Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lopen kyllästynyt outoon työpaikkatyyppiin

Vierailija
06.01.2024 |

On eri osastolla töissä, mutta näemme. Työpaikalla on tapana tervehtiä. Tervehdin kyseistä henkilöä normaalisti kuten muitakin, mutta hän on POIKKEUKSETTA solmussa, pälyilee, ynähtää jotain mistä ei saa selvää. Tätä on jatkunut nyt viisi vuotta. Miten olisi sana "Hei", silmiin katsahtaen? Kuten normaalit ihmiset tekevät?

Miten te suhtaudutte tuollaisiin tapauksiin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurin poikaystävä ei koskaan tervehdi takaisin, ihme tyyppi. Kattoo suoraan päin muttei sano mitään. Yks naapurin rouva oli postilaatikoilla astunu sen kengänkärkien päälle eikä liikuttanu itteensä kunnes sai tervehdyksen. Varmaan tän taloyhtiön ainoona.;)

Siinäpä sairas ihminen...

Vierailija
22/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmisiltä puuttuvat käytöstavat ja ei osata keskustella. Toi on ihan normaalia. Entisessä työssä eräs kollega tuijotti minua aina vihaisesti. Lopulta minä sain kenkää ja hän sai jäädä.

Öh.😳😳😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ymmärrän sua. Mun työpaikalla on outo tyyppi. Hänestä kyllä huokuu sosiaalinen kyvyttömyys. Ei IKINÄ tervehdi ensimmäisenä. Jos jätän tervehtimättä, ollaan hiljaa (esim palavereissa etänä). Ei aloita keskustelua, pälyilee levottomana ympärilleen ja venkoilee, jos jotain yritän jutella. Keskustelu on tönkköä ja loppuu kuin seinään. Olen luopunut toivosta pystyä edes jonkinlaista keskustelua ylläpitämään ja nyt ollaan hiljaa. Se näyttää hänelle sopivan. 

ja siis ymmärrän, että meitä on erilaisia ihmisiä. Mutta jos olet työssä, jossa kohtaat ihmisiä päivittäin (etänä palavereissa tai toimistolla), kuvittelen että hallitset edes jonkinlaisen kyvyn jutella muiden kanssa. Tai siis että haluat edes jotain sanoa. Jos et halua etkä pysty, miksi et hakeudu sellaiseen työhön, jossa saat olla ihan itseksesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi