Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin on kaikki hyvät miehet menneet?

Vierailija
06.01.2024 |

Helsingissä tuntuu että olen käynyt jo koko ikäluokkani läpi. Pelkkiä epäonnistujia, riippuvaisia, naisvihaajia, mt-ongelmaisia tai sitten niillä edustavilla miehillä on kaikilla joku 10 naista yhtä aikaa! Siis ihan sairasta. Olen nätti 28v korkeastikoulutettu nainen. Auttakaa!

Kommentit (245)

Vierailija
21/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvät miehet ovat menneet piiloon.

Vierailija
22/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kotona minä olen.Syön suklaa nougat jäätelöä. Meillä on välimatkaa 600km niin ei ehkä tänään vielä tavata. m38

Miksi nuori, kaunis nainen haluaisi itseään paljon vanhemman miehen? Joutuu vanhana omaishoitajaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa naisen, joka on käynyt koko ikäluokkansa läpi?

Vierailija
24/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies menisi naimisiin seksiaddiktin kanssa? Naisten tulee säästää itsensä. Muuten ette saa hyvää miestä.

Vierailija
25/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kotona minä olen.Syön suklaa nougat jäätelöä. Meillä on välimatkaa 600km niin ei ehkä tänään vielä tavata. m38

Miksi nuori, kaunis nainen haluaisi itseään paljon vanhemman miehen? Joutuu vanhana omaishoitajaksi. 

Sitten nuori, kaunis nainen ei valita, jos ei kelpaa mikään tarjotuista. Nuori kaunis nainen on sitten yksin.

Vierailija
26/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa naisen, joka on käynyt koko ikäluokkansa läpi?

Tulee tosiaan melko pakkomielteinen kuva ap:sta. Haluaa löytää sen 100% matchin vaikka väkisin. Ja sellaistahan ei ole edes olemassa.

Vierailija
27/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään et saa yhtään lisäpistettä akateemisuudetasi. Jos olet onnistunut jalostamaan sen hyväksi palkaksi ja omaisuudeksi, ehkä vähän. 

Millainen mahtaa olla luonteesi ja ulkonäkösi? Millaisia aloitteita olet tehnyt miehille ja millaisille miehille? Et kai vain etsi etupäässä elättäjää ja isää haaveissasi siintävälle lapsellesi?

Vierailija
28/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan incelinaiset taas valittamassa, kun ei ole hyviä miehiä. :D

Kannattiko pilata itsensä Italian matkoilla ja Tinder-panoilla. :)

Vierailija
29/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo korkean koulutuksen ilmoittaminen heti kättelyssä voi alitajuisesti karkottaa monia ehdokkaita pois. Sen todistelu ei anna ihmisestä lämmintä ja empaattista kuvaa, vaan voi tulla tunne, että halutaan kilpailla omasta paremmuudesta.

Vierailija
30/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrät samaa tahkoa. et enää löydä vanhemmiten uusia kuvioita

ja uudet miehetki jää siinä samalla löytämättä.

Vierailija
31/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelnaiset alapeukuttaa miesten kommentteja! :DDDD

Vierailija
32/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuuh mitä katkeria vastaajia.

Vierailija
33/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuuh mitä katkeria vastaajia.

Ok. Ap:n aloitus se vasta katkera onkin :) 

Vierailija
34/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuoden ikäeroja nyt näkee siellä ja täällä. Sitä paitsi 28-vuotias nyt ei ole mikään kovin nuori enää, eikä mikään takaa, että ap olisi miesten mielestä nätti.

Vierailija
35/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvät miehet ovat menneet piiloon.

Eivät ole. Hyvät miehet eivät vaan ole kiinnostuneita sinusta syystä tai toisesta.

Vierailija
36/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies menisi naimisiin seksiaddiktin kanssa? Naisten tulee säästää itsensä. Muuten ette saa hyvää miestä.

Heh. Mun bodycount on vajaa 30 ja olen naimisissa erittäin hyvän miehen kanssa. Yhteistä taivalta 18 vuotta ja kolme lasta. Lähtökohtaisesti surkeat miehet hermostuvat seksuaalisesta naisesta. 

Joskus aikanaan liioittelin bodycountin reilusti yläkanttiin karsiakseni miehet, joista aiheutuu pelkkää harmia. On toiminut hyvin. 

Vierailija
37/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Mun bodycount on vajaa 30 ja olen naimisissa erittäin hyvän miehen kanssa. Yhteistä taivalta 18 vuotta ja kolme lasta. Lähtökohtaisesti surkeat miehet hermostuvat seksuaalisesta naisesta. 

Joskus aikanaan liioittelin bodycountin reilusti yläkanttiin karsiakseni miehet, joista aiheutuu pelkkää harmia. On toiminut hyvin. 

Koska olet nainen, niin todellisuudessa body countisi on 2-3 kertaa tuo, mitä naisena sanot sen olevan.

Vierailija
38/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HiRRmunen Lady-lohikärmes pitää mua 192 cm lyhyttä korstoa vankinaan!

Vierailija
39/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä ap, millainen tuo edustava mies on?

Vierailija
40/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä teihin voi törmätä? 

n 55