Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Mistä saan auton määräaikaista työtä varten?

Vierailija
21.08.2025 |

Lainaa en saa eikä mulla ole yhtään säästöjä. 

Kommentit (328)

Vierailija
1/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin?

Vierailija
2/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee töihin?

No niinhän se ap yrittääkin mennä, sinne määräaikaiseen työhönsä autolla. Se vaan, kun sitä palkkaa ei saa etukäteen ja ensimmäisenä päivänäkin olisi jo suotavaa olla työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuklaa "kausiauto". Tonnilla kuussa saat auton kotiin tuotuna.

4/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet autoliikkeet myöntää tosi matalakorkoista autolainaa. Ei pitäisi olla ongelma ostaa osamaksulla. Varsinkin, jos ostaa edullisen auton. Alle kymppitonnilla saa jo ihan hyvän, esim. vanha Toyota. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haet luottokortin ja siihen luottoraja 5000 euroon nyt kun sulla on duunii.

Vierailija
6/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs ne leasing-autot?

Vierailija
7/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Monet autoliikkeet myöntää tosi matalakorkoista autolainaa. Ei pitäisi olla ongelma ostaa osamaksulla. Varsinkin, jos ostaa edullisen auton. Alle kymppitonnilla saa jo ihan hyvän, esim. vanha Toyota. 

Ei missään nimessä Toyotaa.

Vierailija
8/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Myöntääkö todella, kun ei ole vakituista työpaikkaa vaan lyhyt määräaikainen pätkä?

Ap

Vierailija
9/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmat kulkupelit lähtee liikkeistäkin alle tonnilla. Ja niihin saa rahoituksen. Jos siis oikeasti olet töihin menossa, niin maksat käsirahan vaikka visalla ja loput seuraavista tileistä.

Harva työ oikeasti vaatii kuitenkaan auton hankintaa. Kulujahan siitä tulee paljon muutakin kuin se itse auto. Mutta toki elämä helpottuu exponentiaalisesti monen asian suhteen. 

Vierailija
10/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haet luottokortin ja siihen luottoraja 5000 euroon nyt kun sulla on duunii.

En saanut luottokorttia edes 800 euron luottorajalla silloin, kun mulla oli vielä vakituinen työpaikka :D

Ap

Vierailija
11/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Myöntääkö todella, kun ei ole vakituista työpaikkaa vaan lyhyt määräaikainen pätkä?

Ap

Minä sain eilen 32 000 autorahoituksen osa-aikatyöllä. Rehellisesti kirjoitin että uusi kokoaikainen työsuhde alkaa ensi kuussa. 

Vierailija
12/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Ap

Juu. Lähinnä luottotiedot kiinnostaa. Ainakin jos on edullinen auto. Ne lähettää sitten perintätoimiston perään jos homma ei rullaa. Ei siinä vakuuksia / työtilannetta juuri kysellä. 

Vierailija
13/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvimmat kulkupelit lähtee liikkeistäkin alle tonnilla. Ja niihin saa rahoituksen. Jos siis oikeasti olet töihin menossa, niin maksat käsirahan vaikka visalla ja loput seuraavista tileistä.

Harva työ oikeasti vaatii kuitenkaan auton hankintaa. Kulujahan siitä tulee paljon muutakin kuin se itse auto. Mutta toki elämä helpottuu exponentiaalisesti monen asian suhteen. 

Alle tonnin autolla ei tee yhtään mitään ellei ole varaa laittaa korjauskustannuksiin vuosittain tuhansia.

Vierailija
14/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalle on 20 km matkaa, joten se vaatii auton hankintaa.

Ap

Vierailija
15/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle tonnin autolla ei tee yhtään mitään ellei ole varaa laittaa korjauskustannuksiin vuosittain tuhansia.

Kun mä ostin mun auton 9 vuotta sitten, niin se maksoi 2200€. Nyt sen arvo on ihan satasia. Ei sen korjauksiin mene vuosittain tuhansia. N. 400€ vuodessa menee. 

Vierailija
16/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haet töitä joita sulla ei ole edes mahdollista tehdä?

Vierailija
17/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tehdäkkin. Itse ajelin ainakin vuoden liikkeestä ostetulla 700e pelillä johon ostin satasella rengassatsin. Ja sekään ei olisi ollut pakollinen mutta kun en jaksanut nyppiä nastoja vanhoista talvirenkaista. Myydessä sain 550€ takasin kun leima oli menossa umpeen. Meni samana iltana kiertoon jollekkin muulle. 

Lähtökohtaisesti jos auto on juuri leimattu, ja käy nätisti / ei savuttele, tiputtele tai tee muitakaan outouksia esim nosta lämpöjä, niin ei se kummoinen riski ole kantaa. Toki menee ne joskus rikki ja huoltaa joskus pitäisi, Mutta menee ne bussitkin rikki  välillä.

Vierailija
18/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haet töitä joita sulla ei ole edes mahdollista tehdä?

Kysytkö nyt ihan tosissasi?

Ap

Vierailija
19/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiautosta etsit tonnin auton mikä hiljattain katsastettu. 

Vierailija
20/328 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalle on 20 km matkaa, joten se vaatii auton hankintaa.

Ap

Ainakin verottajan oletus tossa yleensä on että hankit bussikortin ja kävelet loput. Ja ei oo niin justiinsa vaikka joutuisit lähtemään 3h ennen töiden alkua kotoa. :D