Miksi jotkut hehkuttaa DI-miehiä? Ovat rikkaita mutta pihejä ja moni on todella TYLSÄ!
Istuvat koneella aamusta iltaan, raha on tärkeämpää kuin ihmiset, ei harrastuksia eikä mitään maksullista voi tehdä, koska moni on todella PIHI!
Tämäkö on hienoa?
Kommentit (38)
Diplomi-insinööri tässä. Halusin kirjottaa tän, et ihmisille tulis enemmän tietoa ja näkökulmaa. Mun näkökulma saa enemmän miinusta ku plussaa, mikä on harmi. Tuli kaikenmaailman narsistiksi haukkumista sun muuta, mutta myös hyvää ja rakentavaa kommenttia.
Tuli myös enemmän tunne, että tulis piilottaa älykkyys jotenkin, ettei kenellekään tulis paha mieli ja oma elämä helpottuis. Tää maailma on outo kun jotkut ominaisuudet ihmisissä luulis hyviksi, mutta aiheuttaa kateutta ja pahaa mieltä niin monissa. Voi ku ei olis niin.
Kaksi asiaa tässä maailmassa olen huomannut aiheuttavan negatiivisuutta muissa ihmisissä:
1, älykkyys
2. ulkonäkö
Voi kun ihmiset oppisivat arvottamaan ihmisiä ihan muiden ominaisuuksien pohjalta, esim. miten ihmiset käyttäytyy ja kohtelee muita. Kaikesta muusta toivoisin et ihmiset vois puhua asiallisesti.
Suurin osa Mensan jäsenistä on
1) miehiä
2) diplomi-insinöörejä
Se on moodi, DI-mies
Taas tätä samaa jankutuspaskaa. Mitä hienoa on muka DI:ssä? Se on koulutus muiden joukossa, ehkä perampi mutta silti. Enkä mä ainakaan ole koskaan miestä valinnut koulutuksen perusteella. Rahan takia, hyvän elämän tai lämpimän sängyn ja hyvä ruuan, yksityislääkärien takia.
Mieheni on DI. Ei sillä mitään erillistä diplomia ole, ihan todistus vaan. Se ei ole kummoinen paperi, mutta mitä se edustaa on kultaa. Rakastan häntä.
Kaikkien synnynnäinen älykkyys ei mahdollista DI-opinnoista selviämistä. Rimaa hipoen lähihoitajaksi tai merkonomiksi kovalla puurtamisella.
Ei kukaan niitä hehkuta. Joku yksittäinen pakkomielteinen palstahullu ainoastaan.
Parisuhteessa olo yhteydessä koulutustasoon - tutkijat huolissaan eriarvoisuudesta
Korkeakoulutetuilla selvästi yleisin suhdemuoto on avioliitto. Tiedot käyvät ilmi Väestöliiton Perhebarometrista.
https://yle.fi/a/74-20121473?origin=rss
En kyllä ihmettele tätä tulosta yhtään.
Jotkut naiset aloittaa tinderissäkin keskustelun näin:
"Moi, mitä teet työksesi",
joka on tietenkin kynnyskysymys. Jos et miehenä vastaa tuohon DI niin keskustelu ei jatku.
"Suosittu ja hyvännäköinen" dilbombinni-insenjöyri -kirjoitukset ovat vitsejä.
Okei.. Tuollainenhan voisi ollakin ihan nappivalinta puolisoksi koska olen aikalailla just samanlainen nainen paitsi en ole DI enkä edes insinööri.
Tosin monesti olen miettinyt sitäkin, että tuo olisi voinut olla itselle just se oikea koulutus. No, myöhäistä sitä enää on miettiä :(
Deittailen vain miehiä jotka on DI. Kun kerran pääsee makuun, muut ei kelpaa.
Usein naisen käsi "vahingossa" viivähtää hetken DI:n ylä-reidellä näiden istuessa vierekkäin sohvalla. Viimein nainen "horjahtaa" ja ottaa kädellä vastaan DI:n siittimen päältä. Koska käsi viipyilee siittimen päällä se alkaa nousta errktioon ja nainen alkaa puristella sitä.
Rikkaita?!🤣🤣
DI on diplomi-insinööri ei ne mitään raha ihmisiä ole.
Tekevät ihan normi duuneja firmoissa, yleensä max päällikkötasoa ja keskiverto palkka. Keskiluokkaan kuuluvia, mut palstalla se tietysti voi kuulostaa rikkaalta.
DI ja nainen Ei voi olla vain kavereita. Seksuaalinen lataus on koko ajan olemassa. Ehkä alkuun voi olla "vain" kavereita, mutta ei pidemmän päälle. Tai sitten minä olen jotenkin outo, mutta aina kaveruutena alkanut on johtanut DI-miehen aloitteesta seksiin. Ensin on halailua ja niskan/selän hierontaa kaveripohjalta, mutta siitä se kyllä ajanoloon etenee.
Kaverini vaan jatkaa katkeruuttaan kun menetti naisensa diplomi-insinöörille. Kaveri itse on kansakoulun juuri ja juuri läpsäissyt (saatanan tunari ja tuhkamuna).
Miten voisin häntä lohduttaa?
Ei se nyt ihan sama ole kuin mikä vaan koulutus. Koitappa suorittaa läpi kunnialla, sama kuin lääkis, DI koulutus sopii vain hyvin älykkäille, päämäärätietoisille ja pitkäjänteisille ihmisille. Siellä karsiutuu jyvät akanoista todella tehokkaasti jo ensimmäisenä vuonna.
Tämä DI hypetys kertoo osaltaan eräästä yhteiskunnan ongelmasta : asumisen hinta on noussut suosituilla alueilla sellaiseksi että tavallinen duunari ei pärjää palkallaan. Ja kun tiedetään että ne asunnot voisi rakentaa halvemmalla ja yhtä laadukkaasti, se tarkoittaa että joku vetää välistä. Surullisinta asiassa on se että ongelmaa ei edes haluta ratkaista.
Siellä on vaan sellainen juttu että ne DI:t tuppaa tienaamaan aika paljon, se mahdollistaa tämän kumppanille perhe-elämän jossa lasten haaveet voidaan toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
DI ja nainen Ei voi olla vain kavereita. Seksuaalinen lataus on koko ajan olemassa. Ehkä alkuun voi olla "vain" kavereita, mutta ei pidemmän päälle. Tai sitten minä olen jotenkin outo, mutta aina kaveruutena alkanut on johtanut DI-miehen aloitteesta seksiin. Ensin on halailua ja niskan/selän hierontaa kaveripohjalta, mutta siitä se kyllä ajanoloon etenee.
Niin 💕
Eiköhän se ole Allun jankkausta, onkohan itsellä se koulutus mutta "ei naisille kelpaa mikään"?
No ammatti kertoo paljon ihmisestä ihan kuten vaikka harrastukset tai musiikkimaku. Tai se haluaako lapsia tai tykkääkö matkustella tai käyttääkö alkoholia.
Hyvä selvittää ihan aluksi että ollaanko jotenkin samalla kartalla vai ihan liian erilaisia.
Jos sinä et tienaa niin paljon, että voisit elättää perheen niin hyvä että juttunne tyssää jos alkuun.