Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Okei iänikuinen kysymys: MITEN IHASTUKSESTA PÄÄSEE YLI?

Vierailija
06.01.2024 |

Ja tositarkoituksella. Tilanne on siis se, että olen pyytänyt miestä uloskin, mutta mies oli varattu. Tästä on nyt kuukausi ja edelleen pyörii sama mies mielessä. Tätä on kestänyt nyt kohta kaksi vuotta ja olen itsekin deittallut muita tänä aikana. Silti aina sama mies mielessä ja vain toivon salaa, että se eroaisi. Haluan tästä piinasta pois. Miten? Netistä olen lukenut, että kannattaa kuvitella ihastus jossain iljettävässä tilanteessa, mutta en vaan jotenkin saa sitä pois mielestäni kuvittelemalla sitä jossain mutalammikossa. Miksi juuri minä ja miten? Kokemuksia? Mä oon vielä siitä kiero, että ihastun todella harvoin eikä oikein mikään mies sytytä, niin ei nuo muutkaan miehet oikein kiinnosta.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastuin kerran epätoivoisesti ja syvästi. Tuhoon tuomittu ja lyhyt juttu mutta 13 v itkin ikävääni. En toki jatkuvasti mutta kuitenkin. Edes toisen kanssa avioituminen ei auttanut. Pari kuukautta sitten huomasin, jopa vähän järkytyin että pystyin muistelemaan sitä kaikkea oikeastaan ilman sen suurempia tunteita. Vain muisto muiden joukossa. 

Vierailija
62/66 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muutama vuosi sama ongelma. En nähnyt ketään muuta kuin sen miehen, enkä todellakaan myöskään ihastu helposti. Halusin niin päästä ihastuneista ajatuksistani. Hän oli ja on varattu, eikä meillä mitään säpinöitä ollutkaan. Pääsin yli vasta kun ihastun toiseen, yllätyksekseni naiseen. No, nyt varattu mies on pois mielestä ja uusi onneton ihastus mulla. En saanut vastakaikua ja elämä jatkuu kohti uutta<3 ? 

Vierailija
64/66 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
65/66 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, jopa silläkin on tasan varmasti joku ällö tapa joka tappaa ne ihastukset hyvin äkkiä. Älä tuhlaa eläämääsi johonkin saavuttamattomaan tyyppiin niinkun pikkutytöt antti tuiskuun, oman elämäs heität hukkaan. Miehiä tulee ja menee.. 

Vierailija
66/66 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihastuksesta pääse yli tietoisesti. Se tapahtuu jos tapahtuu.

T:kolme ja puoli vuotta yksipuolisesti ihastunut.

Jep, pakottaminen ja kieltäminen on mahdotonta. Vaikka kuinka tajuaisi olevansa uuno.