Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin on kaikki hyvät miehet menneet?

Vierailija
06.01.2024 |

Helsingissä tuntuu että olen käynyt jo koko ikäluokkani läpi. Pelkkiä epäonnistujia, riippuvaisia, naisvihaajia, mt-ongelmaisia tai sitten niillä edustavilla miehillä on kaikilla joku 10 naista yhtä aikaa! Siis ihan sairasta. Olen nätti 28v korkeastikoulutettu nainen. Auttakaa!

Kommentit (245)

Vierailija
41/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies menisi naimisiin seksiaddiktin kanssa? Naisten tulee säästää itsensä. Muuten ette saa hyvää miestä.

Heh. Mun bodycount on vajaa 30 ja olen naimisissa erittäin hyvän miehen kanssa. Yhteistä taivalta 18 vuotta ja kolme lasta. Lähtökohtaisesti surkeat miehet hermostuvat seksuaalisesta naisesta. 

Joskus aikanaan liioittelin bodycountin reilusti yläkanttiin karsiakseni miehet, joista aiheutuu pelkkää harmia. On toiminut hyvin. 

Ensinnäkin seksuaalinen ja seksiaddikti on kaks eri asiaa. Toinen on ihan normaalia ja toisessa jokin psykologinen häiriö aiheuttaa käytöshäiriön. Toisekseen 30 ei vielä ole kovin suuri lukema seksikumppaneita, 300 voisi ehkä olla jo häiritsevä määrä.

Vierailija
42/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoisin ikäiseni nolla-bodycountin; t : samanmoinen 40v neitsytpoika. Jollei simmoista ole Suomessa niin mulla on mielestäni täysin pätevä lupa yksinoloon silloin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi kysyä missä on mahdollista tavata rehellinen, iloinen, aktiivinen mies?

Vierailija
44/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä teihin voi törmätä? 

n 55

No sinulla on jo aika paljon kokemusta elämästä. Missä törmäsit 25-30 vuotta sitten? Toki sinun iässäsi miesmarkkinat eivät todellakaan ole enää kuumimmillaan. Täytyy käydä hirveä tuuri, että löytää hyvän miehen. Tuon ikäisillä miehillä on paljon alkoholiongelmaa, elämän hallinnassa ja hygieniassa puutteita, hoitamattomia mielenterveysongelmia ym... Varsinkin sinkuilla.

Vierailija
45/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies menisi naimisiin seksiaddiktin kanssa? Naisten tulee säästää itsensä. Muuten ette saa hyvää miestä.

Heh. Mun bodycount on vajaa 30 ja olen naimisissa erittäin hyvän miehen kanssa. Yhteistä taivalta 18 vuotta ja kolme lasta. Lähtökohtaisesti surkeat miehet hermostuvat seksuaalisesta naisesta. 

Joskus aikanaan liioittelin bodycountin reilusti yläkanttiin karsiakseni miehet, joista aiheutuu pelkkää harmia. On toiminut hyvin. 

Ensinnäkin seksuaalinen ja seksiaddikti on kaks eri asiaa. Toinen on ihan normaalia ja toisessa jokin psykologinen häiriö aiheuttaa käytöshäiriön. Toisekseen 30 ei vielä ole kovin suuri lukema seksikumppaneita, 300 voisi ehkä olla jo häiritsevä määrä.

Miksi naisen seksuaalisuus on aina yhtä kuin valtava määrä seksikumppaneita? Miksi mies on sika, kun hän haluaa olla seksuaalinen ja kerätä paljon kumppaneita? Voiko nainen olla mitenkään seksuaalinen, jos nainen on ollut koko elämänsä yhden miehen kanssa?

Vierailija
46/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet nainen, niin todellisuudessa body countisi on 2-3 kertaa tuo, mitä naisena sanot sen olevan.

Juurihan minä sanoin sitä tarkoituksella liioittelevani. Minusta on hauskaa nähdä miten surkimukset reagoivat siihen. En häpeile taustaani millään tasolla, eikä kenenkään muunkaan pitäisi. Seksi on kiva ja iloinen asia. Vain asennevammaiset ja uskovaiset suhtautuvat asiaan toisin.

Jos oikein laskin, niin 28 on aika tarkka lukema. Nykyisellekin sanoin sen olevan yli 50, ja hän kertoi oman lukemansa olevan 40. Hänestä oli vain huvittavaa, kun kerroin myöhemmin totuuden, että olin liioitellut asiaa. 

Vierailija
47/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä pelkkiä vikoja etsivät jääkuningattaret saavatkin olla yksin. 

Vierailija
48/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset haukkuu miehiä, jotka harrastavat seksilomia Japaniin, mutta naisten body count täytyy mukisematta hyväksyä?

Naisten tulisi hyväksyä miesten seksuaalisuus. Piste.

Vierailija
49/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helsingissä tuntuu että olen käynyt jo koko ikäluokkani läpi"

Juu, tämä riitti, kiitos ja hei hei.

Pakkaset kun loppuu ylihuomenna, niin lähden taas pilkille

Vierailija
50/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske tasoa. Kyllä se 110kg, äidin kanssa asuva, 36v Mörkö-Matti varmasti ihan mukava on, kun oppii vaan tuntemaan. 

Vierailija
51/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tyttöystävän kanssa vietetään rauhallista koti-iltaa. Ruoka on uunissa ja nyt katan pöydän.

Vierailija
52/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nai

Ei suuri määrä kumppaneita tee miehestä sikaa yhtään sen enempää kuin naisesta. Jokainen panee niin paljon haluaa ja niin usean kanssa kuin haluaa. Jos joku kokee olonsa paremmaksi yhden kumppanin kanssa niin hyvä, mutta joku voi olla ihan uteliaisuudesta ja kokeilun halusta usean kanssa. 

Vierailija
53/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset haukkuu miehiä, jotka harrastavat seksilomia Japaniin, mutta naisten body count täytyy mukisematta hyväksyä?

Suominaiset ei voi sietää, kun menettävät suomalaiset miehet japanilaisille naisille.

Vierailija
54/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksiloma Japanissa ole mitenkään ihmeellistä. Miksi olisi?

Sen sijaan seksireissut kehitysmaihin nostaa kulmakarvoja, koska kyseessä tuskin on tasavertaisesta ja reilusta seksisuhteesta. Japanilainen nainen tuskin ryhtyy seksiin vain koska on epätoivoinen ja haluaa parempaa elintasoa.

Vierailija
55/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet nainen, niin todellisuudessa body countisi on 2-3 kertaa tuo, mitä naisena sanot sen olevan.

Juurihan minä sanoin sitä tarkoituksella liioittelevani. Minusta on hauskaa nähdä miten surkimukset reagoivat siihen. En häpeile taustaani millään tasolla, eikä k

Teet hyvin ison ja äänekkään numeron omasta body countistasi.

Vierailija
56/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö ap:n kokeilla ulkomaalaista miestä joku iraki- tai arabilainen mies pitää kyllä huolen sinusta :)

Vierailija
57/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset ei voi sietää, kun menettävät suomalaiset miehet japanilaisille naisille.

Jos japanilainen nainen näkee jotain suomalaisessa pottunokkamiehessä, niin mikäs siinä? Luuletko että se on suomalaiselle naiselle isokin menetys?

Vierailija
58/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos japanilainen nainen näkee jotain suomalaisessa pottunokkamiehessä, niin mikäs siinä? Luuletko että se on suomalaiselle naiselle isokin menetys?

Kovasti on katkeranoloista tekstiä. Eikö pottunokat ole kelpuuttaneet? 

Vierailija
59/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksiloma Japanissa ole mitenkään ihmeellistä. Miksi olisi?

Sen sijaan seksireissut kehitysmaihin nostaa kulmakarvoja, koska kyseessä tuskin on tasavertaisesta ja reilusta seksisuhteesta. Japanilainen nainen tuskin ryhtyy seksiin vain koska on epätoivoinen ja haluaa parempaa elintasoa.

Miten niin ei ole, jos kyseessä on kaksi aikuista ihmistä?

Vierailija
60/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Where Have All The Good Men Gone...

https://incels.wiki/images/4/4a/Redpillcomics6.jpg

Lisää Bonnie Tyleriä miehille

Ja naisille hiuslakkaa.