Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Okei iänikuinen kysymys: MITEN IHASTUKSESTA PÄÄSEE YLI?

Vierailija
06.01.2024 |

Ja tositarkoituksella. Tilanne on siis se, että olen pyytänyt miestä uloskin, mutta mies oli varattu. Tästä on nyt kuukausi ja edelleen pyörii sama mies mielessä. Tätä on kestänyt nyt kohta kaksi vuotta ja olen itsekin deittallut muita tänä aikana. Silti aina sama mies mielessä ja vain toivon salaa, että se eroaisi. Haluan tästä piinasta pois. Miten? Netistä olen lukenut, että kannattaa kuvitella ihastus jossain iljettävässä tilanteessa, mutta en vaan jotenkin saa sitä pois mielestäni kuvittelemalla sitä jossain mutalammikossa. Miksi juuri minä ja miten? Kokemuksia? Mä oon vielä siitä kiero, että ihastun todella harvoin eikä oikein mikään mies sytytä, niin ei nuo muutkaan miehet oikein kiinnosta.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa tai ihastumalla toiseen

Vierailija
2/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kai vaan pitää etsiä ja tapailla muita niin kauan että tulee joku joka pyyhkii entisen pois.

Niin ja pitää se ihastus poissa silmistä mahdollisuuksien mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaan pötkölleen ja astut yli.  Ei kannata a-tikkaita alkaa virittelemään.

Vierailija
4/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mindfulnessilla. Eli koe se tunne ikään kuin tieteilijänä, ulkopuolelta katsovana. Mutta älä yritä tehdä tuota. Anna tunteen vain tulla ja mennä. Nyt kiinnität siihen liikaa merkityksiä.

Vierailija
5/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä auttaa on aika. 

Vierailija
6/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat vaan pötkölleen ja astut yli.  Ei kannata a-tikkaita alkaa virittelemään.

Aloittaja on robotti, joka kysyy ohjeita PÄÄLLEAJOON vedoten neuroosiin & siihen, että netistä saaru skitsoidinen vinkki ei toiminut. 

Tarkoitus? Tuhlata elämääsi. Viedä huomiosi tulevista vaaleista, joissa ehdolla on pelkkiä HUIJAREITA.

Vierailija
7/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan kanssa tai ihastumalla toiseen

Vai että hitaasti pitäisi päältäajo suorittaa... luunmurskaaja.

Vierailija
8/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eläkepommi on ihan keksitty pelote, se kuulostaa sopivan vaaralliselta. Oikeasti sellaista tilannetta, että meiltä yhtäkkä radikaalisti loppuisivat eläkkeiden maksuun varatut rahat, ei nykyisellä kehityksellä millään tule, sanoo Olli Pusa, eläkkeellä oleva tohtori, dosentti ja vakuutusmatemaatikko."

https://seura.fi/asiat/talous/mihin-elakeraha-riittaa-olli-pusa-puhe-el…;

Vierailija
9/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihastuksesta pääse yli tietoisesti. Se tapahtuu jos tapahtuu.

T:kolme ja puoli vuotta yksipuolisesti ihastunut.

Vierailija
10/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eläkepommi on ihan keksitty pelote, se kuulostaa sopivan vaaralliselta. Oikeasti sellaista tilannetta, että meiltä yhtäkkä radikaalisti loppuisivat eläkkeiden maksuun varatut rahat, ei nykyisellä kehityksellä millään tule, sanoo Olli Pusa, eläkkeellä oleva tohtori, dosentti ja vakuutusmatemaatikko."

https://seura.fi/asiat/talous/mihin-elakeraha-riittaa-olli-pusa-puhe-el…;

Miksi valehdellaan?

Vierailija
11/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdat sen, ei se sen vaikeampaa olet.

Vierailija
12/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta kärvistelty täällä. En ole, luojan kiitos, aloitetta tehnyt, koska varattuhan hän tietenkin on. En ihmettele yhtään että on. 

Yritän vain muistuttaa itselleni että tunteeni ei merkitse hänelle mitään, vaikka hän eroaisikin ei hän minusta kiinnostuisi. Tuskin edes panisi.

En voi häntä täysin vältellä, tietenkin katsekontaktia ja puhumista yms vältän. En anna itseni katsoa perään, kiinnitän huomiota ilmeeseeni, vain perus ystävällinen hymy sallittu. Kun asiat on sanottu, pois paikalta ja äkkiä.

En halua iskeä väkisin mitään laastaria, se olisi väärin sitä toista ihmistä kohtaan.

Kyllä se vielä tästä. Varmasti kyllästyn vielä omaan säälittävyyteeni. Hän ei minua huolisi vaikka olisin viimeinen nainen päällä maan. 

Vierailija
13/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika, se ettei näe ihastustaan.

Vierailija
14/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä iljettävä tilanne se mutalammikko on?

Kuvittele hänet intiimissä tilanteessa sen tosi hyvännäköisen kumppaninsa kanssa (tiedätkö edes sukupuolen).

Heillä on varmasti suuria ja tärkeitä asioita, jotka yhdistävät heitä. Joku luuseri sivustakitisijä ei varmaan kiinnosta kumpaakaan.

Vierailija
15/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä iljettävä tilanne se mutalammikko on?

Kuvittele hänet intiimissä tilanteessa sen tosi hyvännäköisen kumppaninsa kanssa (tiedätkö edes sukupuolen).

Heillä on varmasti suuria ja tärkeitä asioita, jotka yhdistävät heitä. Joku luuseri sivustakitisijä ei varmaan kiinnosta kumpaakaan.

Minä en tunne enkä tiedä kuka sen tyttöystävä on. Pyysin sitä ulos niin se torjui mut. Ja jotenkin tuntuu että viimeinen asia minkä haluan nähdä on että hän kuhertelee jonkun muun kanssa. Olen ehkä pikkusieluinen mutta menisi itsetunnon päälle oli toinen hyvännäköinen tai ei.

ap

Vierailija
16/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tarvitse päästä yli. Mutta elämässä voi mennä eteenpäin.

Ainut tapa päästä tosissaan ihastuksesta yli on päätyä yhteen ja pettyä, kun se ei vastannutkaan kuvitelmia

Vierailija
17/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut tapa päästä tosissaan ihastuksesta yli on päätyä yhteen ja pettyä, kun se ei vastannutkaan kuvitelmia

No sepä onkin kun en pysty siihen. Ja tuo mies todellakin vastaa kuvitelmia, koska tunnen sen jokseenkin hyvin, kun meillä on yhteisiä kavereita yms.

ap

Vierailija
18/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi sairaalloisesti ihastua, kun ei tiedä mitään luonteestakaan. Hyvännäköisiä on muitakin. Mietin ääneen itsekseni, mikä pidättää mua tässä ihastumisen tunteessa, kun ei edes tunne. Sama kuin julkkiksia ihailee. Se perustuu luuloon.

Vierailija
19/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat käymään nettitreffeillä ja niin monta kertaa että joku kolahtaa. Näin pääsin eteenpäin rakkaudesta ex puolisoon, joka lähti. Nyt jo vuosia uudessa liitossa.

Vierailija
20/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sepä onkin kun en pysty siihen. Ja tuo mies todellakin vastaa kuvitelmia, koska tunnen sen jokseenkin hyvin, kun meillä on yhteisiä kavereita yms.

ap

No sitten sinä et mene. Kärsit, ja tiedostat, ettei tilanne muutu miksikään kärsimyksestäsi huolimatta. Sinun suuret tunteesi ja rakkautesi/surusi ovat sille toiselle yhdentekeviä. Itse asiassa hän ei edes muista tai tiedosta niitä, luultavasti ei myöskään sinua.  Olet siis ainoa joka tekee kuolemaa, ketään muuta ei kiinnosta, eikä kukaan muu asiaa edes ajattele. Usko mua; tota jaksaa aikansa, jonka jälkeen palaa järkiinsä, tai hankkii lääkityksen. Joka tapauksessa tunteesi ovat maailmankaikkeudelle ja kaikelle siinä täysin turhia ja yhdentekeviä.