Millaiseen elintasoon teillä muilla naisilla on varaa ilman miestä?
Itse olen vastavalmistunut, jää 2000€/kk säästöön. Asuminen 500€/kk, ruokaan 60€/kk. Liikun ilmaiseksi.
Kommentit (203)
14,70€ mulla viikon ruokabudjetti.
Vaatimattomaan. Mutta kenenkään ei pitäisi jäädä huonoon suhteeseen elintason takia.
Tienaan 2100e/kk käteen. Ruokaan minulla menee 400-500e/kk. Harrastukset on ilmaisia. Huvituksia en juurikaan harrasta. Hyvin Pärjään.
En tiedä kun miehen rahoilla eletään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea varmasti kuvitella osaavansa itse sellaista työtä etkä siksi ole ketjun kohderyhmää.
Varmaan jopa nykyistä parempaan. Omat nettotulot noin 4900 e, miehellän puolet siitä niin maksan yhteisiä kuluja selvästi enemmän.
En ole tarvinnut mieheltä taloudellista tukea sitten lapsuuteni, kun isä ja äiti kävivät molemmat töissä.
Nykyään elätän osittain Asperger-poikaani, jolla on kovin pieni työkyvyttömyyseläke.
Parempaan mulla nyt on, kun että ottaisin jonkun muun syömään jääkaapilleni. En ymmärrä miten tuo parantaisi elintasoani?
En tiedä, en ole kokeillut. Miehen rinnakkaiskortti on kovassa käytössä.
No kun koti on jo velaton ja miehen kanssa jaamme vain asumis- ja ruokakulut, niin ihan tähän samaan pystyisin kuin yhdessäkin.
Olen keskituloinen, että olisi sellainen keskituloisten elintaso. Mies taas on hyvätuloinen eli kuuluu ylimpään tulokymmenykseen. Suurin ero lienee siinä, että on enemmän varaa matkustella ja sijoittaa. Keskituloisten palkka menee aika lailla elämiseen, vallankin kun kaikki kallistuu koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten se parantaisi elintasoani ettei minun tarvitse elättää itseäni vaan raha on ilmaista?
Erosin niin oli pakko ostaa henkselit kun vyötä ei voinut enää lyhentää.
Miehen kanssa asuessa velkaannuin joka kk 300€, nyt jää kaikki tulot omaan käyttöön.
Asumiseen menee n.1700e/kk, ruokaan 1200e/kk. Autoon ei mene kun käytän taksia n.900e/kk. Säästöön menee tilistä suoraan 1800e
Huomattavasti paremmin kuin ei ole miestä elätettävänä
Kuulun pienituloisimpiin, mutta omistan velattoman asuntoni yksin ja minulla on vara pitää autoa. Eli ei tämä hassumpaa ole, vaikkei mitään jääkään säästöön. Olen ehkä perimässä kohta 90-vuotiaan isäni joskus ja samalla saan äidinperintöni haltuuni. Siinä varallisuuteni tuplaantuu. Mutta en kärky, mulla on kiva isä josta tykkään tosi paljon. Onneksi myös terve ja hyväkuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten se parantaisi elintasoani ettei minun tarvitse elättää itseäni vaan raha on ilmaista?
No sitten et ymmärrä.
Miten vastavalmistunut voi tienata noin paljon? Mitkä ovat kokonaistulot ap:lla?
säästöön ~1000€ vähän riippuen, asumiseen sähköineen 1000€, ruokaan tosi vaihdellen sen mukaan miten innostun syömään ulkona, muut huvitukset vaihtelee. En hirveesti kyttää paljonko kulutan.