Mihin on kaikki hyvät miehet menneet?
Helsingissä tuntuu että olen käynyt jo koko ikäluokkani läpi. Pelkkiä epäonnistujia, riippuvaisia, naisvihaajia, mt-ongelmaisia tai sitten niillä edustavilla miehillä on kaikilla joku 10 naista yhtä aikaa! Siis ihan sairasta. Olen nätti 28v korkeastikoulutettu nainen. Auttakaa!
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Täällä kotona minä olen.Syön suklaa nougat jäätelöä. Meillä on välimatkaa 600km niin ei ehkä tänään vielä tavata. m38
Miksi nuori, kaunis nainen haluaisi itseään paljon vanhemman miehen? Joutuu vanhana omaishoitajaksi.
Miksi mies menisi naimisiin seksiaddiktin kanssa? Naisten tulee säästää itsensä. Muuten ette saa hyvää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kotona minä olen.Syön suklaa nougat jäätelöä. Meillä on välimatkaa 600km niin ei ehkä tänään vielä tavata. m38
Miksi nuori, kaunis nainen haluaisi itseään paljon vanhemman miehen? Joutuu vanhana omaishoitajaksi.
Sitten nuori, kaunis nainen ei valita, jos ei kelpaa mikään tarjotuista. Nuori kaunis nainen on sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa naisen, joka on käynyt koko ikäluokkansa läpi?
Tulee tosiaan melko pakkomielteinen kuva ap:sta. Haluaa löytää sen 100% matchin vaikka väkisin. Ja sellaistahan ei ole edes olemassa.
Ensinnäkään et saa yhtään lisäpistettä akateemisuudetasi. Jos olet onnistunut jalostamaan sen hyväksi palkaksi ja omaisuudeksi, ehkä vähän.
Millainen mahtaa olla luonteesi ja ulkonäkösi? Millaisia aloitteita olet tehnyt miehille ja millaisille miehille? Et kai vain etsi etupäässä elättäjää ja isää haaveissasi siintävälle lapsellesi?
Palstan incelinaiset taas valittamassa, kun ei ole hyviä miehiä. :D
Kannattiko pilata itsensä Italian matkoilla ja Tinder-panoilla. :)
Tuo korkean koulutuksen ilmoittaminen heti kättelyssä voi alitajuisesti karkottaa monia ehdokkaita pois. Sen todistelu ei anna ihmisestä lämmintä ja empaattista kuvaa, vaan voi tulla tunne, että halutaan kilpailla omasta paremmuudesta.
kierrät samaa tahkoa. et enää löydä vanhemmiten uusia kuvioita
ja uudet miehetki jää siinä samalla löytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Huuuh mitä katkeria vastaajia.
Ok. Ap:n aloitus se vasta katkera onkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 vuoden ikäeroja nyt näkee siellä ja täällä. Sitä paitsi 28-vuotias nyt ei ole mikään kovin nuori enää, eikä mikään takaa, että ap olisi miesten mielestä nätti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvät miehet ovat menneet piiloon.
Eivät ole. Hyvät miehet eivät vaan ole kiinnostuneita sinusta syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies menisi naimisiin seksiaddiktin kanssa? Naisten tulee säästää itsensä. Muuten ette saa hyvää miestä.
Heh. Mun bodycount on vajaa 30 ja olen naimisissa erittäin hyvän miehen kanssa. Yhteistä taivalta 18 vuotta ja kolme lasta. Lähtökohtaisesti surkeat miehet hermostuvat seksuaalisesta naisesta.
Joskus aikanaan liioittelin bodycountin reilusti yläkanttiin karsiakseni miehet, joista aiheutuu pelkkää harmia. On toiminut hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mun bodycount on vajaa 30 ja olen naimisissa erittäin hyvän miehen kanssa. Yhteistä taivalta 18 vuotta ja kolme lasta. Lähtökohtaisesti surkeat miehet hermostuvat seksuaalisesta naisesta.
Joskus aikanaan liioittelin bodycountin reilusti yläkanttiin karsiakseni miehet, joista aiheutuu pelkkää harmia. On toiminut hyvin.
Koska olet nainen, niin todellisuudessa body countisi on 2-3 kertaa tuo, mitä naisena sanot sen olevan.
HiRRmunen Lady-lohikärmes pitää mua 192 cm lyhyttä korstoa vankinaan!
Kaikki hyvät miehet ovat menneet piiloon.