat edelleen koulussa. Uskonnon opetus on poistettava ja lasten jaottelu vanhempien uskonnon mukaan lopetettava. Julkisen vallan ei pidä tukea yhtäkään uskontokuntaa. Hoitakoon seurakunnat itse omalla kustannuksellaan lasten aivopesun.
Ateisteilla ei ole mitään intressejä "vallata" kouluja. Kunhan siellä ei "opeteta" homehtuneita mielikuvitusoppeja.
Woke Marxisteilla ainakin on tarve vallata elintilaa kaikkialta. Moni proffa on joutunut jättämään työnsä, kun ei tunnusta uutta uskoa.
Annan toki, mutta röhönaurun säestämänä.
Minusta se on jotenkin hauskaa että aikuista ihmistä joka sanoo uskovansa vaikka joulupukkiin katsotaan kieroon ja nämä kieroon katsojat itse sitten uskoo johonkin jumalaan mistä ei ole minkäänlaisia todisteita sen enempää kuin joulupukistakaan.
Kyllä minä ainakin annankin. Olen melko varma että jokainen ihminen uskoo johonkin suurempaan voimaan, ateistitkin.
Itsekään en ole uskovainen, mutta kyllä mulla jumala on, tai miksi sitä nyt kutsuisi, jumala on ihan hyvä, vaikkei se liity mihinkään lähi-idän uskontoihin. Kyllä tämän kaiken takana on jotain, kyllä sen tuntee, eikä elämä siihen pääty kun ruumis vanhenee ja lopulta pysähtyy toiminnoiltaan ja mätänee/tuhkataan.
Jumalaan/jumaliin uskominen antaa ihmisestä inhimillisen vaikutelman, kun taas Jeesukseen uskominen on mun silmissäni noloa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin annankin. Olen melko varma että jokainen ihminen uskoo johonkin suurempaan voimaan, ateistitkin.
Itsekään en ole uskovainen, mutta kyllä mulla jumala on, tai miksi sitä nyt kutsuisi, jumala on ihan hyvä, vaikkei se liity mihinkään lähi-idän uskontoihin. Kyllä tämän kaiken takana on jotain, kyllä sen tuntee, eikä elämä siihen pääty kun ruumis vanhenee ja lopulta pysähtyy toiminnoiltaan ja mätänee/tuhkataan.
Jumalaan/jumaliin uskominen antaa ihmisestä inhimillisen vaikutelman, kun taas Jeesukseen uskominen on mun silmissäni noloa.
Miksi väität että ateistit uskoo suurempaan voimaan kun sellaista ei ole.
Vähä sama ko minä sanoisin olevani melko varma että jokainen uskoivainen on rikollinen pervo, kristitytkin.
Tekeekö se siitä totta?
Voisiko tsunamista selvinneen Niinistön seuraajana olla Aaltola?
Kokoomuksen Mika Aaltola.