Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on paras deittisovellus? Käyttääkö tinderiä enää kukaan?

Vierailija
06.01.2024 |

Tässä voisi jotain puuhaa pakkaspäiväksi keksiä 😄

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on huono mutta siellä on eniten käyttäjiä. Jos et asu Helsingissä tai Tampereella niin tinder on ainut vaihtoehto. 

Vierailija
22/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten pitäisi pilata itsetuntonsa tuossa sovelluksessa ja altistaa itsensä naisten leikkeihin?

Mielenterveellisempää on lähteä ulos lenkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kukaan järkevä ihminen ei pariudu tinderin kautta, seksisovellus

Mä oon löytäny tinderistä yhden mun parhaista ystävistä ja nykyisen avomiehen. Tinderissä pitää vaan osata tehdä oikeenlainen profiili niin ei oo seksiviestejä täys

Mulla on sellanen profiili. Kerrotko millanen sen pitäis olla että sais seksiviestejä? 

M40

Jaa ei taida kellään tähän olla vastausta. 

M40

Vierailija
24/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaksi ystävää löysi aikoinaan puolison suomi24:sta. Ovat edelleen samojen miesten kanssa. 

Kokeilin suomi24 treffejä kuukausi sitten. Tein profiilin ja Etelä-Pohjanmaalla naisia ikäryhmässä 25-38v oli 11. Poistin profiilin.

M37

Vierailija
25/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on huono mutta siellä on eniten käyttäjiä. Jos et asu Helsingissä tai Tampereella niin tinder on ainut vaihtoehto. 

No ei ainakaan Oulussa (100 km säde) näy halukkaita 35 - 55 vuotiaita naisia edes tinderissä. Ei ainakaan sellaisia jotka haluais keski-ikäsen perusmiehen.

Ainoa ilmotus mikä mulla tinderissä on tämä "Sinulta loppuivat ihmiset. Laajenna etäisyysasetuksia nähdäksesi enemmäm ihmisiä alueellasi"

Vierailija
26/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa käistykseni mukaan Tinderkin olla aika kuollut / rajoittunut paikka löytää seuraa, jos asuu ja elää jollain väestöpohjaltaan pienemmillä alueilla. . Varmemmin ehkä toimii joku perinteisempi deittipalvelin; kuten Suoli24 tai Valo, ainakin jos haussa on pidempi aikaisempi seura.

Vierailija
27/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tinder on mennyt paaaljon parempaan suuntaan siinä mielessä, että ne seksiheikit nykyään on ihan avoimia siellä ja se näkyy heti profiilissa. Ei tarvitse tuhlata aikaa.

Vierailija
28/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi pilata itsetuntonsa tuossa sovelluksessa ja altistaa itsensä naisten leikkeihin?

Niin ja näin. En ole ollut Tinderissä mutta kumppanin löäytäsin ja kohtaisin oikein mielelläni mutta eipä hän ole tullut vastaan lenkillä ollessanikaan. Syy tietysti voi olla minun kun vuosi -vuodelta huomaan tulevan vaikeammaksi toisen lähestymisen. Jotenkin olen ymmärtänyt, ettei toisen lähestyminen ei olisi edes oikein soveliasta lenkkipolulla. Tai en ainakaan itselleni se on vähän vaikeaa..... Mutta kun e myöskään käy juurikaan baareissa tai yökerhoissa tms. vaan enempi suuntaan lenkkipolulla tai kirjastoon, niin onko oikeastaan ihmekään kun olen sinkku en ole saanut aikaiseksi laittaa itseäni likoon yhdellekään somealustalle löytääkseni kumppnin.

Vierailija
29/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkillä ei pääse panemaan

Vierailija
30/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa käistykseni mukaan Tinderkin olla aika kuollut / rajoittunut paikka löytää seuraa, jos asuu ja elää jollain väestöpohjaltaan pienemmillä alueilla. . Varmemmin ehkä toimii joku perinteisempi deittipalvelin; kuten Suoli24 tai Valo, ainakin jos haussa on pidempi aikaisempi seura.

Samat naamat noissakin on, ainaki täällä Oulussa

Vierailija
31/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä seksissä on vikana, en kyllä ymmärrä sinua yhtään. 

Ei kais seksissä yleiesti ole mitään erityistä vikaa mutta kuka mieltää seuranhaun olevan sama kuin hakea välitöntä seksiseuraa, ilman haluaisi lainkaan tutustua toiseen ensin?

Sinkkumies

Ja sinulla ei siis ole seksimielessä, kun ensin leikit sivistynyttä syvällistä pohtijaa ja vasta pitkän keskustelu tapaamisten jälkeen pyydät lupaa pitää kädestä kiinni ja muutaman viikon päästä suutelet ja vuoden jälkeen yhdyt?

Vierailija
32/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä facebookin sinkkuryhmät, onko niistä mihinkään? 

Vierailija
33/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon löytäny tinderistä yhden mun parhaista ystävistä ja nykyisen avomiehen. Tinderissä pitää vaan osata tehdä oikeenlainen profiili niin ei oo seksiviestejä täys

Mulla on sellanen profiili. Kerrotko millanen sen pitäis olla että sais seksiviestejä? 

M40

M40

Vaihda sukupuoli

Vierailija
34/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

M40

Vaihda sukupuoli

Sittenkö olis naiset jonossa haluamassa mua?

Vierailija
35/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä facebookin sinkkuryhmät, onko niistä mihinkään? 

No jos haluat kavereita ja tuttujas treffata. Itse en halua että kukaan mun tuntemista ees tietää mun ettivän seuraa.

M40

Vierailija
36/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä seksissä on vikana, en kyllä ymmärrä sinua yhtään. 

Ei kais seksissä yleiesti ole mitään erityistä vikaa mutta kuka mieltää seuranhaun olevan sama kuin hakea välitöntä seksiseuraa, ilman haluaisi lainkaan tutustua toiseen ensin?

Sinkkumies

Ja sinulla ei siis ole seksimielessä, kun ensin leikit sivistynyttä syvällistä pohtijaa ja vasta pitkän keskustelu tapaamisten jälkeen pyydät lupaa pitää kädestä kiinni ja muutaman viikon päästä suutelet ja vuoden jälkeen yhdyt?

Olet reilu kun annat ja koet mahdollsieksi vaihtoehtoisen mallin toimia ja edetä.- Ihan tällaista en osannut odottaa mallksi tomia mutta kukin tyylillään. Hyvää kannattaa mieluummin odottaa kuin hosua; kun täytuisihän mahd. kumppanini kokea ja syttyä minusta ainakin suunnilleen yhtä paljon kuin minun hänestä....  

Sinkkumies

Vierailija
37/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaksi ystävää löysi aikoinaan puolison suomi24:sta. Ovat edelleen samojen miesten kanssa. 

Kokeilin suomi24 treffejä kuukausi sitten. Tein profiilin ja Etelä-Pohjanmaalla naisia ikäryhmässä 25-38v oli 11. Poistin profiilin.

M37

Olet hiukan myöhässä. Pari vuotta sitten suomi24 treffit oli vielä aika aktiivinen. Minäkin löysin sieltä suhteen ja kävin paljon keskusteluja fiksujen ihmisten kanssa. Nykyään on ihan kuollut paikka.

38/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on Tinderissä.

Vierailija
39/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa seksiseurassa on?

Tapasin yhden mimmin, vartti meni, etunimen hänestä sentään tiesin ennenkuin genitaalit oli vastakkain. Siitä se sit lähti.

Nyt olemme olleet yli 21v yhdessä, on farmariautot, uudet okt:t, mökit ja lapset ..

M41

Vierailija
40/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Tinder on kuitenkin se tunnetuin, jonne jokainen sinkuksi jäänyt (tai varattu) suuntaa ensimmäisenä. Ei noista muista paljoa edes puhuta... ennen oli Cityn deitti mutta se on ihan sek sipaikka nykyään, Suomi24 samat naamat ja paljon kuvattomia viestejä. OkCupid aivan kuollut.

Kyllä mä jatkan Tinderissä kun sinne tulee kuitenkin uusia naamoja.

Onhan noita jotain Bumbleja vai mitä ne on, mutta en tiedä onko niissä paljoa ketään.