Jestas, että espanja on ruman kuuloinen kieli
Kommentit (35)
Et oo vissiin koskaan ollut latinan kanssa sängyssä, joka puhuu espanjaa seksin aikana?
Ainahan sitä kuulee sanottavan että Espanja on seksikkään kuuloinen kieli. Etenkin naisen puhumana.
Vierailija kirjoitti:
Flaami
Flaami on vielä aika pehmeää perushollantiin verrattuna!
Eri. MIelestäni maailman kaunein kieli. Suomi toki tietysti.
Minun korvaan ainakin särähtää sana "pero", kuulostaa jotenkin niin vulgaarilta. Sitähän ne usein hokee.
Espanja ja italia, suomen lisäksi tietysti kauneimmat kielet.
Kuvittele Antonio Banderas Zorron Naamiossa. Sehän kuulostaa hyvältä.
Kyllä. Ja puhuvat huutamalla. Vähemmästäkin alkaa vituttaa.
Äiti on Perusta ja itse puhun espanjaa suomen lisäksi. Espanjan espanja kuulostaa omaan korvaan karmealta sössötykseltä, mutta kun mennään Etelä-Amerikkaan, alkaa espanja kuulostamaan paljon pehmeämmältä ja seksikkäämmältä
Suomi ei ole kaunis kieli. Yksitoikkoinen intonaatio, ei soinnillisia klusiileja. Tylsän kuuloista.
Vierailija kirjoitti:
Et oo vissiin koskaan ollut latinan kanssa sängyssä, joka puhuu espanjaa seksin aikana?
Puhuuko se latinaa?
Kuuntele kun Pedro Pascal puhuu sitä
Jestas että ahdistaa näin nope ikääntyminen.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä kuulee sanottavan että Espanja on seksikkään kuuloinen kieli. Etenkin naisen puhumana.
Peruskoulun ensimmäisillä luokilla meille kaikille opetettiin, että kielet ja kansallisuudet kirjoitetaan pienellä.
Onko espanjalaisilla suuret rinnat?
Italiaa on kauniimpaa, mutta espanjan puhumisesta tulee paremmalle tuulelle. Ihana kieli, olisinpa lukenut siitä muutakin kuin alkeet!
Vierailija kirjoitti:
Minun korvaan ainakin särähtää sana "pero", kuulostaa jotenkin niin vulgaarilta. Sitähän ne usein hokee.
Minua kutsuvat Pajeroksi, ilmeisesti kun ajan Mitsubishilla.
Flaami