Laittakaa tähän, millaiset lehtijutut on alkaneet ärsyttää. (Niitä on liikaa tms) Minä aloitan
Kaikki seksiin liittyvä pursuaa korvista ulos.
Siis lehtiotsikot tyyliin: tällaisesta seksistä naisesi pitää tai juttu jostain seksipalveluja tarjoavasta naisesta.
Kommentit (187)
Olen väsynyt totaalisesti r"iskaus, ahdistelu ja perheväkivalta uutisointiin ja voivotteluun miten Suomi on suunnilleen maailman misogyynisin ja väkivaltaisin maa naisille.
Olen itsekin kokenut ikäviä kokemuksia, mutta kun tuo kestotuuttaus ei palvele moniulotteista todellisuutta eikä varsinkaan pyri ymmärtämään aidosti syitä saati etsimään muita ratkaisuja kuin miesten muuttaminen naisiksi tai "naisiksi". Samasta syystä tämä tekee hallaa todellisille kärsijöille, kun aihe on kaapattu sukupuolisota-propagandan työkaluksi. Eikä kukaan tietenkään ota tästäkään vastuuta - miehethän ne niitä pahoja oli.
Ensin Matti katsoi peiliin - hetken kuluttua kissa oli jo kuollut.
Matti ajoi autoa - kohta lääkäri totesi kylmäävät sanat.
jne.
Tyhjäpäisesti kameraan tuijottavat tähtöset a la Sanni. Onko nykyään idea näyttää kuolleelta muovinukelta? Tähän vielä päälle pakollinen lesbouden ylistys ja jotain ihan yhdentekevää pölinää ei-mistään.
Tulee olo että kaikki on lavastettua. Ihan kaikki. Miksi tälläisestä pitäisi maksaa?
Aivan kaikki edellisen hallituksen pm:iin liittyvät jutut. Ei voisi vähempää sen 2mmän touhut kiinnostaa.
Kaikki sotajutut ym. paniikinlietsonta. Jos lööppilehdistö saisi päättää, olisimme jo itärajalla kaivamassa juoksuhautoja.
Sensaatio! Joku puolijullkku nainen pyllistää kameralle!
Vierailija kirjoitti:
Nää uudis-sanoja sisältävät jutut joita on ihan ällötykseen asti. Taapero sitä ja taapero tätä. Juttu on Kylmäävä tai Kuumottava( ei tod. ole ), ihan niinkuin ei osattaisi sanakirjaa käyttää🤑
Ei taapero ole mikään uudissana. Se on ihan virallinen termi kuvaamaan tietyn ikäisiä lapsia ja ollut käytössä jo vuosikymmeniä. En ymmärrä miksi se herättää niin paljon ärsytystä.
Otsikossa: Jaska koki todellisen ainutkertaisen IHMEEN!!!
Itse jutussa: näki sorsan polskuttelemassa tai vastaavaa
Vierailija kirjoitti:
Uutisointi sanna marinin somejulkaisuista. Joo, ymmärrän että toimittelijat fanittaa mutta ketään muuta ei kiinnosta edes nuo otsikot saati että klikkaisi jutun auki.
Ja sannahan kertoi jo ettei hänen yksityiselämänsä kuulu kenellekään ja kuinka hän pelkää ettei seuraajat lopetakaan seuraamista ja huomio vaan jatkuu. Miksi siis toimittelijat ei jätä häntä rauhaan?
Näinkin on mutta, Marin aivan itse niitä osaa julkaisee.Että antakaa minun olla, olen yksityis henkilö ja minullakin on lupa pitää hauskaa 🤭🥱🤔
Ihmiset oikeesti tätä ei voi sivuuttaa: edellinen hallitus otti aivan valtavasti velkaa; piirtäjäpoika sanoi ettei velkaa tarvi maksaa. Ja nyt soteuudistus. Vähemmän aluieta. Palveluja ei heikennetä. Herätkää pahvit ja lopettakaa lakkoilu. Meillä on vaaleilla valittu eduskunta ja sitä kautta hallitus. IMF joo googlettakaa jos ymmärrätte sanoo että tätä vauhtia Suomi joutuu selvitystilaan. Joo ette tiedä mitä se tarkoittaa. No
Tollaset tuijottajat ym. julkkikset täyttä hölynpölyä. Ajatelkaa aivoillanne. Täysin tyhjää miettiä jonkun julkkiksen elämää. Ei kannata tyhmentyä.
Kannattais alkaa kiinnostaa. Pelkät korot 4 miljardia.
Lehtijutut julkkisten instatilien pohjalta. Blah!
Jos otsikosta ei selviä jutun ydin, jätän lukematta. Hesarikin alkanut langeta tuohon virheeseen. "X on ennakkosuosikki presidentiksi uusimman kyselyn mukaan" kelpaa. "Yllätysnimi nyt ennakkosuosikki" ei kelpaa. Ja tuo oli hyvin lievä huono esimerkki.
Ylen jutut, joissa pitää napauttaa puhelimen reunaa ja odottaa, kun siihen hitaasti ilmestyy pari lausetta kirjoitettuna kuvan tai videopätkän päälle. Sitten seuraava napautus ja odotus ja lopulta tuntuu, että aikaa tuli suhteettomasti tärvättyä johonkin, missä ei juuri sisältöä ollut.
Toimittajien turinat omasta elämästään.
Kaikki seksi, ero, poly, lgbt, of, "rohkeat" jutut ja itsensä löytämiset.
Tyhjästä nyhjäissyt jutut, esim. Rita Behm nähtiin karkkikaupassa. Voi jestas.
vink vink menkää kirjastoon on monipuolista
Nämä jatkuvat seksisitä seksitätä otsikot. Eilen taisi olla jo otsikko "tältä seksi tuntuu masentuneen kanssa" tmv.
Seuraavaksi varmaan toimittelija kertoo miltä seksi tuntuu kuolleen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä jatkuvat seksisitä seksitätä otsikot. Eilen taisi olla jo otsikko "tältä seksi tuntuu masentuneen kanssa" tmv.
Seuraavaksi varmaan toimittelija kertoo miltä seksi tuntuu kuolleen kanssa.
Ja joku toimittajahan meni tallinnaan peräreiän hierontaan ja sitten taivasteli lehdessä kuinka heti oli sormi lurpsahtanut reikään eikä yllätykset edes siihen loppuneet.
Tyyppi vissiin kuvitteli saaneensa jotain extraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisointi sanna marinin somejulkaisuista. Joo, ymmärrän että toimittelijat fanittaa mutta ketään muuta ei kiinnosta edes nuo otsikot saati että klikkaisi jutun auki.
Ja sannahan kertoi jo ettei hänen yksityiselämänsä kuulu kenellekään ja kuinka hän pelkää ettei seuraajat lopetakaan seuraamista ja huomio vaan jatkuu. Miksi siis toimittelijat ei jätä häntä rauhaan?
Näinkin on mutta, Marin aivan itse niitä osaa julkaisee.Että antakaa minun olla, olen yksityis henkilö ja minullakin on lupa pitää hauskaa 🤭🥱🤔
Antaa julkaista. Miksi toimittajat ei voi vaan ignoorata niitä? Samaten kaikkien muidenkin somettajien postauksia, koska se jota ne kiinnostaa voi aivan taatusti lukea noiden insta-ankkojen hölinät ja katsella pyllistelyt sieltä somesta ihan itse. Ei niistä tarvitse tehdä otsikoita eikä uutisia.
Kaikki asialliset ja analyyttiset kirjoitukset ärsyttää, enemmän saisi olla uutisia Sannasta ja muista julkkiksista sekä tietysti sääinfernoista.
Minä voisin suositella sinulle todellisuuteen tutustumista ja pitkää terapiaa.