Mikä on paras deittisovellus? Käyttääkö tinderiä enää kukaan?
Tässä voisi jotain puuhaa pakkaspäiväksi keksiä 😄
Kommentit (44)
Sitähän vähän tarkoitinkin kysellä, että onko se tinder mennyt pelkästään lihatiskiksi... Mistä sitten voisi kumppania katsella?
Juu, ei käytä kukaan enää Tinderiä. Tasan nollaa näyttää asiakastilit siellä.
Vierailija kirjoitti:
kukaan järkevä ihminen ei pariudu tinderin kautta, seksisovellus
Mitä seksissä on vikana, en kyllä ymmärrä sinua yhtään.
No kyllä moni suhde on alkanut Tinderistä ja voisin väittää suurimman osan sinkuista ainakin käyvän siellä. Tinder ei ole tosin normaalille ihmiselle mikään sellainen lihatiski mitä lehtijutuista voisi olettaa. Moni pariutunut kaveri on esimerkiksi voivotellut miten helppoa nykyään on kun vain tinderin kautta kutsuu seuraa luokseen, vähän ollut vaikea selittää että ei se nyt ihan noin mene.
Tinder on ollut jo vuosia seksisovellus, mutta on sieltä jotkut saaneet hoidon ihan vakituiseksikin. Omista kavereistani Tinderiä käyttävät vain he jotka ovat jo naimisissa ja etsivät sivusuhdetta. Sinkuille tuota ei voi suositella, ellei sitten tykkää siitä "pelaamisesta". Monelle naimisissa olevalle tuo pelaaminen on juuri se syy miksi käyttävät sitä. Saavat piristystä elämään.
Itse sinkkuna en jaksa noita pelejä ja en käytä sitä. Harmittaa ettei nykyään ole vakavasti otettavaa deittisovellusta. Tinder pilasi nettideittailun täysin.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä moni suhde on alkanut Tinderistä ja voisin väittää suurimman osan sinkuista ainakin käyvän siellä. Tinder ei ole tosin normaalille ihmiselle mikään sellainen lihatiski mitä lehtijutuista voisi olettaa. Moni pariutunut kaveri on esimerkiksi voivotellut miten helppoa nykyään on kun vain tinderin kautta kutsuu seuraa luokseen, vähän ollut vaikea selittää että ei se nyt ihan noin mene.
En ole miehenö Tinderiä kokeillut mutta, jos kuka tahansa kutsusi ja pyytäisi missä tahansa ensitreffeille kotiinsa, niin saattaisin tulla vähän epäluulosieksi.
Olin tinderissä alle vuoden. Poistin sen kaksi vuotta sitten.
Kaikki ne on yhtä huonoja. Samat naamat jokaisessa ja ei yhtään mätsiä mistään. Jo kolmatta vuotta tässä joka päivä kattellu.
Vaihdoin Tinderin happn-sovellukseen. Tinderissä oli pelkästään pakan pohjimmaiset sakat jäljellä enkä tavannut sitä kautta yhtään kiinnostavaa tyyppiä. Ensivaikutelmana happnissä näkyy olevan fiksumpaa porukkaa ainakin omassa +-30-vuotiaiden ikäluokassa.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän vähän tarkoitinkin kysellä, että onko se tinder mennyt pelkästään lihatiskiksi... Mistä sitten voisi kumppania katsella?
Tuskin, monenlaisia ihmisiä siellä etsimässä eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ole seksiä hakevia horatsuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kais seksissä yleiesti ole mitään erityistä vikaa mutta kuka mieltää seuranhaun olevan sama kuin hakea välitöntä seksiseuraa, ilman haluaisi lainkaan tutustua toiseen ensin?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mä oon löytäny tinderistä yhden mun parhaista ystävistä ja nykyisen avomiehen. Tinderissä pitää vaan osata tehdä oikeenlainen profiili niin ei oo seksiviestejä täys
Mun kaksi ystävää löysi aikoinaan puolison suomi24:sta. Ovat edelleen samojen miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne on yhtä huonoja. Samat naamat jokaisessa ja ei yhtään mätsiä mistään. Jo kolmatta vuotta tässä joka päivä kattellu.
Ei pahalla mutta tuo toimintasi vaikuttaa jo vähän epätoivoiseta. - Luulisin, että sulle tekisi hyvää välillä poistua Tinderistä.
Sinkkumies
Jännä kuin moni mies sekä nainen miettii voiko tinderistä löytää muuta kun seksiseuraa. Samat tyypit on tinderissä ja yrittää etsiä jotain vakavampaa, joten miksei ne voisi sieltä löytää toisiaan?
Oon ite löytäny avomieheni tinderistä ja samoin kaveri löys tinderistä miehensä ja ne on ollu jo 10v yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ole seksiä hakevia horatsuja.
Totta, vain harva ottaa maksun seksistä. Ja tinderin horatsuista 90% on miehiä, harva nainen haluaa hypätä sänkyyn heti tuntemattoman kanssa
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuin moni mies sekä nainen miettii voiko tinderistä löytää muuta kun seksiseuraa. Samat tyypit on tinderissä ja yrittää etsiä jotain vakavampaa, joten miksei ne voisi sieltä löytää toisiaan?
Oon ite löytäny avomieheni tinderistä ja samoin kaveri löys tinderistä miehensä ja ne on ollu jo 10v yhdessä
Niinpä. Ihmiset eivät ilmeisesti itse tiedä mitä haluavat. PItäisi tykätä vain tyypeistä, joiden kanssa oikeasti uskoisi synkkaavan ja joka on sitä omaa TASOA. Moni yrittää varmaan kepillä jäätä ja yrittää omaan tasoonsa nähden vääriä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon löytäny tinderistä yhden mun parhaista ystävistä ja nykyisen avomiehen. Tinderissä pitää vaan osata tehdä oikeenlainen profiili niin ei oo seksiviestejä täys
Mulla on sellanen profiili. Kerrotko millanen sen pitäis olla että sais seksiviestejä?
M40