Antaudummeko vai taistelemmeko sodan tullessa?
Nyt kun ei ole mitään sotaa nähtävissä, voi kai silti kysyä, jos tulisi sota, antautuisimmeko heti suosiolla
ihmishenkiä säästääksemme vai taistelisimmeko vastaan?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Suomi tapattaisi miehet viimeiseen mieheen asti.
Ei Suomi mihinkään ole hyökkäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos me möisimme Suomen Ruotsille. Ei kerrota kuinka paljon meillä on velkaa, kusetettas oikein kunnolla. Sitten jaettaisiin rahat ja kaikki pääsis käymään Kanarian saarilla.
Mieluummin Norjalle.
Vierailija kirjoitti:
Suomea ajetaan sotaan. Päättäjät ja media ovat syyllisiä ja aivopesseet kansalaisia.
Isäntämaasopimus, natojäsenyys ja dsa-sopimus (miehityssopimus).
Kansanäänestyksen järjestäminen kuuluu Naton sääntöihin, mutta sitä ei järjestetty. Valheen valtakunnassa kaikki hyvin 🧐 Äänestystulos olisi voitu peukaloida kuten presidentinvaaliin ehdokkaaksi pääsy. Nyt ei ole todellisia Suomen ja kansalaisten etua ja hyvinvointia todella ajavaa ehdokasta.
Näennäisdemokratiassa toimitaan näin. Kohti totalitarismia 😵 Kriittiset äänet ja mielipiteet loistavat poissaolollaan.
Ryzzätrolli, painu Venäjälle.
Suomi ei ole enää Suomi. En ala henkeäni uhraamaan ma mu jen vuoksi. Lähden muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Suomi tapattaisi miehet viimeiseen mieheen asti.
Ei Suomi mihinkään ole hyökkäämässä.
Onhan Suomella hyökkäysvaunuja, eikö se todista jo pahoista aikeista?
Ai, sinä taas, edelleen liikaa -mme -muotoja ollakseen luontevaa, toki parempi kuin se karmea mukapuhekieli. Tässä esi Erkki syntyperäisen tekstistä, ota opiksi:
Taistelemme, tietenkin. Täällä on imetty vittuuntumista jo kolmessa polvessa, vellihousuilu on vaihtoehto vain niille nuorimmille ja eniten vaikutuksille alttiille, jotka nyt tähänkin soopaan lankeavat.
Vierailija kirjoitti: Useimmat suomalaiset tahtovat taistella vastaan, eivät tahdo antaa yhtään periksi, mieluummin kuolevat kuin antautuvat, mitä tämä kertoo meistä kansana?
Tai siis muutama hassu sotahullu. Itse ainakin lähden pattikselle odottamaan tilanteen rauhoittumista.
R Y S S Ä N LAPSELLINEN, MÄRKÄ UNI: ETTÄ SUOMALAISET ANTAUTUISIVAT. :D
Kuulehan sina russa, arvaa kuka antautuu? Te russat. Suomalainen ei antaudu.
täällä on trollin mukaan usan tukikohta ja sitte kysyy tommosta.. :D
tuskin suomen takia halutaan usan kanssa ottaa matsia.
saattaa olla punanen nenä itäpuolella sen jälkeen
Heissa Iigor Paskolainen Pietarista.
Niin siellä ei tarvitse miettiä mitä tekisitte 🤣.
Koska teidän olisi pakko antautua. Suomi menee heittämällä KOMIN tasavaltaan asti. 2 viikossa .
Ai että mä nauran.
Ryhtyisin ampumaan suomalaisia, koska ovat empatiakyvyttömiä mulkeroita.
Nyt vapisee jo iigor sonnan housuissa.
Onko noin ahdistavaa elää alati kiristyvässä talutushihnassa ? Silmukka kiristyy Iigor. Niin se Venäjä vetelee viimeisiään.
Venäjä nykyään OTETAAN. Niin rupelo Roskavaltio että oksettaa
On taas Ludmilan pentu sormet näppäimillä.
Tuki turpasi zuhna.
Ei suomalaisista oo sotimaa, nynnyjä ja nyhveröitä melkein kaikki. Suuta soittavat, nurkan takaa huutelevat,
ja sitte juoksevat karkuun, kuin saastaiset rotat, haiseviin koloihinsa
Suomi on jo antautunut ei fyysisen sodankäynnin edessä.
Minä kyllä antautuisin ja tyytyisin vaikka huonoon rauhaan. Niin on ennenkin Suomi tehnyt. Maailma muuttuu ja valta vaihtuu aikanaan Venäjällä. Ei ole järkeä tuhota alueita ja ihmishenkiä. En halua kärsiä vilua ja nälkää ja kulkea amputoituna enkä mahdollistaa sitä muillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Tähän kysymykseen vastausta pohtiessa kannattaisi kuunnella esimerkiksi butshalaisia. Tottakai taistelemme, Putinin vallan alla eläminen on kuolemaa huomattavasti pahempi vaihtoehto.
Ei tarvi kuin kysyä kuin vaikkapa virolaisilta ja latvialaisilta. Itänaapuri on harrastanut etnistä puhdistusta enemmän tai vähemmän yli sata vuotta. Olen kaikissa mainitsemissani maissa käynyt lukemattomat kerrat. Harmi luonnonvaroiltaan maailman rikkain maa on kärsinyt iät ajat idiooteista johtajistaan. Sitä saa mitä tilaa eli eristäytymisen. Ehdottomasti puolustaisin omaa maatani. Antautuminen merkitsisi epäinhimillistä elämää kunnes suomalaissuus olisi kadotettu lopullisesti. Olen puoliksi karjalainen ja ymmärrän ukrainalaisia erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Suomi tapattaisi miehet viimeiseen mieheen asti.
Aivan varmasti ,mulla ei ole tälle maalle mitään arvoa muutenkaan.
(kysykää vaikka kuntakokeilulta)
Mielummin vaikka kk kun kk
Mutta mitä ne Kanarian saarelaiset mahtais meistä suomalaisista ajatella. Kyllä hävettäisi olla siellä, jos
ne sais tietää että me ollaan vain suomalaisia.