Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa korkeaan verenpaineeseen?

Vierailija
06.01.2024 |

Osaako kukaan kirjoittaa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me kuollaan oli sitten korkea verenpaine tai ei. Syntymä on kuolemantuomio. 

Vierailija
22/35 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kerrottu monta hyvää keinoa lääkehoidon lisäksi. Kannattaa aluksi koittaa elintapojen muutosta, jos verenpaine on vain vähän koholla. Jos ei auta, sittenhän on käytettävä lääkkeitä. 

Ja salmiakin ja lakritsin ystävien kannattaa muistaa, että niiden herkkujen nauttiminen vähäisinkin määrin nostaa verenpainetta useaksi päiväksi. Salmiakki on ns. pitkävaikutteinen. Sen syönti on ehdottomasti ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me kuollaan oli sitten korkea verenpaine tai ei. Syntymä on kuolemantuomio. 

Joo mutta voi kuolla turhan aikasin tai saada aivoverenvuodon ja vielä loppuiäksi vihannekseksi.

Terveet elämäntavat auttavat. Pitää syödä hyvin ja liikkua. Sitten lääkitys, jos ei auta. 

Vierailija
24/35 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakki 

Vierailija
25/35 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mikä sen aiheuttaa. Jos elämäntavat, niin sitten korjaamaan ensisijaisesti niitä. Jos perinnöllinen alttius, niin sitten ei välttämättä muu kuin lääkitys.

Vierailija
26/35 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunominen laskee jopa 48 tuntia

5-25 lukemaa

Hän? Minulla tököttää syrän saunassa varmaan 120 iskua minuutissa ja kenties vartin vielä suanomisen jälkeenkin on syke koholla viakka vain istuisin. Samoin pakkasessa huhkiminen saatta kohottaa painetta. pillerej oon kyllä syönyt huhtikuusta 2017 saakka.

Joskus syke nousee herkästi heti kun alkaa puuhailla jotain, joskus minut taas hätkäyttää käsittämättömän hiotaalta tuyntuva syke, jonka saatan havaita joskus kun sormilla kokeilen kaulasta. Se aiheuttaa kai leivän hätäännyksen joka nostaa heti sykettä vähän.

Paljon valvomisen lei monen 2-6-tuntisen yön jälkeen lposyke on herkästi kohollaan ahdistavasti, t: äiä40v

Vierailija
27/35 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, mikä sen aiheuttaa. Jos elämäntavat, niin sitten korjaamaan ensisijaisesti niitä. Jos perinnöllinen alttius, niin sitten ei välttämättä muu kuin lääkitys.

Minä tiedostan mikä sen aiheutti. Verenpaineeni on laskemassa päin

Vierailija
28/35 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri luin tästä ja kirjoitin ylös.

Aion tilata  CARIOVICO netistä.Voit kysyä lääkäriltä tai googlettaa.Kovin kehuvat ja haluan uskoa että tämä ruotsalainen lääkäri on löytänyt avun isoon ongelmaan. 

Cariovico Är det en bluff? Åsikter och effekter - Torekovs Warmbadhus

Vierailija
29/35 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotiaaksi en välitellyt verenpaineestani ja olin periaatteesta pillerivastianen. Sitten sain nenäverenvuodon ihan yhtäkkiä ilman iskua tai poinnisteluja ja kauhistuin että se varmaan johtui vernpaineesta joka oli ollut niin kauan ties mitä. onneksi sattui sitten puhkaisemaan verraten helpossa paikassa olleen suonen eikä puhkeemisesta koitunnut hengenvaaraa, vain puoli päivää inhaa verenvuotoa. Sen alkuun taltutin ptämällä jotain pakastetta niskaa vasten, mutta aamulla alkoi uudestaan ja piti vaan neillä vuotanut veri. Sairaalassa polttivat vuotavan suoenn nenäonkalosta kiinni ja samalla pyörrtin ja oksensin nieldyn veren pois. kuukauden päästä aloitin vp-lääkityksen, jota on jatkunut jo usean vuoden. Enää ei lepoasennossa suhise ja hussuta korvissa syömmeniskujen tahtiin korvissa ja nukahtamista ootellessani saatan myös kuulla keittiössä muutaman metrin päässä niksuttavan seinäkellon äänet

Vierailija
30/35 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voissa paistettu kananmuna, margariinit pois.  Nämä jos ei ole kolesteroli ongelmia.

Vierailija
31/35 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candesartan, Amlodipin, Bisoprolol jne.

Vierailija
32/35 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailu ehkä helpottaisi asiaa ainakin minulla, vaan eipä oo ollut mahdollista kokeilla sitä yli 20 vuoteen, vaan oon koettannut korvata sitä kaikella muulla lohdutuksella, joka luultavasti vain paremminkin nostaa painetta

Vierailija
33/35 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi

Vierailija
34/35 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuli nenä verenvuotoa silloin tällöin. Sitten joskus huimausta. Kunnes olin kerran vähällä pyörtyä kaupungilla. Menin päivystykseen, ja painneet oli tapissa. Määrättiin sitten aluksi 3+  lääkettä, ennenkuin asettui. Läääkitys jatkuu 66%. Myönnän salmiakin, suolaisen, ja alkon. Painetta kannattaa seurata, jos epäilyttää!

Vierailija
35/35 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli kuulemma alentaa verenpainetta,voihan sitä kokeilla jos lemu ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi