Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lopen kyllästynyt outoon työpaikkatyyppiin

Vierailija
06.01.2024 |

On eri osastolla töissä, mutta näemme. Työpaikalla on tapana tervehtiä. Tervehdin kyseistä henkilöä normaalisti kuten muitakin, mutta hän on POIKKEUKSETTA solmussa, pälyilee, ynähtää jotain mistä ei saa selvää. Tätä on jatkunut nyt viisi vuotta. Miten olisi sana "Hei", silmiin katsahtaen? Kuten normaalit ihmiset tekevät?

Miten te suhtaudutte tuollaisiin tapauksiin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣 Kyllä joillain on käsittämättömän kauhea elämä. Tsemppiä.

Vierailija
2/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jotain sinua suurempaa ja parempaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se tässä se outo olet.

Vierailija
4/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaa vain hyväksyä hänen erilainen tervehtimistapa, eikä enää vaivata päätään asialla.

Vierailija
5/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet varmasti joku lähihoitaja ja oletat että lääkäri moikkaisi sua normaalisti. Ymmärrätkö sä työpaikan hierarkiasta mitään. 

Vierailija
6/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Tiedät jo tyypin tavat.

Vierailija
7/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi on käyttäytynyt sinun mielestäsi oudosti jo 5 v ja silti jaksat vieläkin miettiä hänen käytöstään, niin vika on kylläkin enemmän sussa. Hyväksy ihmisten erilaisuus.

Vierailija
8/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet varmasti joku lähihoitaja ja oletat että lääkäri moikkaisi sua normaalisti. Ymmärrätkö sä työpaikan hierarkiasta mitään. 

🤣🤣🤣🤣

Vierailija
9/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että ihmiset käyttäytyvät niinkuin MINÄ haluan jos he käyttäytyvät jotenkin erillailla niin MINULLE tulee siitä ikävä olo,ymmärsitkö pointin.

Vierailija
10/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen lopen kyllästynyt typeriin aloituksiin tällä palstalla. Pitäisi varmaan tehdä ihan valitusaloitus asiasta.

Vierailija
11/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tervehtiminen väkisin aamuisin, paitsi ne joille se käy, riittävän hiljaisella äänellä - älä huuda ainakaan. Huomenta on kirosana. Onko pakonomainen tarve toistaa tervehdyksiä ja varsinkin sille tyypille väkisin? Varmasti olisi kiva mumista tai pitää outoa ääntä, jos joku väkisin tervehtii.

Vierailija
12/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ainakin hyvä ihmistuntemus.

Vierailija
13/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laitoshuoltaja ja meillä ylilääkäri tervehti ja hieman kumarsikin minua kun tuli osastolle.

Vierailija
14/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehtiminen kuuluu peruskäyttäytymissääntöihin työpaikalla. - ei ap.

Vierailija
15/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä tapa tervehtiä. Mistäs tiedät, että

mitä sen vastaantulijan päässä liikkuu. Hmmm.

Vierailija
16/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurin poikaystävä ei koskaan tervehdi takaisin, ihme tyyppi. Kattoo suoraan päin muttei sano mitään. Yks naapurin rouva oli postilaatikoilla astunu sen kengänkärkien päälle eikä liikuttanu itteensä kunnes sai tervehdyksen. Varmaan tän taloyhtiön ainoona.;)

Vierailija
17/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta väkisin tervehtiminen!

Vierailija
18/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmisiltä puuttuvat käytöstavat ja ei osata keskustella. Toi on ihan normaalia. Entisessä työssä eräs kollega tuijotti minua aina vihaisesti. Lopulta minä sain kenkää ja hän sai jäädä. 

Vierailija
19/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy juttelemassa sille. Ihan hyväntahtoisesti. Ehkä seuraavalla kerralla se moikkailee avoimemmin, eikä ole niin takakireä. Voisit kyllä itsekin vähän löysätä nutturaa.

Vierailija
20/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaa. Sä et ymmärrä kyllä käytöstavoista mitään.

Hierakia. Hyvää päivää! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan