Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa ihmisten uskoa Jumalaan jos haluavat

Vierailija
08.01.2024 |

Mitä se teiltä on pois? joku voi kirjaimellisesti tehdä sitä jotta tuntisi olonsa turvallisemmaksi, ilman että on edes "uskossa" tai "herännyt".....

Valitattehan tekin esim täällä palstalla päivästä toiseen jotta tuntisitte olonne turvalliseksi, jotta edes 1 ihminen näkisi teidän huonon olonne. 

Haha. Kasvakaa aikuisiks. 

Kommentit (502)

Vierailija
61/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lyötiin ja pidettiin nälässä lapsena

Olisiko usko jumalaasi tuonut minulle turvaa?

Pelastin itse itseni.

Mutta sinä olet s.e.kopää työtön läski ap?

Etkö ookkin?

Miksi jumalanne sallii lasten lyömisen?

Vierailija
62/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelastin itse itseni.

Etkö ookkin?

Taitaa olla oikein yliopiston professori linjoilla. 

En ole

Olen lukenut raamatun.

Oletko sinä ap

Varo voi usko loppua kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta saa uskoa mihin tahtoo ja voin sitä vaikka kunniottaakin jos se siitä on kiinni.

Mutta sitä en ymmärrä, miksi aktiiviuskovaiset haluavat että kaikki muutkin uskovat samalla tavalla kuin he itse? Ja käyttävät tämän tavoitteen saavuttamiseen melko aggressiiviisia menetelmiäkin.

Esim. täällä palstalla nähty uuvuttava jankutus siitä, että evoluutioteoria ei ole teoreettisesti pätevä, ihan kuin se tekisi sen oman tarjoomuksen yhtään sen todemmaksi.

Karhusta ei voi mitenkään syntyä valasta.

Pelkkä ajatuskin on täysin absurdi ja tieteellinen mahdottomuus.

Pidätkö omaa tajuntaasi ja omia vajavaisia käsityksiäsi totuuden mittana? Onpa korskeaa ja ei-kristillistä.

Se on nimenomaan kristillistä ,kun on samaa mieltä kuin Jumala.

Vierailija
64/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://youtu.be/BE3kJeBr9QI 

Hyi mitä kauheaa

Aloin kuuntelemaan nimen perusteella ajatellen tätä gospeliksi

Jospa tämä rauhoittaisi mieltäsi

https://youtu.be/2-rfCnW5VlE 

Vierailija
65/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallanhimo (miehinen sellainen) on este ihmiskunnan kehittymiselle. Uskonnot vahingollisessa muodossaan ovat osa sitä. Minusta se on kapeakatseisuutta syyttää vain yhtä osaa koko höskästä.

Kyllä naisellinen vallanhimo on myös este ihmiskunnan kehitykselle, en jaksa väitellä sen enenpää koska haluan olla ihminen ja minun mielestä tämän kommentin kirjoitti ihminen, ilman egoa, ainakin kunnianhimon mukaan

Vierailija
66/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelastin itse itseni.

Etkö ookkin?

Siitä näkee mihin pahuus johtaa.

Vierailija
67/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Elizabeth2 ei ole ollut Englannin Kruunulla sivilisaatiollamme ylin uskonnollinen johtaja niin silloin ei kukaan muu ole, eikä tule olemaan Englannin Kruunulla muuta kuin nihilististä paskaa

Vierailija
68/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta saa uskoa mihin tahtoo ja voin sitä vaikka kunniottaakin jos se siitä on kiinni.

Mutta sitä en ymmärrä, miksi aktiiviuskovaiset haluavat että kaikki muutkin uskovat samalla tavalla kuin he itse? Ja käyttävät tämän tavoitteen saavuttamiseen melko aggressiiviisia menetelmiäkin.

Esim. täällä palstalla nähty uuvuttava jankutus siitä, että evoluutioteoria ei ole teoreettisesti pätevä, ihan kuin se tekisi sen oman tarjoomuksen yhtään sen todemmaksi.

Karhusta ei voi mitenkään syntyä valasta.

Pelkkä ajatuskin on täysin absurdi ja tieteellinen mahdottomuus.

Valaan vatsassa voi kuitenkin asustella ihan mukavasti tietenkin.

Kyseessä on ihmeteko, jolloin Herra vaikutti henkensä kautta

Niinistökin kiipesi puuhun tuhoisaa kaiken nielevää hyökyaaltoa karkuun ja pelastui.

On sen jälkeen ollut varsin nöyrää poikaa mediassa ja kirkon penkillä.

Tämä on myös kansaan nähden hyvä asia.

Vierailija
69/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä kauheaa

En nyt kuvailisi tuotakaan gospeliksi. 

Vierailija
70/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä kauheaa

Ymmärsitkö sanomaa tai edes sanoja?

Vierailija
71/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo kristittyjen vainoamisennusteet ole kirjoitettu Rooman imperiumin kontekstissa. Se oli vähän samanlainen kuin nyt USA mutta ei kristillinen ennen kuin myöhemmin. Se oli kyllä omituista kuinka Rooman keisari "hurahti" kristinuskoon.

Kyllä niissä tulevaa povataan, eihän maailman loppu ole vielä koittanut.

Rooman keisari lienee tehnyt saman havainnon, kuin tavallinen kansa jo paljon aiemmin, eli että Zeukset ja Juppiterit on täyttä ihmisten keksimää skoijausta ja että on kannattavampaa turvata todelliseen elävään Jumalaan. 

Vierailija
72/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokoon kukin mihin tahtoo, mutta voisiko jättää meidät muut rauhaan? En ole vielä koskaan kenenkään käyneen ovella soittamassa kelloa ja alkavan patistaa toista lopettamaan uskoaan. Mutta toisinpäin on kyllä tapahtunut muutaman kerran.

Vierailija
73/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko muuten miettineet sitä, että se, uskotko Jumalaan vai et, ei vaikuta siihen, onko Jumalaa olemassa vai eikö ole. Ei ole meidän ihmisten päätettävissä se asia. 

Kuoleman jälkeenhän se selviää.  Pascalin vaa'an mukaan Jumalaan uskominen on järkevää : https://fi.wikipedia.org/wiki/Pascalin_vaaka 

Lyhyesti sanottuna siksi, koska jos Jumala on olemassa ja et usko, niin silloin joudut kadotukseen. Uskomalla Jumalaan voit vaan voittaa :) 

Vierailija
74/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelastin itse itseni.

Etkö ookkin?

Vaihtoehtojenkin ajatteleminen olisi hyödyllistä.

Vierailija
75/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä kauheaa

Ymmärsitkö sanomaa tai edes sanoja?

Siinähän kuvaillaan tyypillistä menestysteologia. En nyt tiedä onko se kumminkaan varsinaisesti gospelia, vaikka menestysteologian kaltaisista harhaopeista onkin hyvä varoittaa. 

Vierailija
76/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan vapaasti kukin saa uskoa vaikka olohuoneen pöydän vasempaan jalkaan tai vaaleanpunaiseen spagettihirviöön tai olla uskomatta. Jokaisen oma asia. Kukin tulkoon tavallaan autuaaks. Kunhan suovat muille heidän uskonsa tai uskomatta olemisensa ilman mitään pakkotuputtamista tai epätoivoisia pelotteluyrityksiä. 

Vierailija
77/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokoon kukin mihin tahtoo, mutta voisiko jättää meidät muut rauhaan? En ole vielä koskaan kenenkään käyneen ovella soittamassa kelloa ja alkavan patistaa toista lopettamaan uskoaan. Mutta toisinpäin on kyllä tapahtunut muutaman kerran.

Heti mieleen tuli Ketonen ja Myllyrinne sarjan Satanistit koputtamassa väärälle ovelle.

Vierailija
78/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muuten miettineet sitä, että se, uskotko Jumalaan vai et, ei vaikuta siihen, onko Jumalaa olemassa vai eikö ole. Ei ole meidän ihmisten päätettävissä se asia. 

Kuoleman jälkeenhän se selviää.  Pascalin vaa'an mukaan Jumalaan uskominen on järkevää : https://fi.wikipedia.org/wiki/Pascalin_vaaka 

Lyhyesti sanottuna siksi, koska jos Jumala on olemassa ja et usko, niin silloin joudut kadotukseen. Uskomalla Jumalaan voit vaan voittaa :)

Aivan totta. Tämä maan päällinen elämä on ateistin ainoa taivas ja uskovan ainoa helvetti. 

Vierailija
79/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan vapaasti kukin saa uskoa vaikka olohuoneen pöydän vasempaan jalkaan tai vaaleanpunaiseen spagettihirviöön tai olla uskomatta. Jokaisen oma asia. Kukin tulkoon tavallaan autuaaks. Kunhan suovat muille heidän uskonsa tai uskomatta olemisensa ilman mitään pakkotuputtamista tai epätoivoisia pelotteluyrityksiä.

Pakkotuputtamisesta ja epätoivoisista pelotteluyrityksistä pidättäytyminen koskee sitten myös ilmastohihhuleita ja wokeporukkaa, eikö vain? 

Vierailija
80/502 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkotuputtamisesta ja epätoivoisista pelotteluyrityksistä pidättäytyminen koskee sitten myös ilmastohihhuleita ja wokeporukkaa, eikö vain? 

Sopii minulle. En kuulu itse kumpaakaan enkä jaksa heidänkään jorinaansa kuunnella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan