Kun ei viitsi lähteä lenkille tonne pakkaseen!
Kommentit (20)
Kinkkua pitäs päästä sulattelemaan, paino nous 2 kg joulun aikohin.
Vierailija kirjoitti:
Lähde uimahalliin. Voit kuntoilla ja saunoa.
Oon pyöräillyt sinne 4 km, mutta nyt ei tarkene. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei muulla keinolla pääse kuin pyörällä, niin ei kai sitten muu auta kuin tehdä kotijumppaa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin emäntä lähtee autollaan aina ennen kuutta uimaan, mutta kyytiin ei ota. Ap.
Nyt on kyllä liian kylmä lähteä lenkille hengittämään raakaa pakkasilmaa. Siispä tänäänkin kuntoilen steppilaudalla. 😊
Viiiituuuuttaaa tää karsee pakkanen 😓😓😓😓
En tiedä missä asut, mutta meillä on nyt -23 ja huomiselle ennusteen mukaan enää -9, eli nopeasti alkaa lämpötila nousemaan. Pääset ehkä huomenna lenkille?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä asut, mutta meillä on nyt -23 ja huomiselle ennusteen mukaan enää -9, eli nopeasti alkaa lämpötila nousemaan. Pääset ehkä huomenna lenkille?
Kiitos. Ap.
Samoilla luvuilla mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin emäntä lähtee autollaan aina ennen kuutta uimaan, mutta kyytiin ei ota. Ap.
Ompa ilkeä naapuri.
Aha.. Ja kun itse taasen aloitin lenkkeilyn juurikin näillä pakkasilla. Enhän minä kuin 5 km kulje. Tuulisena päivänä kävi kyllä heti otsaan aika kovin. Siedätystähän tuo vain vaatii, lopputuloksena vahvempi luonne.
Tiistaina laskee pakkanen. Ainakin nettisää väitti niin. On ollut kyllä hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa ilkeä naapuri.
Oletko kysynyt kyydin naapurilta ? Jos ajattelee ettet maksa mitään, miksi ottais mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Aha.. Ja kun itse taasen aloitin lenkkeilyn juurikin näillä pakkasilla. Enhän minä kuin 5 km kulje. Tuulisena päivänä kävi kyllä heti otsaan aika kovin. Siedätystähän tuo vain vaatii, lopputuloksena vahvempi luonne.
Aika kova! Luonnetta tosiaan vaatii, eikä meistä kultakutreista tuollaiseen ole.
Itse lähden kävelmään .Kävely-treffit on 2h. päästä.Säät eivät meitä estä ulkoilemaan.Meillä on sään mukaiset vaatteet kuin jalkineet.Ulkoilemme muten päivtäin useamman tunnin. Joten ei masenna,uni tulee hyvin ja viellä kotiruoka maistuu hyvin lenkin jälkeen.
Kävelylenkkejä ja luistelua voi hyvin harrastaa, koska niissä paksu kerrospukeutuminen ja viima ei tunnu niin pahalta, kuin lenkkeilessä. Lenkit olen itsekin jättänyt väliin. Teen lisäksi sisälla jumpan. Ei ole pakkaset omaa liikkumista estäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa ilkeä naapuri.
Oletko kysynyt kyydin naapurilta ? Jos ajattelee ettet maksa mitään, miksi ottais mukaan.
Olen kysynyt ja maksaisinkin, tosin itse en pyytäisi edes maksua jos vois auttaa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kävelemällä. Ei ole paha kun pukeutuu kunnolla. Takaisin sitten vaikka bussilla.
Mä kävelen vaan 15 min. Mul ei oo toppahousuja, mut lämpöleggarit ja siihen päälle toiset housut. Villasukat ja semmoset kevyellä vuorella olevat kengät. Ei oo pipoa mut laitan hupun ja kaulahuivin