Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Okei iänikuinen kysymys: MITEN IHASTUKSESTA PÄÄSEE YLI?

Vierailija
06.01.2024 |

Ja tositarkoituksella. Tilanne on siis se, että olen pyytänyt miestä uloskin, mutta mies oli varattu. Tästä on nyt kuukausi ja edelleen pyörii sama mies mielessä. Tätä on kestänyt nyt kohta kaksi vuotta ja olen itsekin deittallut muita tänä aikana. Silti aina sama mies mielessä ja vain toivon salaa, että se eroaisi. Haluan tästä piinasta pois. Miten? Netistä olen lukenut, että kannattaa kuvitella ihastus jossain iljettävässä tilanteessa, mutta en vaan jotenkin saa sitä pois mielestäni kuvittelemalla sitä jossain mutalammikossa. Miksi juuri minä ja miten? Kokemuksia? Mä oon vielä siitä kiero, että ihastun todella harvoin eikä oikein mikään mies sytytä, niin ei nuo muutkaan miehet oikein kiinnosta.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä tarvitse päästä yli. Mutta elämässä voi mennä eteenpäin.

Ainut tapa päästä tosissaan ihastuksesta yli on päätyä yhteen ja pettyä, kun se ei vastannutkaan kuvitelmia

No sepä onkin kun en pysty siihen. Ja tuo mies todellakin vastaa kuvitelmia, koska tunnen sen jokseenkin hyvin, kun meillä on yhteisiä kavereita yms.

ap

No sitten sinä et mene. Kärsit, ja tiedostat, ettei tilanne muutu miksikään kärsimyksestäsi huolimatta. Sinun suuret tunteesi ja rakkautesi/surusi ovat sille toiselle yhdentekeviä. Itse asiassa hän ei edes muista tai tiedosta niitä, luultavasti ei myöskään sinua.  Olet siis ainoa joka tekee kuolemaa, ketään muuta ei kiinnosta, eikä kukaan muu asiaa edes ajattele. Usko mua; tota jaksaa aikansa, jonka jälkeen palaa järkiinsä, tai hankkii lääkityksen.

Niin kun mä tiedän että sitä ei kiinnosta ja sillä on toinen nainen. Mutta miten mä pääsen ihastuksestani yli?

ap

Vierailija
22/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan sulle vastattiin. Kärvistelet tyhmyyttäsi siinä jos et parempaan kykene. Tai haet lääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta kesti mahdottomasta ihastuksesta irtaantuminen itsellä. Ja nyt ihana vapaus, välinpitämättömyys ja melkeinpä vastenmielisyys elämäni entistä päähenkilöä kohtaan. Ole kärsivällinen

Vierailija
24/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut lehdistä, että vapaitakin ihmisiä on runsaasti, sekä miehiä että naisia.

Miksi he eivät kiinnosta? Vai onko kysymyksessä joku sitoutumisen pelko? Kun jahtaa varattua, ei ole vaarassa joutua suhteeseen ja välttää siten parisuhteen vaatimukset (eli sitoutumisen ja toisen ihmisen huomioon ottamisen ja yhteiselämän iloineen, suruineen, kompromisseineen).

Olen kauan sitten kuullut lauseen erään ihmisen suusta: "Miksi kaikissa ihanissa miehissä on se vika, että ne on varattuja?"

Vierailija
25/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua varattua, on pari tyyppiä yrittänyt "iskeä" siitä huolimatta, että vakava suhteeni on ollut hyvin tiedossa.

Minusta se on ollut todella törkeätä ja osoittanut, etteivät he sen lisäksi, etteivät kunnioita suhdettani, eivät kunnioita myöskään minua ihmisenä. Nainen on heille joku kertakäyttöinen lihapala. Nuo reiluiksi työkavereiksi luulemani (myöskin varatut) ihmiset ansaitsivat käytöksellään ikuisen inhoni.

Ap:n treffiehdotus varatulle asettaa hänet mielessäni samanlaiseen ällötyskategoriaan.

Vierailija
26/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua varattua, on pari tyyppiä yrittänyt "iskeä" siitä huolimatta, että vakava suhteeni on ollut hyvin tiedossa.

Minusta se on ollut todella törkeätä ja osoittanut, etteivät he sen lisäksi, etteivät kunnioita suhdettani, eivät kunnioita myöskään minua ihmisenä. Nainen on heille joku kertakäyttöinen lihapala. Nuo reiluiksi työkavereiksi luulemani (myöskin varatut) ihmiset ansaitsivat käytöksellään ikuisen inhoni.

Ap:n treffiehdotus varatulle asettaa hänet mielessäni samanlaiseen ällötyskategoriaan.

Jos ei tullut selväksi, niin en tiennyt, että hän on varattu... En minä varattuja vokottele.

ap

Vierailija
27/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sulle vastattiin. Kärvistelet tyhmyyttäsi siinä jos et parempaan kykene. Tai haet lääkkeet.

Minkä merkkisiä lääkkeitä ja mistä saa?

Sivusta, 12 vuotta ihastusta takana

Vierailija
28/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tullut selväksi, niin en tiennyt, että hän on varattu... En minä varattuja vokottele.

ap

Sorry, menet sitten elämässäsi eteenpäin.

Ajattele, jos se ihminen tietäis sun itkevän peräänsä, sitä inhottaisi.

Vierailija
29/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa, sitä nopeammin mitä vähemmän näet ihastustasi. Parasta on, jos onnistut ihastumaan johonkin toiseen. Koeta aktiivisesti deittailla muita, niin ehkä kohdalle osuu joku, johon ihastut. 

Vierailija
30/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkisiä lääkkeitä ja mistä saa?

Sivusta, 12 vuotta ihastusta takana

Minuakin kiinnostaa. Täällä kaksi varattua, pitkissä liitoissa olevaa työkaveria yrittää pysyä erillään toisistaan, pakko töissä kuitenkin yhdessä töitä tehdä.

Vierailija
31/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat pitää väkisin fantasioistasi kiinni etkä kykene hyväksymään ettet saa sitä miestä. Voihan sitä noinkin elämänsä käyttää mutta aika onnettomaksi se sinut kyllä tekee. Olet pakkomielteisesti päättänyt että juuri se mies olisi täydellinen sinulle.

Vierailija
32/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on varmaan PTSD ja limerenssi! 🥺

Vierailija
33/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 90-luvulla ihastunut maailman söpöimpään poikaan

Jaksoin 2 vuotta.

Kännissä kerroin että rakastin.

Poika sanoi: mehän ollaan kavereita?

Sitten löysin nykyisen aviomieheni

Oli vielä söpömpi..edelleen 57 vuotiaana hiukset päässä ja upea urheilijan kroppa.

Ihastukseni on kalju ja lihava ja panee mitä vaan jonka ikä on alle 25 vee:)

N55v

Vierailija
34/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut lehdistä, että vapaitakin ihmisiä on runsaasti, sekä miehiä että naisia.

Miksi he eivät kiinnosta? Vai onko kysymyksessä joku sitoutumisen pelko? Kun jahtaa varattua, ei ole vaarassa joutua suhteeseen ja välttää siten parisuhteen vaatimukset (eli sitoutumisen ja toisen ihmisen huomioon ottamisen ja yhteiselämän iloineen, suruineen, kompromisseineen).

Olen kauan sitten kuullut lauseen erään ihmisen suusta: "Miksi kaikissa ihanissa miehissä on se vika, että ne on varattuja?"

70 prosenttia liitoista päätyy eroon

Ihan tilaastotiedettä

Vierailija
35/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika, se ettei näe ihastustaan.

Eikä ajattele! Ei edes negatiivisesti, vaan on kokonaan ajattelematta. Jos ihastus alkaa hiipiä ajatuksiin, niin nämä ajatukset blokataan heti alkuunsa ja siirretään huomio johonkin muuhun.

Vierailija
36/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ihastunut niin kauan, ettet enää ole. Kyllä tunteesta voi nauttia ihan omaksi ilokseen.

Vierailija
37/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika auttaa, sitä nopeammin mitä vähemmän näet ihastustasi. Parasta on, jos onnistut ihastumaan johonkin toiseen. Koeta aktiivisesti deittailla muita, niin ehkä kohdalle osuu joku, johon ihastut. 

Paras vinkki on oikeasti se, että karttaa ihastustaan. Sen saa lopulta mielestään niin. Älä seuraa sen someja ja karta kuin ruttoa. Toki työ/opiskelupaikassa tämä on hankalaa, mutta jos se on vaan joku puolituttu, jota ei tapaa "pakosta", niin se on helppo vaan antaa olla. Jossain vaiheessa sitten ihastuu toiseen tai löytää jonkun toisen.

Vierailija
38/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI ihastuksesta pitäisi ylipäätään päästä yli?

Vierailija
39/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin, että ehkä ihastus ei haittaa. Ehkä meillä voi silti olla töissä kivaa yhdessä. Tiedän, että hän pitää minusta, ja olen hänelle työni puolesta yksi tärkeimmistä henkilöistä. Ei se välttämättä ole huono asia. 

Vierailija
40/66 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vieläkään päässyt yli. Tein aloitteen ja tulin torjutuksi. Olen nainen ja lähestyin miestä. En seksuaalisesti, vaan romanttisessa mielessä. Tästä on aikaa kohta 6 vuotta ja yhä mietin häntä ja elättelen toiveita. Nyt aloitin laihduttamisen, josko se auttaisi ;) Uskon törmääväni häneen kyllä jos luoja suo.