Antakaa ihmisten uskoa Jumalaan jos haluavat
Mitä se teiltä on pois? joku voi kirjaimellisesti tehdä sitä jotta tuntisi olonsa turvallisemmaksi, ilman että on edes "uskossa" tai "herännyt".....
Valitattehan tekin esim täällä palstalla päivästä toiseen jotta tuntisitte olonne turvalliseksi, jotta edes 1 ihminen näkisi teidän huonon olonne.
Haha. Kasvakaa aikuisiks.
Kommentit (502)
Ennen oli päinvastoin, jos et uskonut Jumalaan , löysit itsesi roviolta tai hullujenhuoneelta, niin ne ajat muuttuvat. Tuskin perempaa todsitusta "totuuksista " on , joku päivä ilmastouskomus osoittautuu samanlaiseksi "jumalaksi", tai "jakamaton ihmisarvo".
Ei kai heidän uskomisensa minusta ole kiinni, joten voin ilmaista omia mielipiteitäni ihan avoimesti. Ehkä se saa jonkun ajattelemaan asioita.
Ateistina minulle on aivan sama mihin ihmiset uskovat kunhan he eivät tyrkytä uskoaan joka paikassa ja valtio toimii sekulaaristi.
Niin kauan kuin uskovaiset uhkailevat ja tappavat lähimmäisiään sekä pyrkivät vaikuttamaan minun elämääni uskomuksillaan, vastustan ideologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli päinvastoin, jos et uskonut Jumalaan , löysit itsesi roviolta tai hullujenhuoneelta, niin ne ajat muuttuvat. Tuskin perempaa todsitusta "totuuksista " on , joku päivä ilmastouskomus osoittautuu samanlaiseksi "jumalaksi", tai "jakamaton ihmisarvo".
Ennen ungabunga löi luulla naapurin kallon mäsäksi ja sanoi ugh kantaessaan naaraan luolaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ateistit ovat jo "vallanneet" koulut jne, silti uhkuvat täällä antakaa meidän olla rauhassa. Paremminkin nykymaailmassa sitä USKONrauhaa ateistien taholta kaipaa uskovat (ja heidän lapsensa).
Millä tavalla ne koulut on vallattu? Ei kai ketään ole kielletty uskomasta. Koululle ei kuulu uskonnon julistaminen.
90-luvun alussa oli vielä kristillinen aamunavaus ja ehkä myös ruokarukous koulussa. Jokaisella oli myös oma virsikirja.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut, että ateistit kulkisivat ovelta ovelle näkemyksiään tyrkyttämässä. Minusta saa jokainen uskoa ja kumartaa mitä tykkää.
Puhumattakaan siitä, että kerättäisiin ateistiveroa, jolla rahotettaisiin ateistipappien ökyelämä.
Näihän nimittäin kirkko suuressa ahneudessaan ja röyhkeydessään toimii, kirkollisvero ja palkattu pappis-sääty.
Minusta saa uskoa mihin tahtoo ja voin sitä vaikka kunniottaakin jos se siitä on kiinni.
Mutta sitä en ymmärrä, miksi aktiiviuskovaiset haluavat että kaikki muutkin uskovat samalla tavalla kuin he itse? Ja käyttävät tämän tavoitteen saavuttamiseen melko aggressiiviisia menetelmiäkin.
Esim. täällä palstalla nähty uuvuttava jankutus siitä, että evoluutioteoria ei ole teoreettisesti pätevä, ihan kuin se tekisi sen oman tarjoomuksen yhtään sen todemmaksi.
Hyvä aloitus, ei sarkasmia, mutta korjaan otsikkoa sen verran että vain ihminen uskoo jumalaan. Se kyllä tosiaan olisi hyvä jos lusiferia palvovat ihmiset uskoisi jumalaan, edes yksi, se monen monta multiversumissa elävän lusiferin pojan peilikuvaa...
Uskonrauha kaikille.
Jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi, tai vaikka sitten uskomattomuudellaan miksi lystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ateistit ovat jo "vallanneet" koulut jne, silti uhkuvat täällä antakaa meidän olla rauhassa. Paremminkin nykymaailmassa sitä USKONrauhaa ateistien taholta kaipaa uskovat (ja heidän lapsensa).
Millä tavalla ne koulut on vallattu? Ei kai ketään ole kielletty uskomasta. Koululle ei kuulu uskonnon julistaminen.
90-luvun alussa oli vielä kristillinen aamunavaus ja ehkä myös ruokarukous koulussa. Jokaisella oli myös oma virsikirja.
Aamunavaus joo mutta ei mitään uskonnollista. Itselläni ei ollut virsikirjaa mutta vanhemmat koululaiset kääri sätkiä omistaan jotka olivat 80-luvulla kait saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Olipas tyhmä aloitus. Jos olisit koskaan lukenut Raamatun loppua niin tietäisit että tämä nykyajan viha kristittyjä kohtaan on juuri sitä Raamatun ennustusta joka nyt tapahtuu. Se ei ole mikään satukirja, vaan 2 000 vuotta sitten kerrotut asiat mitä sen ajan tulevaisuudessa tulee tapahtumaan. Siksi, sanoitpa mitä hyvänsä, osa ihmisistä tulee aina vihaamaan kristittyjä ja pitämään tätäkin kommenttia jonkun uskovaisen "hörhöilynä". En ole edes uskossa. Olen vain nuori mies joka on aikoinaan sivistänyt itseänsä Raamatulla ja kristittyjen seuralla. Mulle erittäin huono juttu että tiedän kaiken sen tiedon mutta en usko.
Onko maailmassa ollut aikaa, jolloin kristittyjä oltais vihattu vähemmän?
Vierailija kirjoitti:
Minusta saa uskoa mihin tahtoo ja voin sitä vaikka kunniottaakin jos se siitä on kiinni.
Mutta sitä en ymmärrä, miksi aktiiviuskovaiset haluavat että kaikki muutkin uskovat samalla tavalla kuin he itse? Ja käyttävät tämän tavoitteen saavuttamiseen melko aggressiiviisia menetelmiäkin.
Esim. täällä palstalla nähty uuvuttava jankutus siitä, että evoluutioteoria ei ole teoreettisesti pätevä, ihan kuin se tekisi sen oman tarjoomuksen yhtään sen todemmaksi.
Karhusta ei voi mitenkään syntyä valasta.
Pelkkä ajatuskin on täysin absurdi ja tieteellinen mahdottomuus.
Omien läheisten kyllä ja ehkä vanhuksien, muiden en! Allahia ei ole. Jeesus oli lastenrakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Uskonrauha kaikille.
Jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi, tai vaikka sitten uskomattomuudellaan miksi lystää.
Kunhan siihen ei liity kannabishuumeen polttaminen
Eiköhän nuo kristittyjen vainoamisennusteet ole kirjoitettu Rooman imperiumin kontekstissa. Se oli vähän samanlainen kuin nyt USA mutta ei kristillinen ennen kuin myöhemmin. Se oli kyllä omituista kuinka Rooman keisari "hurahti" kristinuskoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karhusta ei voi mitenkään syntyä valasta.
Pelkkä ajatuskin on täysin absurdi ja tieteellinen mahdottomuus.
Pidätkö omaa tajuntaasi ja omia vajavaisia käsityksiäsi totuuden mittana? Onpa korskeaa ja ei-kristillistä.
Vierailija kirjoitti:
Olipas tyhmä aloitus. Jos olisit koskaan lukenut Raamatun loppua niin tietäisit että tämä nykyajan viha kristittyjä kohtaan on juuri sitä Raamatun ennustusta joka nyt tapahtuu. Se ei ole mikään satukirja, vaan 2 000 vuotta sitten kerrotut asiat mitä sen ajan tulevaisuudessa tulee tapahtumaan. Siksi, sanoitpa mitä hyvänsä, osa ihmisistä tulee aina vihaamaan kristittyjä ja pitämään tätäkin kommenttia jonkun uskovaisen "hörhöilynä". En ole edes uskossa. Olen vain nuori mies joka on aikoinaan sivistänyt itseänsä Raamatulla ja kristittyjen seuralla. Mulle erittäin huono juttu että tiedän kaiken sen tiedon mutta en usko.
Ja sieltä ensimmäinen tyypillinen uskovaisten käyttämä uhriutuminen, tosin tällä kertaa ilmeisesti agnostikko/ ateistin esittämänä.
Uskovaiset ovat täysin kykenemättömiä näkemään omassa toiminnassaan mitään kielteistä vaan suurimman hulluudenkin hetkellä vika löytyy aina muista ihmisistä ja kristittyihin kohdistetuista lopunajan vainoista.
Kyky itsereflektioon, ja tätä kautta kehittymiseen ihmisenä, puuttuu täysin.
Uskovaisten tapa hahmottaa maailmaa on erittäin kehittymätön ja primitiivinen ja juuri tästä syytä uskonnot ovat suurin este ihmiskunnan kehittymiselle kaikilla tasoilla.
Uskonnot on kuin sukuelimiä. Jokaisella omansa mutta en halua että niitä tungetaan mun kurkusta alas, enkä varsinkaan jos niitä esitellään mun lapsille.